Miten saa yhtä hyvän elämän kun naisilla?
Naisilla on kaikkea. Julkisuutta, rahaa, matkoja, ystäviä, asuntoja jne
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on myös seksiä tarjolla millon vaan ilmaiseksi . Ja naiset vielä lähes aina pystyy siihen . Eivät ymmärrä miten helppoa heidän elämä on .
Pelkkä seksi ei tee elämää helpoksi ja hyvälaatuiseksi, varsinkaan jos pillua kinuavat juuri sellaiset miehet joiden seuraa ei todellakaan kaipaa.
Vaikka ap onkin feministi, niin en nyt ihan allekirjoita. Naapurissa asuu useita naisia, jotka vaikuttavat kovin masentuneilta. Eivät lainkaan onnellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on myös seksiä tarjolla millon vaan ilmaiseksi . Ja naiset vielä lähes aina pystyy siihen . Eivät ymmärrä miten helppoa heidän elämä on .
No kuule, mene ja tapa itsesi sitten jos noin vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ap onkin feministi, niin en nyt ihan allekirjoita. Naapurissa asuu useita naisia, jotka vaikuttavat kovin masentuneilta. Eivät lainkaan onnellisilta.
Ap on kaikkea muuta kuin feministi. Hän on pelkkä itsesäälissä kierivä paskahousu, joka kadehtii naisia näiden kuvitelluista etuoikeuksista ja elämän helppoudesta, koska se on helpompaa kuin myöntää omat heikkoudet ja/tai elämän epäreiluus.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, miten en ole yhtään tiennyt että minulla on julkisuutta, rahaa, matkoja ja peräti useita asuntoja?
Outoa, ei minullakaan. Onkohan meissä joku vika? Vai onko ap:n teoriassa aukko?
Menet terapiaan, alat kasvamaan ihmisenä kehität itseäsi, teet töitä ja huolehdit läheisistäsi. Luet ja maalaat ja lenkkeilet tai käyt tanssitunnilla. Pidät kodin siistinä ja opettelet tekemään hyvää ruokaa. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Sun logiikallasi säkin olisit joskus saanut seksiä. Mutta et ole.
Joo on ollut yhtä saatanan hyvää elämää sairastaa syöpä kaksi kertaa alle 26-vuotiaana ja saada erinäisiä ongelmia hoitojen seurauksena. Lisäksi vielä todettu sydän vika pari vuotta sitten. Lapsen vakava neurologinen tila joka vaati ison leikkauksen. Silloisen puolison vakava työtapaturma joka oli henkisesti ja taloudellisesti raskasta myös meille muille. Todella kipeä ja vaikea avioero koska mies jätti todella rumalla tavalla. Elämä potkinut päähän monia kertoja ja joskus jaksaminen loppuu ja seurauksena keskivaikea masennus. Että joo niin saatanan hyvää ja helppoa on ollut elämä!
Vit tu mikä paskapää sä ap olet!
Niin varmaan ja nyrkkiä puukkoa väistelet on sulla haave elämä.
Julkisuus on painajaiseni. Rahaa mulla on, koska olen opiskellut, tehnyt töitä ja saanut perinnön. ( Mieluummin olisin ottanut rakkaan sukulaiseni.) Matkoja on. Tänäkin vuonna olen reissannut Onnibussilla kotimaassa, yöpynyt teltassa ja hostelleissa. Ystäviä on, koska olen tehnyt töitä ystävystyäkseni. Asunto on, koska maksan palkastani vuokraa. Seksiä ei ole, koska seksi on minulle rakkauden osoitus. Siksi en sitä harrasta jonkun ruinaajan kanssa.
Hyväksymällä sen tosiasian että naiset valehtelevat. Kaikesta.
Ai haluat työttömäksi mielenterveyspotilaaksi joka on jätetty julmalla tavalla? Sellaista minun elämäni on.
T. yksi nainen
Ehkä voisit aloittaa irtisanoutumalla ja hankkiutumalla tekemisiin kusipäiden kanssa. Sen jälkeen mielenterveys menee itsestään.
Mitä konkreettisia askeleita olet ottanut sen eteen, että sulla olisi hyvä elämä? Teetkö esim. seuraavia asioita?
Itsensä kehittäminen
Aseta itsellesi konkreettisia tavoitteita ja seuraa niiden etenemistä.
Opettele uusia taitoja, kuten kieliä, ruoanlaittoa tai jotain käytännöllistä.
Lue kirjoja ja kuuntele podcasteja asioista, joista haluat oppia.
Opettele tunnistamaan omat vahvuutesi ja kehityskohteesi.
Harjoittele itsekuria ja asioiden loppuun tekemistä.
Opettele käsittelemään epäonnistumisia ja ottamaan niistä oppia.
Poistu välillä omalta mukavuusalueeltasi ja kokeile uusia asioita.
Opettele tuntemaan itsesi ja mieti, millaista elämää oikeasti haluat.
Talous
Tee kuukausittainen budjetti ja seuraa, mihin rahasi menevät.
Laita osa tuloista säännöllisesti säästöön.
Rakenna vähitellen hätävara yllättäviä menoja varten.
Vältä turhaa kuluttamista ja heräteostoksia.
Opettele ymmärtämään sijoittamisen ja säästämisen perusteet.
Maksa laskut ajallaan ja pidä raha-asiat järjestyksessä.
Mieti ennen ostoksia, tarvitsetko tuotetta oikeasti.
Aseta pitkän aikavälin taloudellisia tavoitteita.
Ihmissuhteet
Pidä säännöllisesti yhteyttä perheeseen ja ystäviin.
Kuuntele muita oikeasti ja ole kiinnostunut heidän kuulumisistaan.
Ole luotettava ja pidä kiinni lupauksistasi.
Opettele puhumaan ongelmista avoimesti ennen kuin ne kasvavat suuriksi.
Pyydä anteeksi, jos olet tehnyt väärin.
Opettele asettamaan terveitä rajoja muille.
Vietä aikaa ihmisten kanssa, joiden seurassa voit olla oma itsesi.
Tutustu uusiin ihmisiin ja ole avoin uusille ystävyyksille.
Pidä kiinni ihmisistä, jotka kohtelevat sinua hyvin, ja päästä irti haitallisista ihmissuhteista.
Terveys
Nuku säännöllisesti noin 7–9 tuntia.
Liiku useita kertoja viikossa esimerkiksi kävellen, kuntosalilla tai urheillen.
Syö monipuolisesti ja huolehdi riittävästä ravinnosta.
Juo riittävästi vettä.
Huolehdi hampaidenpesusta ja muusta hygieniasta.
Käy tarvittavissa terveystarkastuksissa.
Pidä huolta myös mielenterveydestä ja palautumisesta.
Vähennä päihteiden ja muiden terveyttä haittaavien asioiden käyttöä.
Pidä arjessa riittävästi lepoa ja vapaa-aikaa.
Harrastukset ja vapaa-aika
Kokeile erilaisia harrastuksia ja etsi sellainen, josta todella pidät.
Harrasta liikuntaa tavalla, joka tuntuu itsestä mielekkäältä.
Tee jotain luovaa, kuten musiikkia, piirtämistä, valokuvausta tai kirjoittamista.
Vietä aikaa luonnossa ja ulkona.
Opettele uusi harrastus tai taito pitkäjänteisesti.
Varaa kalenterista aikaa asioille, joista nautit.
Kokeile välillä jotain täysin uutta, jotta arki ei muutu liian yksitoikkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä te jotkut olette noin pahasti harhaisia? Saatko oikeasti kulkea vapaalla jalalla? Pelottavaa, että tuollainen hullu saa liikkua ihmisten ilmoilla!
Öö ei ole mulla kyllä rahaa, ei matkoja eikä edes julkisuutta 😂😂 Kannattaisi herätä sieltä uhriutumisen kehdosta. Ei ole kellään helppoa. Kaikki on asenteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Öö ei ole mulla kyllä rahaa, ei matkoja eikä edes julkisuutta 😂😂 Kannattaisi herätä sieltä uhriutumisen kehdosta. Ei ole kellään helppoa. Kaikki on asenteesta kiinni.
Ei ole aina asenteesta kiinni vaa on voinut jaksaa paskoja tapahtumia elämässään vuosikymmeniä kunnes se jaksaminen loppuu. Kokemusta on. On todettu keskivaikea masennus.
Tuolla tavoin menestyneet ihmiset on tainneet tehdä töitä itsensä ja elämänsä eteen eivätkä uikuttaneet kateellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä te jotkut olette noin pahasti harhaisia? Saatko oikeasti kulkea vapaalla jalalla? Pelottavaa, että tuollainen hullu saa liikkua ihmisten ilmoilla!
Olipa tämä ystävällinen avautuminen. Varsinkin kun mikään kirjoittamani ei edes vihjannut siihen että olisin väkivaltainen, tai millään tavalla kenellekään vaarallinen. Silti pitäisi olla vangittuna koska sinä niin haluat.
Hyvänen aika, miten en ole yhtään tiennyt että minulla on julkisuutta, rahaa, matkoja ja peräti useita asuntoja?