Miten saa yhtä hyvän elämän kun naisilla?
Naisilla on kaikkea. Julkisuutta, rahaa, matkoja, ystäviä, asuntoja jne
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan naisia
Ei kannata. Eivät ole edes sen vihan arvoisia. Parempi ettei huomioi ollenkaan.
Teette molemmat meille palveluksen jos pysytte kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on myös seksiä tarjolla millon vaan ilmaiseksi . Ja naiset vielä lähes aina pystyy siihen . Eivät ymmärrä miten helppoa heidän elämä on .
Häh? Miten niin pystyy? Oletko katkera, kun on suoriutumis vaikeuksia?
Harvaa naista kiinnostaa paneskella ympäriinsä. Se mistä sinä haaveilet ei naisia juurikaan kiinnosta.
Oisinpa nainen saisi elää seksi täyteistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksymällä sen tosiasian että naiset valehtelevat. Kaikesta.
Miten helvetissä te jotkut olette noin pahasti harhaisia? Saatko oikeasti kulkea vapaalla jalalla? Pelottavaa, että tuollainen hullu saa liikkua ihmisten ilmoilla!
Olipa tämä ystävällinen avautuminen. Varsinkin kun mikään kirjoittamani ei edes vihjannut siihen että olisin väkivaltainen, tai millään tavalla kenellekään vaarallinen. Silti pitäisi olla vangittuna koska sinä niin haluat.
Et ehkä väkivaltainen, mutta naisia seksistisesti yhtenä massana kohteleva, sääliä kerjäävä ja haluton yrittämään jotain oman elämäsi eteen pelkän kateellisen kitinän sijaan. Nuo inttämisesi naisten elämän helppoudesta ovat tuulesta temmattuja ja pelkkä syrjinnän muoto, jolla voit syyllistää naisia.
Tuo, jolle vastasit, kysyi ihan validin kysymyksen. Jos et ole trolli, niin olet todella pahasti pihalla millainen reaalimaailma on.
-eri
Voi taivas että olet sokea
Valistatko vähän että miten?
Vierailija kirjoitti:
Oisinpa nainen saisi elää seksi täyteistä elämää.
Vaihdata jalkovälisi sisältö tai jättäydy loppuelämäksesi johonkin vr-peliin sitten.
Elämänkulutkin saa maksettua puoliksi kun on aina kumppani. Vaikeita asioitakinnsaa ratkottia yhdessä kumppanin kanssa. Tavallinen mies ei saa kumppania ja joutuu tehdä kaiken yksin
Vierailija kirjoitti:
Elämänkulutkin saa maksettua puoliksi kun on aina kumppani. Vaikeita asioitakinnsaa ratkottia yhdessä kumppanin kanssa. Tavallinen mies ei saa kumppania ja joutuu tehdä kaiken yksin
Miksi sitten suurin osa maailman pariutuneista miehistä on taviksia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä omakotitalossa mun kanssa maksaa kaiken? Ei kukaan muu kuin mä itse.
Miten voit olla noin saatanan tyhmä ja harhainen? Tavallinen mies saa kyllä puolison, mutta sä et olekaan tavallinen vaan päästäsi täysin sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla noin saatanan tyhmä ja harhainen? Tavallinen mies saa kyllä puolison, mutta sä et olekaan tavallinen vaan päästäsi täysin sairas.
Naiset valitsee kirurgin tarkasti sen 185 cm, status ja rahamiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valitsee kirurgin tarkasti sen 185 cm, status ja rahamiehen.
Edelleen, miten voit olla noin helvetin tyhmä ja harhainen? Miksi sun pää on kusta täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä te jotkut olette noin pahasti harhaisia? Saatko oikeasti kulkea vapaalla jalalla? Pelottavaa, että tuollainen hullu saa liikkua ihmisten ilmoilla!
Olipa tämä ystävällinen avautuminen. Varsinkin kun mikään kirjoittamani ei edes vihjannut siihen että olisin väkivaltainen, tai millään tavalla kenellekään vaarallinen. Silti pitäisi olla vangittuna koska sinä niin haluat.
Et ehkä väkivaltainen, mutta naisia seksistisesti yhtenä massana kohteleva, sääliä kerjäävä ja haluton yrittämään jotain oman elämäsi eteen pelkän kateellisen kitinän sijaan. Nuo inttämisesi naisten elämän helppoudesta ovat tuulesta temmattuja ja pelkkä syrjinnän muoto, jolla voit syyllistää naisia.
Tuo, jolle vastasit, kysyi ihan validin kysymyksen. Jos et ole trolli, niin olet todella pahasti pihalla millainen reaalimaailma on.
-eri
Voi taivas että olet sokea
Valistatko vähän että miten?
Onko mitään nolompaa kuin trolli joka ei tajua olevansa se trollattu?
Naisilla on kyllä helppoa elämää. Olisipa itsellänikin.
Ei onneksi oo julkisuutta eikä matkoja 😃
Mene töihin, ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Jenkeissä nyc timesin toimittaja eli vuoden miehenä. Päätyi itsariin. Kirjoitti kokemuksesta kirjan ennen kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheesta kirjoitin. Vain päästään sairas ihminen ajattelee tuolla tavoin naisista.
Se että käyttäytyy juuri niin kuin oletetaan (ja odotetaan) käyttäytyvän, on mielestäsi sairasta?
Miksi sitten odottaa ja olettaa tuollaista käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aiheesta kirjoitin. Vain päästään sairas ihminen ajattelee tuolla tavoin naisista.
Se että käyttäytyy juuri niin kuin oletetaan (ja odotetaan) käyttäytyvän, on mielestäsi sairasta?
Miksi sitten odottaa ja olettaa tuollaista käytöstä?
Mitä helvettiä sä ääliö sönkötät???? Mikä sun elämässä ja päässä on mennyt noin pahasti pieleen? Mene hoitoon paskaläpi.
Olen nainen ja mulla on noista vain asunto joka sekin vuokra. Nettona käteen tälleen työttömänä 1100 e.
Ja me sinua.