Rydmanin voitto ärsyttää laajasti etenkin naisia. Miten itse koet Rydmanin voiton?
Kommentit (43)
Tottakai ärsyttää ainakin näin naisena
Hyi, kuka haluaa puutarhatontun ja katkaravun risteytystä edes vilkaista.
Rydman ei voittanut mitään. Hänen paperillaan pyyhittiin pyllyt ja kaikki hallituspuolueet sopivat yhteisen leikkauslistan. V_tuttaako palstan umpityhmiä päivystäviä persuja? Taitaa aika kovasti v:tuttaa kun joka päivä pitää valehdella.
Lisäksi ilmeinen riski myös psyykkeen osalta. Näin WR kirjoitti Blogissaan äidistään: ”...äiti oli tuhonnut itsensä tolkuttomilla määrillä vaarallisia psyykelääkkeitä”.
Että semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Rydman ei voittanut mitään. Hänen paperillaan pyyhittiin pyllyt ja kaikki hallituspuolueet sopivat yhteisen leikkauslistan. V_tuttaako palstan umpityhmiä päivystäviä persuja? Taitaa aika kovasti v:tuttaa kun joka päivä pitää valehdella.
Jännästi osaat kääntää asiat päälaelleen ilman totuuden häivääkään, lienee syynä vasentuneisuutesi ja työttömyydestä johtuva huono ravitsemustaso.
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole ainoa
Mitä herra Rydman voitti? Maratonin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä ole ainoa
Seppo ja Jari, älkää nyt joka ketjuun tekeytykö naisiksi.
Voitto se on kun potkii päähän heitä, joilla menee ennestään heikosti ja kurjasti. Samanlaista asennetta ja tapaa kohtaa tälläkin palstalla jatkuvasti ja usein mutta sanokaa nyt sitten vaikka minua vassariski tai vihreäksi hörhöksi mun mielestä ei kovin fiksua.
Naisena ja veronmaksajana olen oikein tyytyväinen. Lisää tällaista.
Ihailen valtavasti Rydmanin älykkyyttä ja rohkeutta. Näin sitä pitää!
Mikä voitto?
Ei kyllä haittaa, että joku poliitikko ottaa kantaa ja vetää selvät rajat.
Vierailija kirjoitti:
Voitto se on kun potkii päähän heitä, joilla menee ennestään heikosti ja kurjasti. Samanlaista asennetta ja tapaa kohtaa tälläkin palstalla jatkuvasti ja usein mutta sanokaa nyt sitten vaikka minua vassariski tai vihreäksi hörhöksi mun mielestä ei kovin fiksua.
Perehdypä asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisena ja veronmaksajana olen oikein tyytyväinen. Lisää tällaista.
Miksi esiinnyt naisena internetissä?
Vierailija kirjoitti:
Rydman ei ole vässykkä, vaan mies ja tämä saattaa hiukan häiritä tiskirätteihin tottunutta naista.
Mies? 😂
Kannattaa katsoa juutuubista Joakim Vigeliuksen 100 yhdistyksen tukilista. Järkyttävää verorahojen tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Moni vaativa asiantuntija joutuu työttömäksi, nämä jotka teki elintärkeää työtä keskusliitossa koordinoimassa hankkeita
Kaikki valkoiset heteromiehet ärsyttää rydman on yksi niistä.
Onneksi eteenkin kaupungissa näkyy ja kuuluu yhä enemmän tummia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni vaativa asiantuntija joutuu työttömäksi, nämä jotka teki elintärkeää työtä keskusliitossa koordinoimassa hankkeita
Suurin osa tietenkin naisia, tekemässä sitä näkymätöntä työtä joka ei näy kenellekään eikä vaikuta kehenkään
Rydman ei ole vässykkä, vaan mies ja tämä saattaa hiukan häiritä tiskirätteihin tottunutta naista.