Olen ylempikeskiluokkainen, eikä minulla ole varaa syödä lounasta joka päivä töissä
Hurjaa, että lounaslinjaston kokki kuvittelee, että hänellä on oikeus itseäni suurempiin tuloihin.
Kommentit (24)
Suositelkaa paikkaa, missä jumalasta seuraava voi käydä aterioimassa 🤗
Mä syön muutaman kerran kuussa. Säästän, kun otan eväitä töihin. Mutta nyt aloin miettiä, kiitos ap:n aloituksen, että mitä JOS söisikin ihan joka päivä. E passilla saa 14e asti ruoat 75% hintaan. 20 päivää kuussa olisi maksimihinnalla 210e. Joka työpäivälle vaihtuva monipuolinen ruoka. Asun yksin (lapset muutti opiskelemaan, niin tilanne on uusi), niin sittenhän mun ei tarvitse ostaa kotiin kuin illaksi jotain iltapalaa? Ja vapaapäiville tietty. Mut ei toi pahalta kuulosta. Ja miten helppoa & kivaa, joka päivä vaan valmiiseen pöytään!
Näinhän se menee.. olen sen 5.000€/kk nettona tienaava kahden lapsen yh äiti. Emme käytä julkisia terveydenhuoltoa. Emme saa tukia, eikä pidäkään. Maksan veroja aika helvetiks..n. ja olen maksanut. Kuten vanhempani. Opiskeltu ja töitä tehty. Lapseni kasvatan ja tuen koulunkäynnissä. Jotta tulevat ehkä pärjäämään..
Olen yksityisellä sektorilla töissä, osin yrittäjänä. Ja sitten joku nilkipää tulee vinkumaan miten hyväosaisia ja rikkaita peräreikiä ollaan..
No ei kai sitä olekaan jos laittaa kaikki rahansa sijoituksiin ja purjeveneeseen.