Kauppakeskukset ei huomioi pyöräilijöitä
Niissä ei ole kunnollisia pyörätelineitä. Miksi näin on?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauppakeskukset on vastannut kun olet antanut palautetta?
Mä annan aina palautetta, jos asiat huonosti pyöräpysäköinnin suhteen ja on tullut kysely asioinnista, kuten nykyisin usein tulee. Mutta eivät ole vastanneet. Mitä sinulle ovat vastanneet vai huuteletko vain sivusta?
Täällä omissa ympyröissä on kyllä onneksi yleensä runkolukittavat pyörätelineet. Vain Lidl erottuu tässä huonompana (eivätkä ole siis vastanneet). Siellä asiointi onneksi nopeaa yleensä.
Auto on mutta kauppaan menen pyörällä koska en halua olla penkkiin juurtunut lihava possu. Fillarilla on mukava ajella kauppaan koska siinä on hyvä syy lähteä ajamaan. Se on hyvä asia että tulee käytyä useammin kuin autolla tulisi käytyä.
Fillaristin ja autoilijan ostokset ovat erilaisia. Autoilija lappaa ostoskärryyn paljon sokeria ja rasvaa sisältäviä tuotteita eli kaikenlaista pehmeää höttöä ja naposteltavaa. Pyöräilijä on kiinnostunut ropastaan ja ostaa useimmiten järkevämpiä sapuskoja. Fillaristin ropasta muutkin toki kiinnostuvat koska hyllyvää mössöä ei siinäkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kauppakeskukset on vastannut kun olet antanut palautetta?
Mä annan aina palautetta, jos asiat huonosti pyöräpysäköinnin suhteen ja on tullut kysely asioinnista, kuten nykyisin usein tulee. Mutta eivät ole vastanneet. Mitä sinulle ovat vastanneet vai huuteletko vain sivusta?
Täällä omissa ympyröissä on kyllä onneksi yleensä runkolukittavat pyörätelineet. Vain Lidl erottuu tässä huonompana (eivätkä ole siis vastanneet). Siellä asiointi onneksi nopeaa yleensä.
Pyöräilijänä mulla on Lidlistä myös huonoja kokemuksia. Tuntuu siltä että K ja S ryhmä parantaa pyörätelineitä pikkuhiljaa mutta että Lidl ei käytä niihin yhtään euroa ylimääräistä.
Kunnollisia telineitä ei ole missään.
Vain vanteenvääntimiä ja räkärautaa, jolloin rälläkänkestävästä lukosta ei ole hyötyä.
Kauppias ei hiffaa että maksukykyisimmät asiakkaat eivät voi pyöräillä heille viiden tonnin pyörillään.
Kameravalvonnasta olisi hyötyä.
Lidl on automarket ei mikään kauppakeskus
Miksi pitäisi mennä autolla kun en tarvitse?