Miksi menet kauempaa kylään sopimatta aikaa ennalta
Ajatteletko että talon väki on aina kotona ja kahvipannu kuumana?
Kommentit (29)
Ei kai kukaan enää vaan tuppaudu kylään nykyään? Aina pitää sopia etukäteen kyläilystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan enää vaan tuppaudu kylään nykyään? Aina pitää sopia etukäteen kyläilystä.
Siis niin että päivä on sovittu mutta kellonaikaa ei
Kylään ei mennä kutsumatta. Ikinä. Ei läheltä eikä kaukaa.
Meille ei tulla etukäteen sopimatta.
Miksi valehtelet? En ole koskaan mennyt kylään sopimatta aikaa. En lähelle enkä kauas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? En ole koskaan mennyt kylään sopimatta aikaa. En lähelle enkä kauas.
Ihan vaan ilkeyttäni
Pidän yllättämisestä. Ties mitä ovat tekemässä.
Se ihminen ei tapaisi minua enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se kupposet kuumaa juoda ja nähdä pitkästä aikaa! Kyläily kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Se ihminen ei tapaisi minua enää koskaan.
Kahdelle olen näin tehnyt. Enkä mitään ole menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa kyseistä ensin että käykö huomenna klo 13
Seuraavassa ketjussa kuulutetaan yhteisöllisyyden katoamista ja kun naapuritkin on tuntemattomia, eikä tervehditä ketään ja kukaan ei käy tai soita edes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos aika sovitaan. Sopiva aika.
Meille vois tulla nyt ylläri käynnille. Koko perhe ollaan kipeänä. Sisään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa ketjussa kuulutetaan yhteisöllisyyden katoamista ja kun naapuritkin on tuntemattomia, eikä tervehditä ketään ja kukaan ei käy tai soita edes!
Naapureiden kanssa voi moikata pihalla ja siinä samalla sopia spontaanin kyläilyn jos haluaa. Moni haluaa olla kotona rennosti ettei aina tarvi olla vierasvalmiina. Ja on harrastuksia joihin pitää lähteä 15 min siitä kun yllätys vieras ilmaantui ovelle
En ole koskaan harrastanut kyseistä tapaa. Aina olen kysellyt noin viikkoa ennen, sopiiko että tulen kylään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään, joita kutsua lapsen rippijuhliin, ylppäreihin tai valmistujaisiin. Vietin yksin syntymäpäiväni / joulun jne, kukaan ei kutsu mihinkään. Mistähän johtuisi?
Tekeekö joku noin?