Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä autismikirjon ihmisiä, jotka ovat muuttaneet toiselle paikkakunnalle?

Vierailija
14.08.2026 |

Miten onnistui? Olen saanut kuvan, että suuri muutos on autismikirjon ihmiselle terveysriski.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romahdus ja mielisairaalaan joutuminen

Vierailija
2/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Helsingissä, palasin kotipaikkakunnalle, kun aktiviteetti Helsingissä päättyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden siis olin Helsingissä, t. edelinen

Vierailija
4/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sujui? Minulla voi olla samantyyppinen reissu edessä.

Vierailija
5/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut kahdesti, ensimmäisen kerran 200 km ja toisen kerran 600 km. Ei ollut mitään ongelmaa, itse asiassa olen sen verran levoton että olen aina tykännyt kierrellä, viikonloppuisin monesti perjantaina yhtäällä ja lauantaina toisaalla.

Autistit on yksilöitä, ei he ole kaikki samanlaisia. Kyse on kirjosta, ei heitä tai meitä kannata pistää yhden tyyppikuvan alle.

Vierailija
6/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sujui? Minulla voi olla samantyyppinen reissu edessä.

Aika samoin, kuin kotipaikkakunnallani. Mukavaa vaihtelua, luulin, että olisi lämmin talvi, niin oli aika paljon -20 C mistä en pitänyt erityisemmin

Vierailija
7/7 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä on autistille terveysriski. Siinä yks muutto mitään tee. Burnoutit ovat tulleet tutuksi.

Olen muuttanut jopa ulkomaille, kaksi kertaa, niin että molemmissa tapaukseissa uskoin pysyväni siellä lopun elämääni. Tosin en tuolloin vielä tiennyt olevani autisti, ja maskasin menemään. 

Nyt olenkin sitten jo kehäraakki eläkkeellä.  Paukut on käytetty. Ainakin olen elänyt säästämättä itseäni, heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi