Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvan hankinta edessä, tekeekö Ikean sohvilla mitään

Vierailija
16.08.2026 |

Varmaankin pienehköön tilaan menevää kulmasohvaa pitäisi hommata, kolmen istuttava jotta mahtuu pötkölleen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikealla on joitain ihan hyvän näköisiä ja käytännöllisiä sohvia. Esim. sellainen aika uusi modulikulmasohvajärjestelmä jossa on istuimien alla säilytystilaa.  Ikealla on myös ihan toimivia vuodesohvia

Itse tykkään tosi paljon Hakolan Lazy ja Cosy sohvista. Laadukkaita, virtaviiasien näköisiä, kauniita ja mitoitukseltaa siroja. Olohuoneeseen olen kelpuuttanut vaan niitä.

Meillä on Hakolan lazy.

Vierailija
42/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikealla on joitain ihan hyvän näköisiä ja käytännöllisiä sohvia. Esim. sellainen aika uusi modulikulmasohvajärjestelmä jossa on istuimien alla säilytystilaa.  Ikealla on myös ihan toimivia vuodesohvia

Itse tykkään tosi paljon Hakolan Lazy ja Cosy sohvista. Laadukkaita, virtaviiasien näköisiä, kauniita ja mitoitukseltaa siroja. Olohuoneeseen olen kelpuuttanut vaan niitä.

Meillä on Hakolan lazy.

Kauanko niitä pitää odottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Hakolan lazy.

Kauanko niitä pitää odottaa?

Ei kukaan tiedä. Ilmeisesti ehtii kuolla ennenkuin saapuu.

Vierailija
44/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeank Knulla-viodesohvaa voin kyllä suositella.

Vierailija
45/45 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeank Knulla-viodesohvaa voin kyllä suositella.

Anakin 100 kaliaa oon juonu ja missään ei tunnu kun ainakin 150kaliaa oon juonu ottanu missään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä