Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ensimmäinen mies joka myöntää ettei kukaan nainen ole koskaan saanut kanssani orgasmia ainakaan tietääkseni

Vierailija
15.08.2026 |

Panoja on kuitenkin n. 15 naisen kanssa. Aina on tullut minulta ensin ja sitten orgasmin jälkeen on tullut surgasmi. En ole ylpeä, mutta minkäs teet.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu naiset on varustettu klitoriksella, sillä se on avain orgasmiin. Kovasti parjattu elinhän se on, ja hyvin H A R V A  mies siihen haluaa edes koskea.

Kyllä se on kalu edellä menoa tässä maailmassa.  Ja jos et kalulla saa olet huono!

Tätä meill tolkutettu iät ajat. Ja se yhdyntä, sehän on vain koska mies haluaa ja sillä selvä. Yök.

Hästäg lesbospammi, koska avain mies haluaa yhdyntää.

Vierailija
42/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kuule miehet tiedä kuinka monta seksiin turhautunutta naista olen vienyt orgasmi taivaisiin teidän jäljiltä! Enkä yhtään ihmettele kun täällä käyn välillä lukemassa näistä juttuja. Kumpa kaikki naiset alkaisivat vain harrastamaan seksiä keskenään ja spermat lapsia varten haettaisiin spermapankeista. 

N37

Jos tämä sun regina tarinasi olisi totta, niin maassa olisi 120 kertaa enemmän lesboja, kun nyt on. Mutta kun ei ole. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on,  että miehet eivät älyä/osaa tai viitsi naistaan tyydyttää, kunhan naivat. Ja todella paljon naisia, jotka eivät IKINÄ ole saaneet!

Vierailija
44/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on,  että miehet eivät älyä/osaa tai viitsi naistaan tyydyttää, kunhan naivat. Ja todella paljon naisia, jotka eivät IKINÄ ole saaneet!

Mä osaa, joten pidä pääsi kiinni. Ja ihan sillä naimalla homman hoitelen. Tiedän, että tää korpeaa sua enemmän ku kusiasiet pillussasi.

Jos nainen ei ole ikinä saanut, niin sillä o piuhat poikki pään ja pillun väliltä. Koska se orkku lähtee päästä eikä pillusta.

Vierailija
45/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietämätön moukka olet.

Vierailija
46/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaa, joten pidä pääsi kiinni. Ja ihan sillä naimalla homman hoitelen. Tiedän, että tää korpeaa sua enemmän ku kusiasiet pillussasi.

Jos nainen ei ole ikinä saanut, niin sillä o piuhat poikki pään ja pillun väliltä. Koska se orkku lähtee päästä eikä pillusta.

Etkös olekkaan niitä miehiä, jotka saavat ihan kalullaan! Vai korvistako sun nautinnot tulee.

Vierailija
47/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en naisena ole saanut yhdynnässä orgasmia yhdeltäkään mieheltä ja kaluja on ollut kaiken kokoisia isosta ja paksusta lyhyeen ja pitkään. Kohta, jota nuolemalla ja hieromalla mies saa kyllä annettua minulle orgasmin on sen verran ylhäällä että mies saisi peniksellään hieroa sitä samassa asennossa varmaan tunnin ennen kuin tulisi orgasmi, joka vaatii jo aikamoista atleettisuutta. Ehkä joku renkailla heiluva telinevoimistelija mies kykenisi siihen :D 

Eli seksi, jossa pelkästään nuollaan olisi ideaali?

Vierailija
48/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kuule miehet tiedä kuinka monta seksiin turhautunutta naista olen vienyt orgasmi taivaisiin teidän jäljiltä! Enkä yhtään ihmettele kun täällä käyn välillä lukemassa näistä juttuja. Kumpa kaikki naiset alkaisivat vain harrastamaan seksiä keskenään ja spermat lapsia varten haettaisiin spermapankeista. 

N37

Jos tämä sun regina tarinasi olisi totta, niin maassa olisi 120 kertaa enemmän lesboja, kun nyt on. Mutta kun ei ole. Miksi?

Miehen lompakko. Kaikki naiset ovat kaappilesboja, jotka ovat miehen kanssa pelkästään rahan takia.

Vierailija
49/99 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin pariterapiassa kolmekymmenen avioliitto vuoden jälkeen että puoliso on feikannut kaikki orgasminsa

Oletteko vielä yhdessä?

Itse laittaisin feikkaajan mäkeen.

Vierailija
50/99 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkös olekkaan niitä miehiä, jotka saavat ihan kalullaan! Vai korvistako sun nautinnot tulee.

Mitä sä yritit tuolla kommentilla oikein kertoa? En ihan ymmärtänyt sun spammaustasi.

Vierailija
51/99 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sen lisäksi, ettei ole saanut orgasmeja, pitää rankaista ja antaa kenkää! Miehen logiikkaa!

Vierailija
52/99 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te miehet vedätte tuon "piha poikki" jutun? Missä lääketieteen opuksessa on todettu "piuhan"  olemassaolo.

Kyllä se naisen nautintaelin on KLITORIS, vaikka vääntäisite kuinka. Ihan kuin miehelläkin se kulli.

Ei se mieskään varmaan naidessaan mieti esim, nat sien kauhuja...senverran pitää pää olla mukana.

Tajusitko nyt? Voin kertoa, että kun mun mies koskettelee tai nuolee mun klittaa, olen aivan liekeissä ja saan valtavia orgasmeja. ja sieltä ne lähtee.

Vierailija
53/99 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te miehet vedätte tuon "piha poikki" jutun? Missä lääketieteen opuksessa on todettu "piuhan"  olemassaolo.

Kyllä se naisen nautintaelin on KLITORIS, vaikka vääntäisite kuinka. Ihan kuin miehelläkin se kulli.

Ei se mieskään varmaan naidessaan mieti esim, nat sien kauhuja...senverran pitää pää olla mukana.

Tajusitko nyt? Voin kertoa, että kun mun mies koskettelee tai nuolee mun klittaa, olen aivan liekeissä ja saan valtavia orgasmeja. ja sieltä ne lähtee.

Miehesi varmaan hyvä nuolemaan ja imemään klittaasi taitaa vielä osta sormettaakin vaginassi.

Vierailija
54/99 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo.

Miten selität nukkuessa saadut orkut? Hierotaanko silloinkin herkkunappulaa vai lähteekö kaikki yläpäästä. Ai niin, mutta sähän et ole koskaan niin saanut, joten ihan urbaani legenda. 

Vierailija
55/99 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinäkin poikana siemensyöksyjä.

Vierailija
56/99 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiseen ei tarvita naisen orgasmia.

Vierailija
57/99 |
18.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä yhdynnässä tulee nainenkin kun jaksatte vain klitorista hieroa samalla! Mielellään koko ajan ja naisen eleitä tunnustellen voimakkuus/vauhti. Jos haluat on niin sen oppii kyllä ja sen jälkeen seksiä riittää aina! 

Niin miten se kullakin naisella haluna on? Ei ole itsellä ainakaan tapailunaisen kanssa tarvinnut klitorista orkun takia pannessa hieroa. Saa monesti kolme tai neljäkin ihan vaan panemalla. Tulee kyllä myös nuolemalla, ei siitä kiinni, nuolenkin 😋. Itse en aina kyllä välttämättä pannessa laukea, eikä sillä väliä, hyvältä tuntuu. Ja suikkarissa en olr lauennut vaikka kuinka on hyvältä tuntunutkin. Mutta jokainen tavallaan, onhan naisiakin jotka eivät saa sitä orkkua yksinkään aikaan. Aina vaan yleistetään, että mies laukeaa, kun sitä munaa vatkataan ja nainen, kun klittaa hierotaan. No tää onkin näitä palstan vakioaiheita, jos en saa yhdynnässä, niin ei se onnistu muiltakaan. Joten vain klitorisklitoris terskaterska.

Vierailija
58/99 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Onhan niitä ja koko ajan lisääntyy! 

Vierailija
59/99 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Onhan niitä ja koko ajan lisääntyy! 

Ei ole, eikä lisäänny. Kyllä kulli vielä oikeita naisia kiinnostaa.

Vierailija
60/99 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset suostuvat yhdyntööihin,  kun eivät siinä saa? Oiskohan se niin, että se on pakollista koska useimmiten mies haluaa...

No meillä ainakin tehdään niin, että nuolen aina alkuun vaimolle 1-3 orkkua. Tämän jälkeen yhdyntä. 

Eli suuseksi on vaimoa varten ja yhdyntä minua varten. Molemmat kyllä tykätään kummastakin. Minusta nuoleminen on kiihottavaa, vaikka en siitä orgasmia saa, ja vaimo tuntuu myös yhdynnästä tykkäävän, vaikkei siinä orgasmia saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan