Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ensimmäinen mies joka myöntää ettei kukaan nainen ole koskaan saanut kanssani orgasmia ainakaan tietääkseni

Vierailija
15.08.2026 |

Panoja on kuitenkin n. 15 naisen kanssa. Aina on tullut minulta ensin ja sitten orgasmin jälkeen on tullut surgasmi. En ole ylpeä, mutta minkäs teet.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisit kyllä jos  näin tapahtuisi.

Mä aloin saada yhdynnässä/lähetyssaarnajassa kun lapsen jälkeen käytettiin kumia eikä mies enää ollut lännen nopein. Sen jälkeen on sitten käytetty sitä kumia eikä mies siitä valita :)

Vierailija
22/99 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginoita on hyvin erilaisia, kuten peniksiä.
Kaikki ei ole samanlaisia suoria putkia lihakset ympärillä vaan hyvinkin erimuotoisia sisältä.

https://www.youtube.com/shorts/N0SXgdnflm4

https://www.google.com/search?tbnid=N9Y1bxowo3G6-M&tbnh=0&tbnw=0&client…

https://www.reddit.com/r/interestingasfuck/comments/10srdce/different_t…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on, että penikseni on pieni ja vaimon pillu iso.

Vierailija
24/99 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ikinä yhdynnässä, enkä pysty saamaan muutenkaan kuin yksin. 

Vierailija
25/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset suostuvat yhdyntööihin,  kun eivät siinä saa? Oiskohan se niin, että se on pakollista koska useimmiten mies haluaa...

Vierailija
26/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin voinut vielä pari vuotta sitten nostaa käden pystyyn. Ex-vaimo ei koskaan saanut orgasmia muuten kuin omin sormin tai lelulla. Eikä edes omin sormin tai lelulla silloin, jos olin hänen sisällään samaan aikaan. 

Olin todella ihmeissäni kun eron jälkeen ensimmäinen seksikumppanini heti ensimmäisellä seksikerralla ratsasti itselleen pari orgasmia ja seuraava naisystävä sai orgasmin kun olin sivellyt hänen klitoristaan sormilla ehkä kolme minuuttia. M53

Vierailija
27/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen on sanonut että ei oo yhdynnässä saanut kenenkään muun kanssa orgasmia kuin minun.

Nyt oltu yhdessä 8 vuotta, reilu kolmekymppisiä oltiin kun tavattiin.

Saa lähetyssaarnaajassa, ilman käsiäkin tai siis että kosketan klitorista samalla.

Takuuvarma on takaapäin lusikassa ja hieron klitorista samalla.

Sormettamalla. fistaamalla ja nuolemalla saa myös...

Vierailija
28/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista pitää vähennellä ne feikkaukset; niitähän piisaa!

Vierailija
29/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset suostuvat yhdyntööihin,  kun eivät siinä saa? Oiskohan se niin, että se on pakollista koska useimmiten mies haluaa...

Ei se sitä poista etteikö haluaisi miehen panevat itseä.

N

Vierailija
30/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä huono juttu. olen huomannut saman. aikaisempi panoni sai orgasmin joka kerta normaali yhdynnällä ja viimeisimpi panoni ei. joudun sormilla hieromaan hänelle orgasmin.

Vierailija
31/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyt on kerrottu  tuotoksessa 'Why Women Have Sex' (eli "miksi naiset harjoittavat seksiä). Tuotoksen voi ladata joko PDF tai EPUB tiedostomuodoissa täältä: https://oceanofpdf.com/authors/cindy-m-meston/pdf-epub-why-women-have-s…

Jokaisen miehen, riippumatta onko tämä parillinen vaiko pariton, ehdottomasti kannattaa lukea, ei omaksua, tämä tuotos, sekä huolehtia siitä että jokainen poikalapsensa sen lukee, ei omaksu, heti kun on tullut seksuaaliseksi mieheksi, keskimäärin 13v iässä, siinä samassa tapahtuu miespuolisilla ihmisillä äänenmurros.

Vierailija
32/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä yhdynnässä tulee nainenkin kun jaksatte vain klitorista hieroa samalla! Mielellään koko ajan ja naisen eleitä tunnustellen voimakkuus/vauhti. Jos haluat on niin sen oppii kyllä ja sen jälkeen seksiä riittää aina! 

Vierailija
33/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kuule miehet tiedä kuinka monta seksiin turhautunutta naista olen vienyt orgasmi taivaisiin teidän jäljiltä! Enkä yhtään ihmettele kun täällä käyn välillä lukemassa näistä juttuja. Kumpa kaikki naiset alkaisivat vain harrastamaan seksiä keskenään ja spermat lapsia varten haettaisiin spermapankeista. 

N37

Vierailija
34/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se voi tuntua silti hyvältä? 
Jos miettii satunnaista seksiä, niin turvallisinta lienee jos mies sormettaa naiselle orgasmin, nainen vähän runcccaa miehen elintä ja sitten yhdyntä kondomin kanssa jossa mies voi saada sen orgasmin.

Suuseksiä ei lähtokohtausesti kannata tuntemattoman kanssa harrastaa, eikä varsinkaan ottaa suihin mieheltä joka ei nuole ensin. 

Vierailija
35/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kuule miehet tiedä kuinka monta seksiin turhautunutta naista olen vienyt orgasmi taivaisiin teidän jäljiltä! Enkä yhtään ihmettele kun täällä käyn välillä lukemassa näistä juttuja. Kumpa kaikki naiset alkaisivat vain harrastamaan seksiä keskenään ja spermat lapsia varten haettaisiin spermapankeista. 

N37

Jotkut miehet on kyllä erittäin hyviä rakastajia, vaikka varmasti vähemmistössä sellaiset? Mutta on niitä, omallekin kohdalle sattunut useampi. 

Seksi naisen kanssa ei vaan heteronaista kiinnosta, joten vaihtoehdot on löytää hyvä rakastaja/kumppani tai runkata. 

Vierailija
36/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se tuntuu hyvältä, vaikka ei saisikaan orgasmia.

Vierailija
37/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lopulta suhteellisen harvinaista on. Oma vaimo on tullut viimeksi pelkällä yhdynnällä ehkä 7 vuotta sitten. Ihan alusta asti on ollut sormet apuna, nuoleminenkin toimi nuorena (nykyään ei anna nuolla). 

Nykyisin aina vibra + penis/sormet. Mutta pelkkä sarisfyer tai vibra riittää myös. Kuulemma on ollut vaikea laueta enää pelkin sormin.

Vierailija
38/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lopulta suhteellisen harvinaista on. Oma vaimo on tullut viimeksi pelkällä yhdynnällä ehkä 7 vuotta sitten. Ihan alusta asti on ollut sormet apuna, nuoleminenkin toimi nuorena (nykyään ei anna nuolla). 

Nykyisin aina vibra + penis/sormet. Mutta pelkkä sarisfyer tai vibra riittää myös. Kuulemma on ollut vaikea laueta enää pelkin sormin.

Lopettaa nuo lelut hetkeksi niin on taas herkempi laukeamaan yhdynnässä. Itse käytän vain silloin lelua jos jostain syystä orgasmi ei tule yhdynnässä  ja menee pitkäksi tai mies laukeaa nopeammin eikä pysty jatkamaan.

Vierailija
39/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska se tuntuu hyvältä, vaikka ei saisikaan orgasmia."

No minä haluan ihan nauttia orgasmiin saakkka. Jos ei mies vaivaudu sitä antamaan, menkööt muualla naimaan.

Vierailija
40/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä huono juttu. olen huomannut saman. aikaisempi panoni sai orgasmin joka kerta normaali yhdynnällä ja viimeisimpi panoni ei. joudun sormilla hieromaan hänelle orgasmin.

JOUDUT???