Mistä syystä joku on tähän saakka aukonut parkkipaikoilla vieraitten autojen ovia?
Kysymys poistettuun ketjuun: Mistä syystä aloittaja on tähän saakka aukonut parkkipaikoilla vieraitten autojen ovia?
Kommentit (56)
Juu kävi pari Romania lähti leivän paahdin ja imuri kuin muuta . Ei mitään kaikki ruuvilla kiinni eikä saa päästää ketään asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä erotan pääsääntöisesti sedanit ja farkut toisistaan, mutta jos peräkkäin on kaksi tai useampia samanvärisiä farkkuja, niin saatan istahtaa väärään autoon. En erota, onko kyseessä Mersu vai Toyota.
Sama!
Monta ukkoa olen säikytellyt, kun olen omakseni luullut ja istahtanut viereen 😂
minä aina kokeilen ovia jos löytyisi jotan mukaan otettavaa
Myyjät kun hyllyttää niin asiakas ei ole mitään kun he ei ymmärrä että se asiakas maksaa hänen palkan. Valkovenäläinen liikkui naisoletettu ( peruukkeja) kaupoissa tontit mukana , oksasakset millä irrtotteli pukukopissa niitä hälyttimiä . Nykyään hälyttimet on usein tarroja. Parasta mitä nähty on nää kun antaa väärin rahasta neitokaiset. Ja myyjät jotka vaihtaa sun setelin väärennettyyn ja väittää sun antaneen sen. Härskiä on varastaa kaupasta mutta myös ottaa jonkun kädestä lapaset tai toppakintaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä erotan pääsääntöisesti sedanit ja farkut toisistaan, mutta jos peräkkäin on kaksi tai useampia samanvärisiä farkkuja, niin saatan istahtaa väärään autoon. En erota, onko kyseessä Mersu vai Toyota.
Sama!
Monta ukkoa olen säikytellyt, kun olen omakseni luullut ja istahtanut viereen 😂
Tässä ei nyt ole tuosta kysymys. Itsekin ihmetellyt, miksi avain ei käy lukkoon.
Nää on Venäjältä Virosta tullut ammattivarkaita oikein ja nostaa monesta maasta sossutuet. Ihan sama minkä nimen ne ilmoittaa läpi menee . Tai kenen.
Älä edes kuvittele et edes näyttelijöillä olisi kaikilla oikea nimi tai edes syntymävuosi.
Ostosten varastelu on ihan helluntailainen tyyli. Kauppakasseista vaan napataan .
Onkohan tuo tekemällä tehty video, miten se arvasi mennä tuohon autoon, joka sattui olee poliisiauto. Eiks se ollut vielä tunnukseton? Ja vielä sattui videoimaan sen. Ja se muka poliisin kielenkäyttö ja aseella osoittaminen, ei vaan ole hirveen uskottavaa.
Eihän edes Stalinin nimi ollut mikään Josef .
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo tekemällä tehty video, miten se arvasi mennä tuohon autoon, joka sattui olee poliisiauto. Eiks se ollut vielä tunnukseton? Ja vielä sattui videoimaan sen. Ja se muka poliisin kielenkäyttö ja aseella osoittaminen, ei vaan ole hirveen uskottavaa.
Sehän meni siihen juuri siksi kun luuli sitä tavalliseksi autoksi . Olisiko varastanut koko auton ?
Ei ja aina kun olet pitempään toisessa maassa sulle käännetään uusi nimi joka tapauksessa . Mutta rikolliset käyttää väärennettyjä passeja niissä on syntymä aika .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän meni siihen juuri siksi kun luuli sitä tavalliseksi autoksi . Olisiko varastanut koko auton ?
Mistä se tiesi, että ovet on auki ja miksi se videoi oman rikoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Veravenäläinen Pietarista kertoi että jos hän haluaa käsilaukun hän ottaa naapurilta jos hän haluaa ruokaa hän käy jääkaapilla jonkun asunnolla tai syö ravintolassa muiden lautaselta. Seisovasta pöydästä. Jos hän tarvii vaatteita hän varastaa kaupasta tai on ostavinaan ja palauttaa viikon päästä , hintalappu piilossa käyttää. Siksi niillä näkyy hintalappuja. Siksi monet palautus vaatteet on likaisia.
Myös poliisimies varastaa kiusanteon lisäksi ruokaa.
Tiesi tasan tarkkaan mikä auto oli kyseessä ja siksi meni sinne kamera päällä. Sai juuri sen reaktion ja enemmänkin kuin mitä toivoi. Nyt on ilmeisesti joku poliisien vastainen operaatio menossa ja juuri odotetaan tuollaista ylimenevää reaktiota poliisislta ja sitten voi uhriutua ja yleistää kaikki poliisit pahoiksi.
Katsoin parvekkeeltani kerran iltayöstä kun kaksi kulmahousua kokeilivat hieman syrjässä olevalla parkkialueella useamman auton ovea. Ehkä he eivät aan muistaneet että mikä niistä oli oma auto? Itselläni ei ole autoa ja en alkanut soittelemaan mihinkään etten olisi syyllistynyt etniseen profilointiin. Menin siitä nukkumaan.
Niitä ovien lukkosarjoja on aika turha vaihtaa jos sattuu huoltomies tai suutari olemaan niin pääsee kaikista ovista . Tai toiset kiipeilee parvekkeelta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin parvekkeeltani kerran iltayöstä kun kaksi kulmahousua kokeilivat hieman syrjässä olevalla parkkialueella useamman auton ovea. Ehkä he eivät aan muistaneet että mikä niistä oli oma auto? Itselläni ei ole autoa ja en alkanut soittelemaan mihinkään etten olisi syyllistynyt etniseen profilointiin. Menin siitä nukkumaan.
Kulmahousut on hevosmiehiä . Ne on tuolta Intiasta kiertänyt tuntralle.
Vierailija kirjoitti:
Niitä ovien lukkosarjoja on aika turha vaihtaa jos sattuu huoltomies tai suutari olemaan niin pääsee kaikista ovista . Tai toiset kiipeilee parvekkeelta toiselle.
Jep, mutta turvalukon avainta kun ei anna huoltoon, niin ei pääse
No meidän ovella kävi virolainen ja venäläinen lähti kassi ja kenkä pari .