Kokevatko naiset seksissä suorituspaineita?
Miehillä niitä on! Pitää seisoa hyvin, olla riittävän iso, ei saa tulla liian nopeasti, saada nainen laukeamaan, pitää pystyä uusintaan jne. jne.
Miten naisilla?
Kommentit (22)
No on. Onko pillu tiukka, onko liikaa selluliittia tai mahaa, rinnat, tuleeko orkku jne.
Todellakin! Roikkuuko tissit rumasti, miten paljon pitää vetää mahaa sisään, näkyykö selluliitti tässä valossa, ällöttääkö karvat väärässä paikassa, haisenko, minkälainen ilme nyt pitäisi olla? Kohta varmaan lerpahtaa kun olen niin kauhea... Onko liian märkää vai liian kuivaa, pitääkö äänellä vai olla hiljaa, mihin saa katsoa, tuntuukohan siitä nyt oikeasti hyvältä vai teeskenteleekö vaan säälistä? Minusta ei, saako sen sanoa vai ahdistuuko toinen? Mitä on sopivaa ehdottaa? Pitääkö olla siveä vai pervo? Mistä saa tykätä? Pitääkö nyt feikata vai ei koska en todellakaan ole tulemassa?
Ei, koska makaan vaa ja levitän jalkani.
Mitä paineita lahnaillessa voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo riittää minulle ihan hyvin. Vaimo joskus lahnailee, ja välillä on tosi mukavaa vaan käyttää toista, kun se hänelle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! Roikkuuko tissit rumasti, miten paljon pitää vetää mahaa sisään, näkyykö selluliitti tässä valossa, ällöttääkö karvat väärässä paikassa, haisenko, minkälainen ilme nyt pitäisi olla? Kohta varmaan lerpahtaa kun olen niin kauhea... Onko liian märkää vai liian kuivaa, pitääkö äänellä vai olla hiljaa, mihin saa katsoa, tuntuukohan siitä nyt oikeasti hyvältä vai teeskenteleekö vaan säälistä? Minusta ei, saako sen sanoa vai ahdistuuko toinen? Mitä on sopivaa ehdottaa? Pitääkö olla siveä vai pervo? Mistä saa tykätä? Pitääkö nyt feikata vai ei koska en todellakaan ole tulemassa?
Ja ihan turhaan. Jos mies on halunnut kanssasi sänkyyn se nauttii siitä hommasta varmasti eikä mieti yllämainittuja asioita.
Sain aikanaan vaimosta tuon epävarmuuden otettua pois ja seksi on ollut siitä lähtien aivan uskomatonta. Pelkäsi nuorena esimerkiksi omaa tuoksuaan niin paljon että käytti jotain hajustetta, nyt tietää että rakastan sitä tuoksua joten ei enää pilaa sitä hajusteilla tai pesuaineilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi monet miehet haluaa vanhempaa naista. Nuoret naiset miettii tuomosia. Miten seksi sellaisen kanssa voisi olla hyvää.
Heittäydy tilanteeseen äläkä mieti turhia.
Ulkonäköpaineita varmaan enemmän kuin suorituspaineita.
Mutta nekin paineet yleensä onneksi voitetaan oikeanlaisen miehen kanssa ja pystyy heittäytymään yhteiseen nautintoon.
Mun puolelta seksi ei kyllä luistaisi, jos joutuisin miettimään tai epäilemään olenko riittävän viehättävä miehen mielestä. Eli jos näin on, niin joku mennyt pieleen.
Lukekaa pari ensimmäistä otsikkoa. "ovatko naiset tanttoja jo 50 veenä, tai" ovatko rintasi yhä pystyt?" ''Entäs sulla mies, oletko sileäihoinen muskelisankari, jolla seisoo aina uljaasti? Haista home!
Juu. Kun tätä palstaa lukee, niin viimeistään tulee suorituspainetta.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Kun tätä palstaa lukee, niin viimeistään tulee suorituspainetta.
Samoin.
Miten haluaisit jatkaa keskustelua
Ehkä ihan alkuaikoina. En muuten, vaikka olin vähän neuroottinen kuten joku tuolla aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pena, sinulta ei nyt kysytty.
Jos seksin ottaa suorituksena, niin silloin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi monet miehet haluaa vanhempaa naista. Nuoret naiset miettii tuomosia. Miten seksi sellaisen kanssa voisi olla hyvää.
Kyllä meistä keski-ikäisistäkin osa miettii. Olen tuo yllä ja 44 v. En taida koskaan kypsyä toivotunlaisesti. 20 v sitten olin edes nätimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meistä keski-ikäisistäkin osa miettii. Olen tuo yllä ja 44 v. En taida koskaan kypsyä toivotunlaisesti. 20 v sitten olin edes nätimpi.
Totta. Vanhemmalla naisella on taas ihan uudenlaisia murheita vs nuoriin. Esim synnytys on voinut muuttaa alapään ulkonäköä ja kokoa jne. Rinnat roikkuu, on masua.
Tuli yllätysero ja olin vuosikymmenen täysin yksin. Ikää on nyt reippaasti yli 50 v. ja ajattelin, etten koskaan enään pysty/kehtaa tai edes osaa olla uuden miehen kanssa. Sitten tapasin 55 v. miehen ja hän malttoi mielensä ja halusi tutustua. Suuteli, silitteli ja jotenkin jossain vaiheessa päädyimme sänkyyn... Parasta seksiä ikinä, myös -ja varsinkin- miehen mielestä. Käyttäydymme kuin kaksi teiniä ja mies on käytöksellään saanut minut luottamaan itseeni ja häneen. En voi edes uskoa, miten käyttäydyn hänen kanssaan ja kuinka hyvältä hän tuntuukaan!
Tätä palstaa lukemalla saa niin monta "syytä" siihen millä tavoin oma alakerta voi olla vääränlainen. Liian monta kommenttia mennyt nuorempana ihon alle että en ihmettele että syntyvyys Suomessa on mitä on. Onneksi nyt itsetunto on ihan eri tasoa mutta harmittaa niiden puolesta joilla se ei sitä ole. Odottaisin vastuullisempaa keskustelua aikuisilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli yllätysero ja olin vuosikymmenen täysin yksin. Ikää on nyt reippaasti yli 50 v. ja ajattelin, etten koskaan enään pysty/kehtaa tai edes osaa olla uuden miehen kanssa. Sitten tapasin 55 v. miehen ja hän malttoi mielensä ja halusi tutustua. Suuteli, silitteli ja jotenkin jossain vaiheessa päädyimme sänkyyn... Parasta seksiä ikinä, myös -ja varsinkin- miehen mielestä. Käyttäydymme kuin kaksi teiniä ja mies on käytöksellään saanut minut luottamaan itseeni ja häneen. En voi edes uskoa, miten käyttäydyn hänen kanssaan ja kuinka hyvältä hän tuntuukaan!
Mulla on ihan samat ajatukset. Jos tulis ero, niin en osaa, kehtaa, uskalla, pysty sekstailee kenenkään kans. Ja riisuutuminen ihan uuden miehen edessä, ei onnistuisi.
Hulvatonta! Olen jonkinlainen mies. Olen persoonaltani neuroottisuuteen taipuvainen, on sosiaalista ahdistusta ja epärationaalista paineentunnetta vähän joka asiasta.
Seksistä jostain syystä en koskaan ole kokenut painetta. Eikä se johdu mistään erinomaisuudestani, ei ole isoa vehjettä eikä erityisiä taitoja, enkä juuri pysty vetämään peräkanaan useampaa kierrosta.
Joku siinä seksissä on, että menee kiimoissaan sellaisiin sfääreihin, ettei edes ymmärrä stressata mistään.