Inhoaako kukaan muu niitä kartonkisia lahjapusseja?
Ne ovat aika kalliita, joten niitä pitäisi säästellä kotona vuosikausia, ja niitä kertyy ja kertyy joka vuosi...
Miten te toimitte noiden kanssa? Sama koskee joidenkin vähän hienompien kauppojen pusseja. Ei niitä roskapusseinakaan voi käyttää.
Kommentit (50)
Lahjakassit on niin kestäviä, että niitä kierrätetään seuraavalle. Ihan tyhmää heittää hyvä ja kallis kassi roskiin.
Että lahjakasseistakin saa murheen aiheen. Meilläkin ne käytetään uudelleen. Eivät paljoa tilaa vie.
Lapsi on synttärijuhlaiässä joten menevät seuraavalle sankarille. Helppoa ja halpaa.
Säästän ja pistän niihin muille meneviä lahjoja
En oikein ymmärrä tavallisten esineiden inhoamista. Oletko nainen?
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö lahjakassit ärsytä ketään muuta? Suutuin taannoin, kun niitä oli noin kymmenen eri kokoista kaapissa viemässä tilaa, ja heitin kaikki pois. En ole kaivannut. Ap
Käytän uudelleen. Joskus olen laittanut kirparille myyntiin. Ei siis ärsytä.
Soveltuu kartongin keräämiseen kierrätystä varten mainiosti.
Kaapissa on lahjapaperit, narut, kassit, kortit. Otan ne sieltä ja valkkaan parhaan h hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö lahjakassit ärsytä ketään muuta? Suutuin taannoin, kun niitä oli noin kymmenen eri kokoista kaapissa viemässä tilaa, ja heitin kaikki pois. En ole kaivannut. Ap
Eikö käynyt mielessäsi pakata ne sisäkkäin?
Reagoitko kaikkeen TUNTEELLA eikä äly raksuta yhtään?
Mä käytän ne uudestaan.
Nehän saa taitelua kasaan, ei niitä välttämättä kannata sisäkkäin laittaa, jos niitä ei ole tosi monta. Minä säilyttelen niitä yläkaapissa, missä ei ole mitään päivittäin käytettävää, joutuu aina ottamaan jakkaran, että sinne yltää.
Ekologisempiahan ne on kuin lahjapaperit. Lahjakassi kiertää meillä ainakin talosta toiseen. Paperi on aina kertakäyttöistä joten täysin hukkaostos.