Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku kertoi kuinka hänen ekaluokkalaistaan kiusataan jo

Vierailija
15.08.2026 |

Siitä se lähtee ja voi kestää 9 vuotta. Omasta kokemuksesta tiedän.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua yritettiin kiusata mutta pidin puoliani. Kun annoin samalla mitalla takas,niin ne kiusaajat juoksi itkien pois. 

Eli esim. 120 cm laiha tyttö voi tuosta vaan piestä itseään isomman teinipojan?

No jos iso teini poika pieksee pientä tyttöä,niin siihen luulis jo puututtavan, että ei tartte antaa samalla mitalla takas. Mulle kävi niin, että pojat heitti mun päälle hiekkaa, minä heitin takas ja ne lähti itkien, et niillä meni hiekkaa silmiin. No voi voi ja minä olin silloin pieni tyttö.

Okei, ja tuon takia sinua ei koskaan enää kiusattu? Helppo elämä, joten helppo huudella muille. Sinusta itesstäsi tuli kiusaaja, jolla ei ole yhtään empatiaa muille. 

Vierailija
62/66 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa lapsi vaikka judoon tai johonkin muuhun itsepuolustuslajiin, jotta osaa puolustaa itseään sitten kun kiusaaminen menee fyysiseksi.

Väkisin  harrastukseen, josta ei tykkää jo taaperoiästä alkaen? Voihan olla, että kiusaaja on käynyt judo-, karate- ja nyrkkeilytunneilla. 

Muutenkin outoa, että vastaus on aina väkivalta, eikä esim. se, että kiusaaja saisi aikuisten puolelta rangaistuksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämä on paljon parempaa kaikille kun ei kasvatetaan lapsista lumihiutaleita, jotka pelästyvät vähän kieroon katsomista ja kielen näyttämistä. Usein juuri nämä kiusatut kasvattavat kiusattuja lapsia, kun perheessä on jo oletus että koulussa kiusataan"

Tuon logiikan mukaan ei pitäisi haitata, jos kiusattu kasvattaa kiusaajan, koska vikahan on niissä muissa, jotka pelästyvät kiusaamisesta. 

Vierailija
64/66 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien ja opettajien pitäisi kertoa kiusatulle lapsille, että heidän pitää nyt vain sietää kiusaamista ainakin seuraaviin presidentinvaaleihin asti, ja luultavasti kuusi vuotta sen jälkeen. Pitää kunnioittaa kansanvaltaa vaikka se tarkoittaisikin kiusaamiseksi joutumista.

Mikä juttu tuo on ja että miten liittyy pressaan?

Ai miten koulukiusaajan suosio liittyy koulukiusaamiseen? Mietipä sitä.

Vierailija
65/66 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa lapsi vaikka judoon tai johonkin muuhun itsepuolustuslajiin, jotta osaa puolustaa itseään sitten kun kiusaaminen menee fyysiseksi.

Väkisin  harrastukseen, josta ei tykkää jo taaperoiästä alkaen? Voihan olla, että kiusaaja on käynyt judo-, karate- ja nyrkkeilytunneilla. 

Muutenkin outoa, että vastaus on aina väkivalta, eikä esim. se, että kiusaaja saisi aikuisten puolelta rangaistuksen. 

Jos lapsi on taaperoiästä alkaen ollut aktiivisesti jossain urheilu- ja ryhmätoiminnassa mukana, kuten vanhempansakin (kuljeta, kustanna,...), niin on epätodennäköistä että joutuu kiusatuksi. Urheilulliset ja taitavat lapset ovat ennemminkin ihailtuja ja heillä on ennestään paljon kavereita harrastuspiireistä. 

Te joiden lapsi on kiusattu- oliko lapsi päiväkodissa ennen kouluunmenoa ja oliko kavereita sieltä? Kun oman lapseni luokalle siirtyi tuttuja jo varhaisvuosilta päikyn kautta.

Vierailija
66/66 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien ja opettajien pitäisi kertoa kiusatulle lapsille, että heidän pitää nyt vain sietää kiusaamista ainakin seuraaviin presidentinvaaleihin asti, ja luultavasti kuusi vuotta sen jälkeen. Pitää kunnioittaa kansanvaltaa vaikka se tarkoittaisikin kiusaamiseksi joutumista.

Pressa on saanut superhyperkiusaajan kintereilleen 🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi