Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa miten naistenlehdissä hehkutetaan pettämistä

Vierailija
16.08.2026 |

Ja kerrotaan 10-30 vuotta myöhemmin kuinka kannatti. Luin just Insta-päivityksen jossa nainen kertoo että kaikki alkoi "kuumasta, kielletystä rakkaudesta". Mitä olen omalta kohdin kokenut, niin pettäminen on kuin autokolari josta toivutaan vuosia. Myös petetyn näkökulmasta, jos tämä ei ole tunteeton sosiopaatti. Ja lapsiin se todellakin vaikuttaa. Unpopular opinion, tiedän.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois ne asiat puolison kanssa tyylikkäämmin hoitaa kuin hiiviskellä nurkissa. Pettäjät eivät ikinä voi tunteilleen "mitään" ja heidän rakkaus on ainutlaatuista. 

Tuohon toimii ”sairaalloinen mustasukkaisuus” tai ”kontrolloivuus”-kortti. 

Jolla syyttävä sormi kääntyy itsestä poispäin.

Mun työkaveri kertoilee kaskuja sen miehen "hullusta exästä". Tunsin myötätuntoa kunnes tajusin että työkaveri oli ollut perheellisen miehen kanssa salasuhteessa ja ehkä se exä ei vaan tykännyt niiden puuhista. Lapset jäivät exälle, työkaverilla ja miehellä on jo oma. Miehen lapsia täytyy sietää joka toinen viikonloppu. 

Vierailija
22/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, miksi nykyään ns vapautumista on olla mahdollisimman irstas. Jatkuvasti on juttuja, kuinka Merja, 48, löysi vapautuneen naiseutensa eton jälkeen, kun löysi tinderistä miehen, joka tutustutti korvaseksin tms muun kummallisuuden saloihin. 

Huoh. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuutonta. Menee perille monen kohdalla tämä tämä hehkutus. Mutta kunnon ihminen ei tuohon lähde mukaan. Löyhäperseitä on liikaa.

Vierailija
24/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mitä kukakin hehkuttaa ja millä asialla, että olis elämän paras päätös jaada jaada jaada. Eiköhän jokainen ihminen kuiten omat päätökset osaa tehdä,vaikka kuinka kehutaan että esim. pitkät leveälahkeiset roikkuvat housut olis kuinka muotia, niin ei niitä ole pakko omistaa. Sama juttu just vaikka pettämisestä. Jokainen oma päätös vaikka joku sitä kehuu ja joku haukkuu.

Paitsi että pettäminen monesti aiheuttaa muille ihmisille valtavasti harmia, erityisesti lapsille. Leveälahkeiset roikkuvat housut harvemmin. 

Niin mutta se on mulle aivan sama mitä joku hehkuttaa jossain somessa, mä osaan tehdä omat päätökset.

Vierailija
25/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, miksi nykyään ns vapautumista on olla mahdollisimman irstas. Jatkuvasti on juttuja, kuinka Merja, 48, löysi vapautuneen naiseutensa eton jälkeen, kun löysi tinderistä miehen, joka tutustutti korvaseksin tms muun kummallisuuden saloihin. 

Huoh. 

On helpompaa tehdä omista häröilyistään ylpeyden aihe kuin käsitellä et mistä ne kumpuaa. 

Vierailija
26/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna-lehdessä oli aikanaan joku avoimesti pettämistä ihannoiva osio.

Mutta se poistui joku vuosi sitten. 

Ehkä lehdessäkin tajuttiin että levikki laskee jos tuollaista osioita pidetään.

Olisi mukava nähdä naisten reaktiot siitä, jos vaikka TekniikanMaailmaan tulisi samanlainen osio miehille.

Tiettävästi tuollaista roskaa ollut kotimainen sivusto sai lähtöpassit myös Facebookista. 

Vierailija
27/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään yllätys se että nykyiset nuoret miehet ovat kiinostuneita manosfääristä tai MGTOW:sta. 

Nähneet lapsuudessaan ja teini-iässä miten naiset käyttäytyvät ydinperheessä ja kuinka pettämistä ja ydinperheen rikkomista ihannoidaan kun tekijänä nainen.

Vierailija
28/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vapaus on siis tarkoittanut paljastavaa pukeutumista ja pettämistä. Minun maailmankuvassani tuollainen nainen on huo⁢ra.

Vierailija
29/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käydä nyt huoritteleman ja solvaamaan. En vaan tykkää että pettämistä hehkutetaan voimaannuttavana ja oikeana ratkaisuna, vaikka useimmille asianomaisille jää vuosiksi paskanmaku suuhun. AP

Vierailija
30/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pettäminen lähti aviomiehen lähes vuoden mittaisesta suhteesta/ etäsuhteesta. Mies kertoi pettämisen johtuneen siitä, etten minä ollut mukana hänen työmatkoillaan, mutta se nainen sen sijaan sattui olemaan. Meillä tuolloin yksi taaperoikäinen lapsi.

Pariterapiat käytiin, tehtiin 2 lasta lisää. Kyllästyin kotiäitiyteen ja otin rakastajan. Hänen kanssaan 8kk. Ei toiminut ja päätin suhteen. Sitten  vuosi työelämässä ja tutustuin sattumalta seuraavaan. Hänen kanssa 4kk, jonka jälkeen hän alkoi vaatia, että minun pitää erota ja olla hänen kanssaan, joten jätin hänet.

Tuosta noin viikko ja tutustuin seuraavaan. Hänen kanssaan jälleen 8kk, jonka jälkeen kyllästyin ja heipat.

Mihinkään näistä en olisi lähtenyt, ellei mieheni olisi pettänyt ensin. Olen tyytyväinen, että ns. otin omani, enkä jäänyt surkuttelemaan. Ensimmäinen harrastemies ammatiltaan toiminnanjohtaja, seuraava insinööri ja töissä lentokentällä, kolmas amerikkalaisen it-firman Suomen toimipisteen väliportaan pomo.

Baareissa en käy ja alkoholia en käytä. Naimisissa olemme edelleen.

Vierailija
31/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pettäminen lähti aviomiehen lähes vuoden mittaisesta suhteesta/ etäsuhteesta. Mies kertoi pettämisen johtuneen siitä, etten minä ollut mukana hänen työmatkoillaan, mutta se nainen sen sijaan sattui olemaan. Meillä tuolloin yksi taaperoikäinen lapsi.

Pariterapiat käytiin, tehtiin 2 lasta lisää. Kyllästyin kotiäitiyteen ja otin rakastajan. Hänen kanssaan 8kk. Ei toiminut ja päätin suhteen. Sitten  vuosi työelämässä ja tutustuin sattumalta seuraavaan. Hänen kanssa 4kk, jonka jälkeen hän alkoi vaatia, että minun pitää erota ja olla hänen kanssaan, joten jätin hänet.

Tuosta noin viikko ja tutustuin seuraavaan. Hänen kanssaan jälleen 8kk, jonka jälkeen kyllästyin ja heipat.

Mihinkään näistä en olisi lähtenyt, ellei mieheni olisi pettänyt ensin. Olen tyytyväinen, että ns. otin omani, enkä jäänyt surkuttelemaan. Ensimmäinen harrastemies ammatiltaan toiminnanjohtaja, seuraava insinööri ja töissä lentokentällä, kolmas amerikkalaisen it-firman Suomen toimipisteen väliportaan pomo.

Kuulostaa aika työläältä tavalta hoitaa liittoa 😂. Mutta joo, sun mies teki ensimmäisen siirron. 

Vierailija
32/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika työläältä tavalta hoitaa liittoa 😂. Mutta joo, sun mies teki ensimmäisen siirron. 

Niin, sanoin aviomiehelle silloin pariterapian jälkeen, että en laita nyt eroa vireille, mutta sen sijaan pidän itselläni option toimia samoin, mikäli tarpeeksi hyvä tilaisuus osuu kohdalle. Näin tapahtui viisi vuotta miehen kärähtäminen jällkeen.

Ei tämä minusta ole ollut mitenkään työlästä. Ainoastaan käytännöllistä ja järkevää.

Vierailija
33/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntui niin oikealta!

Tunteilleen ei voi mitään!

Elämä ei ole mustavalkoista, vaan siinä on myös sävyjä.

Go for it girl. You're worth it!

Naistenlehtien kootut "selitykset"

Vierailija
34/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea onni jos löytyi hyvä niin ja tenavista huolta pidetty.

Kautta aikojen on erottu tai petetty.

Vierailija
35/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunismin strategiaan kuuluu perheiden ja parisuhteiden hajottaminen ja suv akkihuo raamisen ylistäminen. Sitä kommunistimedia tekee. Se tuhoaa naisten mielenterveyden ja tekee näistä kiihkoisia punikkisotilaitaan, jotka näkevät rasisteja, kolonialisteja ja setämiehiä joka paikassa. 

Vierailija
36/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä käydä nyt huoritteleman ja solvaamaan. En vaan tykkää että pettämistä hehkutetaan voimaannuttavana ja oikeana ratkaisuna, vaikka useimmille asianomaisille jää vuosiksi paskanmaku suuhun. AP

Lehdet kirjoittaa siitä mikä ihmisiä kiinnostaa lukea. Ihmisiä kiinnostaa muiden asiat. Osaltaan se palvelee myös mielikuva siitä että jossain voisi olla muutakin kuin harmaata arkea.

Vierailija
37/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvoimaantumista, ei mulla muuta. Sairaita moraalittomia lehtiä.

Vierailija
38/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. 

Korvaseksi😆😆😆 mutta joo, en itsekään käsitä tätä ilmiötä. Onneksi kaikki naiset ja miehet eivät ole tuollaisia.

Vierailija
39/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuuden puolella autofiktiiviset pettämis- ja erokirjat alkavat jo olla so last season ja alelaarin jäännöksiä.

Vierailija
40/55 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin oma hankittu muna ei vatkaa?

mikäli meinaa lapsia, todellakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi