Mies, mitä ajattelit, kun näit ekaa kertaa pillun livenä?
Itse yllätyin, miten pieni se oli.
Eikä se ulkonäkö mitenkään erityisemmin kiihottanut.
Kommentit (8)
Jos nyt pitäydytään aikuisena nähdyissä:
Olisinkohan ensimmäisen nähnyt stripparilla 18v syntymäpäivänäni. Eipä siinä paljoa ollut sijaa yllätyksille, olinhan tutustunut tarkkaan ja ajan kanssa alan kuvastoon.
Sitten, kun viimein vuosia myöhemmin pääsin oikeasti tekemään lähempää tuttavuutta kyseisen vekottimen kanssa, yllätyin siitä miten lämmin se oli. Ehkä sitäkin olisi järkevä ihminen osannut odottaa, mutta itse muistan yllättyneeni siitä.
Kyllähän pillu näytti ihan samalta kuin kuvissa ja videoissa että ei siinä mitään yllätystä ollut.
Yllätyksenä tuli se että kuvittelin sen olevan sisältä ihan sileä putki mutta sormilla sieltä löytyikin pehmeitä poimuja ja G-pisteestä vähän kovempi röpelöinen kohta. Kalu ei tuntenut näistä yksityiskohdista mitään, vain lämmön, kosteuden ja puristuksen.
Aivan erityisesti hämästyin kun kohdunkaula olikin vain 10cm keskisormen mitan päässä suulta ja olin kuullut että monet naiset ulvahtavat kivusta jos siihen osuu että eihän sinne sovi edes keskikokoinen pohjaan asti.
Ja mihin hittoon puolet niistä 20-senttisistä vehkeistä oikein työntyy kun emätin päättyy kaaviokuvien mukaan just siihen kohdunkaulaan. Työntyvätkö ne sisään kohtuun vai jotenkin sen ohi?
Kyllähän se oli juhlaa kun siskon pillua pääs eka kerran nuoleen joskus teininä. Siistitty sänki oli ja se näky tuskin unohtuu koskaan
En osaa sanoa, kun kyseinen "värkki" on edelleen näkemättä aitona. M67
Pelotti
kun oli puhuttu et sillä on hampaat voi purasta
Ajattelin, että onpa mahtava. Rakastuin heti.