Mies lähtee ryyppäämään ja yöksi lähipaikkakunnalle rv 36+6 miten suhtautuisitte?
Kysymys otsikossa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
No, aika siinä ja siinä. Yli 38 alkaa olla sellaiset viikot, ettei todellakaan olisi ok lähteä ryyppäämään, jos tarkoitus lähteä synnärille kuljettamaan.
Kun ei ole edes 37 viikkoa vielä
Miehistä harvoin on synnytyksessä suurta apua, mutta olennaista on, että teidän muut lapsenne ovat jonkun läheosen hoidossa, jos lähdet synnyttämään. Miehen taipumus juoda krapulaan asti on huolestuttava asia. Juopot ovat usein huonotuulisia, huonoja vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko kyse tästä yhdestä kerrasta vai siitä että sulla on mies joka ryyppää. Teillä on vähintään kolmas lapsi tulossa. Onko ollut samanlaista menoa koko ajan? Onko ollut edellisten lasten synnytyksissä? Mieti mihin suostut ja millainen on lastesi lapsuus.
Ei hän aina ryyppää mutta aika usein..
Ap
Melkoinen red flag, en lisääntyisi moisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin päästin ukon ryyppyreissuille viimeiseen asti. Sanoin että synnytyksen jälkeen ei ihan heti pääse joten ryypätköön varastoon. Te vtun nipot harput ette saa miestä pidettyä. Mulla on sama ukko pysynyt jo 21 vuotta.
Mulla on pysynyt sama mies yli 30 v, mutta todellakaan en olisi päästänyt loppuraskaudesta ryyppyreissulle enkä päästänyt kyllä ensimmäisenä äitienpäivänikään kavereidensa kanssa Pariisiinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, aika siinä ja siinä. Yli 38 alkaa olla sellaiset viikot, ettei todellakaan olisi ok lähteä ryyppäämään, jos tarkoitus lähteä synnärille kuljettamaan.
Kun ei ole edes 37 viikkoa vielä
Ihan sama onko 36 vai 38 viikkoa, synnytys voi alkaa koska tahansa.
Aloituksen kysymys sinänsä on ihan ok, monessa tapauksessa ei ongelmaa. Mutta ketjussa on käynyt ilmi että synnytys on jo kolmas ja todennäköisesti tulee etenemään tosi nopeasti, kotona on kaksi lasta, ja puolisolla on taipumusta juomiseen. :( kaiken tämän takia ap tarvitsee apua. Hän voisi sanoa puolisolle että jos puoliso lähtee ryyppyreissulle, ap ottaa juomisen puheeksi neuvolassa jotta perhe saa tukea. Ap, tämä voi tuntua julmalta mutta alkoholistin lapsena sanon että olisipa joku pistänyt rajat juomiselle kun olin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen kysymys sinänsä on ihan ok, monessa tapauksessa ei ongelmaa. Mutta ketjussa on käynyt ilmi että synnytys on jo kolmas ja todennäköisesti tulee etenemään tosi nopeasti, kotona on kaksi lasta, ja puolisolla on taipumusta juomiseen. :( kaiken tämän takia ap tarvitsee apua. Hän voisi sanoa puolisolle että jos puoliso lähtee ryyppyreissulle, ap ottaa juomisen puheeksi neuvolassa jotta perhe saa tukea. Ap, tämä voi tuntua julmalta mutta alkoholistin lapsena sanon että olisipa joku pistänyt rajat juomiselle kun olin lapsi.
Itse ajattelin alkuun että ei haittaa kun ei ole aiemminkaan ennen laskettua aikaa syntyneet. Vaikka ymmärrän toki että jonkinlainen mahdollisuus siihen on.
Ap
Jos olisin läheisesi, tekisin laskun, koska silloin varmistaisin, että ongelmista tulee puhetta neuvolassa.
Kyllä kun on raskaana.