Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On mielestäni epäviehättävää, jos joku on kiinnostunut minusta

Vierailija
14.08.2026 |

Vaikka olisi ihan hyvännäköinen ja mukava henkilö, niin välittömästi, jos ilmenee kiinnostunut minua kohtaan alkaa ällöttää jo koko ajatus kyseisestä henkilöstä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lajityypillistä käytöstä teille naisille. Siksi haette rikollisia miehiä, jotka hak kaavat ja vihaavat teitä.

Ai.

Mulla on naisena kokemus, että mies katoaa siinä vaiheessa kun on ehtinyt ihastua ja uskoa että tästä vois tulla jotain.

Ensin pokaillaan ja yritetään ja sit kun on tunteet pelissä niin mies "säikähtää".

Ei säikähdä.

Vaan suuri osa naisista aloittaa sen ihmeellisen säätämisen siinä kohtaa kun ne tunteet astuu peliin joka saa miehen miettimään että eipä se sitten ollutkaan kiinnostunut ja etsimään sellaisen joka on.

Vierailija
42/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kuitenkin ole nin, että kun kohtaa sen itselle oikean, ei oma kiinnostus lopahda, eikä ala tuntua "limaiselta". Silloin voi käydä jopa niinpäin, että huomaa odottavansa ja toivovansa, että toinen osoittaisi olevansa kiinnostunut. Toki kaikki eivät halua sitoutua ja jonkun kohdalla voi olla kyse ihan siitäkin, ettei sisimmässään halua, tai voi olla jopa sitoutumiskammoinen ja siksi ottaa heti henkisesti takapakkia, jos toinen osoittaa selvää kiinnostusta.

Huonot aiemmat kokemukset voi tottakai myös saada pelkäämään.

Sepä se kun sitä itse kiinnostuu jonka jälkeen alkaa toivoa ja odottaa, että se toinenkin kiinnostuisi vaikka samaan aikaan kyllä takaraivossa jo jyskyttää ettei se nyt tietenkään kiinnostu ja miksi kiinnostuisikaan ja älä nyt ole hölmö jne. Silti sitä vaan jaksaa toivoa ja odottaa.

No, sitten toinen kiinnostuukin tai mahdollisesti ei edes kiinnostu, mutta itse vaan tulkitsee jonkun eleen / sanan kiinnostukseksi ja sitten se onkin siinä. Oma kiinnostus lopahtaa saman tien. Joku mainitsi ketjussa ettei koe olevansa viehättävä ylikiloineen ja tuostakin tunnistan itseni ja mietin olisiko siinäkin osasyy koska en todellakaan voisi ajatellakaan olevani kenenkään kanssa edes käsikkäin kun olen nyt näin paksu tai että joku pääsisi koskemaan minuun ja kavahtamaan ja jopa lällättelemään kuinka ällönlöllö olen. Silti sitä haaveilee parisuhteesta vaikka huonoja kokemuksia kaikesta sellaisesta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan murehdi. Ei sinusta ruppanasta kukaan kiinnostu.