Haluaisin kertoa variksille että rakastan niitä. Miten saisin viestin menemään perille?
Kommentit (26)
Ruokkimalla lintuja kesäaikaaan osoitat vihaavasi niitä. Varsinkin kehittyvät poikaset tarhitsevat kunnon ravintoa eikä mitään leivänpaloja, että niiden sulat kehittyisivät kunnolla.
Usein näkee variksia, joilla on vaaleita höyheniä ja sulkia, usein siipisulatkin ovat normaalia lyhyemmät. Tämä johtuu huonolaatuisesta ruuasta. Varis siis osaa roskaruokailla itsekin ihmisten jätteillä, se ei tarvitse enää tarkoituksellista ravintoköyhää ruokintaa.
Pyydä Kaisa Varis tulkkaamaan, se osaa suomeaki.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan variksia myös, samoin mustarastaita ja korppeja ihailen.
- Love, Mina.
Nää on kans ihania. Mustarastaita täällä näkyy paljon ja ne on niin suloisia.
- AP
Vierailija kirjoitti:
Ruokkimalla lintuja kesäaikaaan osoitat vihaavasi niitä. Varsinkin kehittyvät poikaset tarhitsevat kunnon ravintoa eikä mitään leivänpaloja, että niiden sulat kehittyisivät kunnolla.
Usein näkee variksia, joilla on vaaleita höyheniä ja sulkia, usein siipisulatkin ovat normaalia lyhyemmät. Tämä johtuu huonolaatuisesta ruuasta. Varis siis osaa roskaruokailla itsekin ihmisten jätteillä, se ei tarvitse enää tarkoituksellista ravintoköyhää ruokintaa.
Itse ruokin välillä variksia, annan niille kokolihaa, juustoa, pähkinöitä ja hedelmiä.
Miksi antaisin niille roskaruokaa, kun en itsekään syö sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt että syksyllä voisin viedä ainakin sorsille herneitä, ne on kuitenkin ihan hyvää ravintoa. Leipä tosiaan ei niin hyvä. Ehkä niitä herneitä vois antaa variksillekin mutta ehkä sitten syksymmällä kun on heikommin ravintoa luonnossa?
- AP
Oikea kieli myös sinulle.