Toimittaja oli tehnyt testin, että pystyykö juoksemaan Alisa Vainion maraton tahtiin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18 km/h on se vauhti jolla ajan pyörällä.
Toinen juoksee 42km tuolla vauhdilla. Harva jaksaa edes pyörällä saman.
Niin, itse olin aikoinaan pari vuotta vanhempi kuin Vainio nyt. Ajoin läpällä maastopyörällä yhtenä iltana Helsingistä Porvooseen ja takaisin. 103 kilometria, 4 tuntia, 15 minuuttia. Viimeiset 5 kilsaa kaatosateessa pilkkopimeässä ilman valoja kotiin keskustaan.
Pysty ajoasento, täysjoustopyörä jossa ei ollut edessä eikä takana jousituksen lukitusta. 26 tuumaiset kiekot, leveät maastorenkaat.
Enkä ole mikään urheilija, lisäksi olin tuolloin pitänyt useamman kuukauden taukoa pyöräilystä.
Siitä voi jokainen käydä kokeilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Moukaria voi kans jokainen lähteä kokeilemaan. Helpottaa voi valitsemalla naisten moukarin. Kyllähän sitä nyt tollanen 70m lähtee ihan iisisti. Tai sitten lähtee molemmat olkapäät sijoiltaan ja kaatuessa lonkka murtuu.
Lähtee koko kädet irti olkapäistä. Lentää pelkät kädet kiinni moukarissa 10m. Muu torso kaatuu rinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukaria voi kans jokainen lähteä kokeilemaan. Helpottaa voi valitsemalla naisten moukarin. Kyllähän sitä nyt tollanen 70m lähtee ihan iisisti. Tai sitten lähtee molemmat olkapäät sijoiltaan ja kaatuessa lonkka murtuu.
Lähtee koko kädet irti olkapäistä. Lentää pelkät kädet kiinni moukarissa 10m. Muu torso kaatuu rinkiin.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle tuli tästä mieleen skin, comic ysäriltä jossa oli talidomiskini.
Ei edes liity aiheeseen😅🤷🤔
Mulla meni armeijassa 3990m, jäi harmittamaan että jäi neljätonnia rikkomatta, joten lomilla piti vetää urheilukentällä 4040m.