Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle soitettiin sisustuslehdestä :D, halusivat tehdä jutun

Vierailija
25.05.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehdä muutenkin tarkka diili siitä, mitä kirjoitetaan ja kuinka tarkasti (esim. haluaa että jutusta tunnistaa talon, henkilöt jne)

Tutuilla huonoja kokemuksia, me olemme kieltäytyneet kahden eri lehden pyynnöstä ja niin teemme jatkossakin.

Vierailija
2/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen työpaikalla ei katsottaisi hyvällä jos esittelisimme kotiamme tai minä garderoobiani. ja vaikka itse taloa tai ihmisiä ei näkyisi, on pk-seudulla näitä about 1 miljonaan euron taloja kuitenkin suhteellisesti vähän, eli tunnistaa voi suht helposti.

Vierailija
4/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on pk-seudulla näitä about 1 miljonaan euron taloja kuitenkin suhteellisesti vähän, eli tunnistaa voi suht helposti.

Vierailija
5/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

on pk-seudulla näitä about 1 miljonaan euron taloja kuitenkin suhteellisesti vähän, eli tunnistaa voi suht helposti.

Tyypillinen av-mammahan on todella rikas ja kateuden kohde, reps ja kops!!!

Vierailija
6/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusivat tietää kuinka tällaisessa läävässä voi asua!

Vierailija
7/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten naurattaa Gloriassa lentoemännät, jotka esittelevät muutamaa Tiffanyn hopearanneketjua ja yhtä Pradan nailonlaukkua...

" kuinka omaisuus tuodaan näkyvästi, mutta TYYLIKKÄÄSTI esille! =D"

Vierailija
8/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pk-seudulla kuitenkin näitä meidän talomme tasoisia on aika vähän." Ei siis niin, että korostetaan, kuinka hirveän paljon meillä onkin varaa laittaa asuntoon. Sama koskee myös koruja, yksinkertaista, tyylikästä, hyviltä suunnittelijoilta. Ei siis mitään ' voi kun mä en jaksaa nostaa kättä, kun tää sormuksen timantti on niin iso' - juttuja. Kyllä rikas rikkaan tunnistaa, ja muiden ei tarvitse, ellet sitten halua pröystäillä ja aiheuttaa kateutta. Vanhan rahan piireissä ne temput sitten kyllä aiheuttavatkin lähinnä hilpeyttä... =)

Vierailija
9/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain on myynnissä, naapurusto tietää kuka myy ja suurinpiirtein miksi myy.

Vierailija:

" Pk-seudulla kuitenkin näitä meidän talomme tasoisia on aika vähän." Ei siis niin, että korostetaan, kuinka hirveän paljon meillä onkin varaa laittaa asuntoon. Sama koskee myös koruja, yksinkertaista, tyylikästä, hyviltä suunnittelijoilta. Ei siis mitään ' voi kun mä en jaksaa nostaa kättä, kun tää sormuksen timantti on niin iso' - juttuja. Kyllä rikas rikkaan tunnistaa, ja muiden ei tarvitse, ellet sitten halua pröystäillä ja aiheuttaa kateutta. Vanhan rahan piireissä ne temput sitten kyllä aiheuttavatkin lähinnä hilpeyttä... =)

Vierailija
10/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurusto varmasti tietää teidän talonne tarkan hinnan sanomattakin, miksi siis toitottaa sitä julki? Minusta vain tuollainen rahoilla kehuskelu on vastenmielistä, ilmiönä samaa kuin namedropping, jota harrastavat yleensä ne, joilla niitä oikeita suhteita ei ole, tuttavuuksia vain.

Vierailija
11/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sä sitä kämppääs olet niille kuitenkin tyrkyttänyt!

Vierailija
12/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen muutamia, voisi sanoa jopa ökyjä, mutta taustoja tietämättä ei voisi uskoa millaista omaisuutta onkaan takana :)

Vierailija
13/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse tunnen muutamia, voisi sanoa jopa ökyjä, mutta taustoja tietämättä ei voisi uskoa millaista omaisuutta onkaan takana :)

Vierailija
14/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota Margekin luki? Meidän koti ainakin kävisi sellaiseen ;)

Vierailija
15/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti :) Itse en ole erityisen rikas, mutta mieheni ammatin vuoksi tunnen mm. NHL-kiekkoilijoiden vaimoja (vaikeeta arvata miehen ammatti), joista ei todellakaan jutuista eikä usein ulkoasustakaan arvaisi että ovat sikamaisen rikkaita. Ainoastaan korut ja kellot usein paljastaa hillot taustalla - jos osaa katsoa.

Kuuluu tähänkin lajityyppiin tosin onttopönttöjäkin, mutta läheisimmät ystävät ovat tosi ok.

Vierailija
16/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on talokaupungin halutuimmalla alueella, mutta minkälainen talo?

Se on Älvsby!

Kummitäti on perinyt omaisuutensa eli on ihan syntymästään asti ollut rikas, on myös oppinut että rahalla ei brassailla. Hän on töissä lähihoitajana, vaikkei töitä todellakaan tarvitsisi tehdä.

Vierailija
17/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- meillä on lundiaa,

ja olen ihan tyytyväinen,

mutta sulla on varmaan hyvä sisustusmaku, ap!

Vierailija
18/18 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..enkä esimerkiksi Vanessa Forsmaniksi? Blääh tätä keskiluokkaista, tylsää elämää.