Sohvan hankinta edessä, tekeekö Ikean sohvilla mitään
Varmaankin pienehköön tilaan menevää kulmasohvaa pitäisi hommata, kolmen istuttava jotta mahtuu pötkölleen.
Kommentit (40)
Jätä se painostava 🐷
Vai pötkölleen pitää mahtua!
Ei tarkoittaa EI
Meillä on pitkään ollut loistava stockholm-sarjan sohva. Ikean sohvia myydään niin paljon, että arvosteluista pystyy luomaan luotettavan kuvan, kannattaako jotain tiettyä sohvaa ostaa.
Todellakin. Tyynyt eivät mene lyttyyn. Uudet päälliset saa vaihdettua, jolloin sohva on kuin uusi.
Miksi kyselet täällä? Ainoa järkevä (aikuisen) ratkaisu on mennä Ikeaan ja istuskella / makailla siellä oikein perusteellisesti.
Ikean tuotteet on yleensä laadullisesti hyviä. Jos haet jostain muualta yhtä edullisia sohvia, ovat yleensä surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet täällä? Ainoa järkevä (aikuisen) ratkaisu on mennä Ikeaan ja istuskella / makailla siellä oikein perusteellisesti.
Eipä sillä tavalla kestävyydestä mitään tiedä.
Ikea siksi, että sohva pitää saada heti eikä puolen vuoden odottelun jälkeen. Jos muita ehdotuksia jotka täyttää nämä kriteerit, kuulen mielelläni.
Maailmassa on ihan liikaa tuoleja, osta ennemmin kävelymatto?
Ei näy videot kun en hyväksy evästeitä, onko siinä jotain relevanttia tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Tyynyt eivät mene lyttyyn. Uudet päälliset saa vaihdettua, jolloin sohva on kuin uusi.
Todellakin menee tyynyt lyttyyn ja vieläpä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy videot kun en hyväksy evästeitä, onko siinä jotain relevanttia tietoa?
Ei ole.
Ikea on ainoa paikka josta saa hyviä halpis sohvia.
Makaan parhaillaankin Ikean sohvalla, hankittu olikohan 2018. Tätä mallia ei valitettavasti enää ole mallistossa, oli juuri moduuleista koottava ja yksinasujana riittää 2 istuttava. Olen nukkunut tässä yötäkin joskus. Kaikkein parasta on väri, viininpunainen <3
Ikealla on joitain ihan hyvän näköisiä ja käytännöllisiä sohvia. Esim. sellainen aika uusi modulikulmasohvajärjestelmä jossa on istuimien alla säilytystilaa. Ikealla on myös ihan toimivia vuodesohvia
Itse tykkään tosi paljon Hakolan Lazy ja Cosy sohvista. Laadukkaita, virtaviiasien näköisiä, kauniita ja mitoitukseltaa siroja. Olohuoneeseen olen kelpuuttanut vaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ikealla on joitain ihan hyvän näköisiä ja käytännöllisiä sohvia. Esim. sellainen aika uusi modulikulmasohvajärjestelmä jossa on istuimien alla säilytystilaa. Ikealla on myös ihan toimivia vuodesohvia
Itse tykkään tosi paljon Hakolan Lazy ja Cosy sohvista. Laadukkaita, virtaviiasien näköisiä, kauniita ja mitoitukseltaa siroja. Olohuoneeseen olen kelpuuttanut vaan niitä.
Tuskin kellään on vaihtoehtona Hakola tai Ikea.
Vierailija kirjoitti:
Noi Hakolan sohvat on kyllä Ikeaa parempaa laatua.
Ja näille Ikean moduulisohvillekin tulee helposti hintaa lähemmäs 3000e joten kannatta verrata mitä sillä rahalla saa esim. Hakolalta tai muilta.
Sellainen kiinnostaisi jonka alle menee robotti-imuri. Onko sellaisia laadukkaita?
Mä oon joskus koeustunut Ikean sohvia. Mun makuun liian upottavia ja liian syviä. Eli keskimittaisena istun kuin lapset sohvalla polvet suorina, jos selkä on selkänojaa vasten. Ei kiitos.
Miksi pitää mahtua pötkölleen?
Painostaako jo mies siihen?