Miksi te perheettömät miehet olette VAUVA-palstalla?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs häpeämistä siinä on? Missä sitten pitäisi olla?
Etkö löytäisi enemmän itsellesi sopivaa keskustelukumppania samakaltaisista miehistä? Vert. synnyttäneet naiset toisista synnyttäneistä naisista Vauva-palstalla.
Mistä sinä tiedät kuka on minulle sopiva keskustelukumppani ja "samankaltainen mies"? Olen täällä Vauvalla juuri siksi, että täällä on kiinnostavia juttuja. Aihe vapaa -kohdasta niitä löytyy, joten miksi olla muualla?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö ap? Kerro kuinka se sinua ärsyttää.
Jo aloituksen sanavalinnat kertovat että ap haluaa yksinvaltaisesti saada päättää kuka täällä saa olla.
Heidän ei tulisi puhua politiikasta, sodasta ja rauhasta, ruoasta, ilmastosta, urheilusta.....jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö löytäisi enemmän itsellesi sopivaa keskustelukumppania samakaltaisista miehistä? Vert. synnyttäneet naiset toisista synnyttäneistä naisista Vauva-palstalla.
Valitettavasti suurin osa naisista ei enää synnytä. Lapsettomuus on ennätyslukemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa rikkoa sun illuusio mutta tämä ei edelleenkään ole mikään vauvapalsta vaan Aihe Vapaa. Täällä on ihan eri foorumit lapsenpaskan koostumuksista keskustelulle.
Jep. On todella huvittavaa että jotkut vielä kuvittelevat että tää on joku äitylien ikioma turvasatama.
No, ehkä vähän enemmän huvittaa inkkelit täällä mammojen kanssa, vaikka samanaikaisesti vinkuvat MGTOW 🤭
Äiti kato, äiti kato, äiti kato minua.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen aloituksesi poistettiin, koska mammat sortuivat samanlaiseen ennakkoluuloiseen ja vihamieliseen vastakkaisen sukupuolen haukkumiseen kuin incelit. Hävettääkö edes?
Jotenkin epäilen että tämäkin ketju poistuu ihan kohta, sen verran paljon alkaa taas aggressiiviset ja ennakkoluuloiset äänenpainot nostaa päätään. Ap ja hengenheimolaisensa haluavat näköjään omia koko palstan itselleen, sen näkee jo siitä että heidän mielestään miehet (ja nimenomaan perheettömät miehet) ovat aina inceleitä ja ei-toivottuja. Moinen puhe ei eroa enää inceleistä yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kuka on minulle sopiva keskustelukumppani ja "samankaltainen mies"? Olen täällä Vauvalla juuri siksi, että täällä on kiinnostavia juttuja. Aihe vapaa -kohdasta niitä löytyy, joten miksi olla muualla?
Vähän vaikutat huomionhakuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa rikkoa sun illuusio mutta tämä ei edelleenkään ole mikään vauvapalsta vaan Aihe Vapaa. Täällä on ihan eri foorumit lapsenpaskan koostumuksista keskustelulle.
Ai, mulla kyllä lukee tossa palstan yläreunassa Vauva.fi. Eikö sulla?
Lukee ja lukee myös Aihe vapaa. Eikö sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, mulla kyllä lukee tossa palstan yläreunassa Vauva.fi. Eikö sulla?
Hengitätkö suun kautta?
Sinä vaikutat hengittävän perseesi kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen aloituksesi poistettiin, koska mammat sortuivat samanlaiseen ennakkoluuloiseen ja vihamieliseen vastakkaisen sukupuolen haukkumiseen kuin incelit. Hävettääkö edes?
Hävettääkö olla incel?
En tiedä, koska en ole incel.
Enkä minä. Aika veikeää, että ap tuomitsee kaikki miehet inceleiksi tms. mutta hermostuu jos naiset yleistetään jotenkin. Double standard ya know?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse noin rumasti puhua, mutta totta, täällä on oma osionsa sekalaisille aiheille ja omansa sitten vauvoille. Ei kukaan keskustelija päätä kuka täällä saa olla ja mistä puhumassa.
Sinä et päätä miten ja mistä täällä puhutaan. Mene kontrolloimaan vaikka perheenjäseniäsi, koska täällä sinulla ei ole kontrollia.
En päätäkään, en sellaista väittänytkään, etkä päätä sinäkään. En kontrolloi yhtään mitään muuta kuin itseäni, joten tuo random syytöksesi sellaisesta ei nyt ihan toimi.
Aion olla täällä silloin kun huvittaa ja aikaa on, etkä sinä voi sille mitään.
Näytäs joku keskustelu jossa puhutaan vauvanhoidosta kuten sivuston nimestä voisi luulla.Jotenkin en huomannut että tämä on sellainen palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse noin rumasti puhua, mutta totta, täällä on oma osionsa sekalaisille aiheille ja omansa sitten vauvoille. Ei kukaan keskustelija päätä kuka täällä saa olla ja mistä puhumassa.
Sinä et päätä miten ja mistä täällä puhutaan. Mene kontrolloimaan vaikka perheenjäseniäsi, koska täällä sinulla ei ole kontrollia.
Mitä helvettiä, eihän hän edes väittänytkään päättävänsä sellaisesta? Sinä se tässä nyt syytät muita ihmisiä sattumanvartaisesti asioista, mikä sinä oikein itse luulet olevasi?
Vierailija kirjoitti:
Heidän ei tulisi puhua politiikasta, sodasta ja rauhasta, ruoasta, ilmastosta, urheilusta.....jne.
Mutta perheellisetkö ja/tai naisetko sitten saavat? Älä viitsi, kuka tahansa saa täällä puhua mistä haluaa, et sinä siitä päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan minulla kontrollia, voin ilmoittaa asiattomaksi keskusteluja ja viestejä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suurin osa naisista ei enää synnytä. Lapsettomuus on ennätyslukemissa.
Ei liity tähän yhtään mitenkään. Minä en aio täältä poistua vain jonkun ennakkoluuloisen trollin vihjailujen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. On todella huvittavaa että jotkut vielä kuvittelevat että tää on joku äitylien ikioma turvasatama.
No, ehkä vähän enemmän huvittaa inkkelit täällä mammojen kanssa, vaikka samanaikaisesti vinkuvat MGTOW 🤭
Äiti kato, äiti kato, äiti kato minua.
Tässä ketjussa en ole vielä nähnyt ainuttakaan inceliä tai MGTOW-tyyppiä, ainostaan ihme tyyppejä, jotka luulevat voivansa päättää kuka täällä saa olla ja joiden mielestä miehet ovat aina vain edellä mainittuja eivätkä saisi olla missään.
Näytäpä minulle Vauva-lehti, jonka keskustelupalsta tämä alunperin oli.
Saattaa olla vaikeaa.
Hengitätkö suun kautta?