Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: laukeatko suihinotossa

Vierailija
18.08.2026 |

Miten on miehet?

Laukeatko suihinotossa

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupista puuttuu kohta, laukeaisin jos saisin. Vaimo ei ole enää 10 vuoteen ottanu suihin niin menee hieman ohi...

Miksei ole?

Ei se halua. Menee kuulemma leuat sijoiltaan tms/yms. Selityksiä ne on kun aikoinaan kyllä tykkäs siitä. Muutenkin vaimosta tullu itsekäs seksin suhteen, kunhan itse saa niin se riittää.

Onpa kurjaa. Huvittaako suakaan nuolla häntä?

Aina kun hän pyytää ja mielelläni. Nuolisin vaikka maailman tappiin.

Ei muuta ku sysää l o r t t o luiskaan.

Vierailija
22/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallupista puuttuu kohta, laukeaisin jos saisin. Vaimo ei ole enää 10 vuoteen ottanu suihin niin menee hieman ohi...

Miksei ole?

Ei se halua. Menee kuulemma leuat sijoiltaan tms/yms. Selityksiä ne on kun aikoinaan kyllä tykkäs siitä. Muutenkin vaimosta tullu itsekäs seksin suhteen, kunhan itse saa niin se riittää.

Helpommin saottu kun tehty kun on yhteinen talo ja lapset yms yms. Tavallaan rakennettu yhteinen elämä niin että on todella vaikea erota. Toki ero on mielessä päivittäin, eikä se ehkä kohta olekaan enää niin mahdoton ajatus kun tarpeeksi antaa muhia. Vaimo on myös haluton keskustelemaan seksistä, vetoaa hormooneihin, eikä myöskään tahdo parisuhdeterapiaan tms.

Järjestänyt myös kaikki menot yms. sillä tavoin että hänellä on enemmän vapauksia mennä ja tehdä, kun taas itse olen enemmän kodin vanki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole?

Helpommin saottu kun tehty kun on yhteinen talo ja lapset yms yms. Tavallaan rakennettu yhteinen elämä niin että on todella vaikea erota. Toki ero on mielessä päivittäin, eikä se ehkä kohta olekaan enää niin mahdoton ajatus kun tarpeeksi antaa muhia. Vaimo on myös haluton keskustelemaan seksistä, vetoaa hormooneihin, eikä myöskään tahdo parisuhdeterapiaan tms.

Järjestänyt myös kaikki menot yms. sillä tavoin että hänellä on enemmän vapauksia mennä ja tehdä, kun taas itse olen enemmän kodin vanki.

Kuulostaa todella eron paikalta tai sit etsit salaseuraa!

Vierailija
24/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Vierailija
25/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä tulen joskus, mutta vaikeaa se on. Eikä todellakaan johdu vaimoni taidoista, vaan omista päänsisäisistä blokeista. Minun on jotenkin vaikea olla puhtaasti vastaanottavana osapuolena.

Vierailija
26/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti,ja pian.

Vierailija
27/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on halukkaana imemässä ja nuolemassa niin kyllä. Jos huomaan että vaimoa ei kiinnosta ja hän vaihtelee asentoa ja on muuten innoton niin en. 

Vierailija
28/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole?

Salaseura on käynyt mielessä, mutta vaikeaa se on kun ei ole paljoa menoja kodin ulkopuolella. Jos on niin yleensä on lapset mukana. En dokaa, joten ei tule mentyä kapakoihin viikonloppuisin. Kylä missä asutaan on pienehkö ja etäisyydet suuria, joten missään ei tule oikein tavattua ketään, ainakaan sellasissa merkeissä että niistä mitään voisi kehkeytyä. Nettiin en viitti profiilia tehdä mihkään eikä muutenkaan omat periaatteet oikeen anna myöden pettämiselle. Maksulliset olis yksi vaihtoehto mutta sekin olis melkosta järjestelyä että pääsis käymään, eikä sekään kantais pitkälle käydä sillon tällön maksullisella kun tarve olis suurempi kuin mihin on mahdollisuudet. Maksulliset muutenkin olis vähän niin ja näin kun tiedän että saisin maksuttakin kun en enää nykyisin ole kovin ronkeli ja varustus sekä ulkonäkö ainakin on mulla kunnossa.

Ero on varmaan mun kohdalla lähes ainoa vaihtoehto.

Vierailija
29/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on osaava ja intohimoinen ottaja, niin mielellään ja toivottavasti. Ja sanotaan nyt vielä, että on vain kaksi oikeaa tapaa lopettaa suihinotto: kun mies laukeaa tai käskee. Muuten ottaja on samanlainen räveltäjä, kuin ne miehet, jotka ei läydä klitorista. :D

Vierailija
30/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ootte vastannut: aina mutta kestää. Kauan teillä kestää yleensä?

Vierailija
31/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksiä :(

Vierailija
32/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään supernopeasti. Lähinnä sen mukaan miten suihinotossa taitava vaimoni spontaanisti tai toivomukseni mukaan tekee., joskus pyydän vähän edgettämään. Nielee aina ja on läpimärkä (pun intented) homman tyhtyään. Toki korvaan "vaivansa" tavalla mitä juuri silloin toivoo.

Vierailija
33/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole?

Tossa tilanteessa mullakin alkaisi leuat väsyä :)

Vierailija
34/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko miehet selittää, miksi suihinotossa on vaikeampi laueta kun yhdynnässä?

Pillu hyväilee penistä ihanasti kaikkialta koko ajan. Suu puristaa vain huulien kohdalta. Kaikkein herkin kohta ei saa niin hyvää stimulaatiota kuin pillussa. Välillä se osuu poskeen tai kieleen, mutta ei koko ajan.

Toinen on tuo että suihinotossa nainen määrittelee tahdin. Pannessa mies voi itse määritellä juuri sopivan tahdin.

Kiihottavaa suihinotto silti on, mutta minusta parhaimmillaan esileikkinä. Haluan laueta aina pilluun, koska se tuntuu paremmalta.

Toivotaan, että saat vielä joskus ihan kunnon suihinoton.

Vierailija
35/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo aloittaa välilihan nuoleminen ja sormilla painelemisen siirtyen siitä kiveksien hyväily  hyväilyyn, kyllähän se hyvältä tuntuu. Seuraavaksi kullin varsi + terska käsittelyyn. Laukeaminen alkaa olla lähellä . Suuhunsa hän ei halua spermaa kuitenkaan ottaa, joten lasken sitten hänen rinnoilleen tai jos ehdin niin tuikkaan lastin vielä pilluun.

Vierailija
36/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaimo aloittaa välilihan nuoleminen ja sormilla painelemisen siirtyen siitä kiveksien hyväily  hyväilyyn, kyllähän se hyvältä tuntuu. Seuraavaksi kullin varsi + terska käsittelyyn. Laukeaminen alkaa olla lähellä . Suuhunsa hän ei halua spermaa kuitenkaan ottaa, joten lasken sitten hänen rinnoilleen tai jos ehdin niin tuikkaan lastin vielä pilluun.

Miten käsittelee?

Vierailija
37/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ole?

Salaseura on käynyt mielessä, mutta vaikeaa se on kun ei ole paljoa menoja kodin ulkopuolella. Jos on niin yleensä on lapset mukana. En dokaa, joten ei tule mentyä kapakoihin viikonloppuisin. Kylä missä asutaan on pienehkö ja etäisyydet suuria, joten missään ei tule oikein tavattua ketään, ainakaan sellasissa merkeissä että niistä mitään voisi kehkeytyä. Nettiin en viitti profiilia tehdä mihkään eikä muutenkaan omat periaatteet oikeen anna myöden pettämiselle. Maksulliset olis yksi vaihtoehto mutta sekin olis melkosta järjestelyä että pääsis käymään, eikä sekään kantais pitkälle käydä sillon tällön maksullisella kun tarve olis suurempi kuin mihin on mahdollisuudet. Maksulliset muutenkin olis vähän niin ja näin kun tiedän että saisin maksuttakin kun en enää nykyisin ole kovin ronkeli ja varustus sekä ulkonäkö ainakin on mulla kunnossa.

Ero on varmaan mun kohdalla lähes ainoa vaihtoehto.

Mä olen aikanaan sitkutellut suhteessa lasten ja talon takia. Silloinen mies ei halunnut eikä edes osannut asioista puhua. Elämä oli, noh, ei oikein minkäänlaista elämää, olin vain elossa. Lopulta sain voimia ja rohkeutta lähteä. Yhteistä elämää oli takana jo melko pitkästi mutta lapset oli alle kouluikäisiä. Olihan se raskasta mutta kaikenkaikkiaan hyvä päätös. Kliseistä sanoa mutta tee ainoasta elämästäsi elämisen arvoinen. Lapsia et menetä jos olet sillä tavalla kunnollinen mies että saatte yhyeishuoltajuuden.

N51

Vierailija
38/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on harjoitellut ku//i//ani suihinottoa 25 vuotta, joten hän alkaa olla jo aika pro siinä hommassa. Pari minuuttia menee, niin homma on valmis, ja lasti perillä nielemistä varten.

Vierailija
39/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kymmenestä naisesta osaa tehdä oikein. Monet käyttää käsiä apuna kun ei muuten onnistu.

Vierailija
40/77 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa kyselyyn, koska olen nainen. Tosin saan aina saadessani suuseksiä. Ei ole yhtään penistä, joka ei olisi suuhuni päästyään lauennut... ja kohtuullisessa ajassa, noin 20 sekuntia siitä, kun alan imeä tosissaan spermoja ulos. Jotkut miehet ovat väittäneet etteivät, mutta ovat yllättyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme