Mihinkäs sitä menis tekee jotain kun ei jaksa katsoo kännistä miestä.
Mitähän sitä lähtis tekemään kun ei jaksa katsoo tota miestä kun se tuli kännissä kotiin. Sammuu varmaan kohta sohvalle.
Mihinköhän sitä menis, ehdotuksia? Pk-seutu.
Kommentit (31)
Kuulostaa aika surulliselta. T. mies :(
Älä vain jää kotiin odottamaan kun äijä herää krapulassa. Nyt äkkiä elokuviin ja sen jälkeen baariin. Varaa hotellista huone. Nukut siellä yön (yksin tai jonkun baarista iskemäsi miehen kanssa), heräät myöhään, syöt brunssin ja lähdet koko päiväksi kaupungille, museoon tai shoppailemaan. Et vastaa puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu Viikkiin..nussimaan..
Saakohan vielä lippuja.
Ilmainen tapahtuma. Pukukoodi tule sellaisena kun olet.
Vierailija kirjoitti:
Älä vain jää kotiin odottamaan kun äijä herää krapulassa. Nyt äkkiä elokuviin ja sen jälkeen baariin. Varaa hotellista huone. Nukut siellä yön (yksin tai jonkun baarista iskemäsi miehen kanssa), heräät myöhään, syöt brunssin ja lähdet koko päiväksi kaupungille, museoon tai shoppailemaan. Et vastaa puhelimeen.
Kuulostaa ihanalta.
Minä lähdin usein mies kaverin mökille. Sitten päätin erota koska mies kaverini sanoi että et kai ole sen kanssa koko elämääsi koska mikään ei muutu jos et itse muuta elämääsi. Hankin seuraavalla viikolla oman asunnon. Mie skaveri auttoi muuttohommassa koska sillä pakettiauto. Se eks mieheni oli kännissä joka viikonloppu 5 kuukautta. Nyt minulla on parempi mieli itselläni koska erosin.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää junaan ja tule tänne Varkauteen, lähdetään mönkkäri retkelle.
Kuka on Varkaudessa? 🧐
Olitko eilen katsomassa A.W.Yrjänää?
Vierailija kirjoitti:
Lähde asuntonäytöille. Ensi viikolla muutat muualle. Ah mikä rauha.
Ensin ap:n pitää myydä kämppänsä ja sitä varten mies pitää saada pois ap:n elämästä. Joten asia kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika surulliselta. T. mies :(
Tämä on mun surullinen elämä.
Onks niistä miehistä oikeasti hyötyä mihinkään?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6618313/deittailin-miesta-ja-sangyssa-a…
Pakkaa nyt kimpsut ja kampsut ja muuta pois. Mun luota saat tilapäisen väistöasunnon.