Olen lomalla vielä tämän viikon, onko oikein että teen kaikki kotityöt
Olen siis pari viikkoa lomalla ja mies ollut jo töissä kotona etänä oman lomansa jälkeen. Hän olettaa, että teen lähes kaikki kotityöt nyt kun olen vielä lomalla...Olen tehnyt joka päivä ruuat, tiskit ja käyttänyt koirat ulkona. Ja perus siivoukset. Mies imuroi eilen ensimmäistä kertaa. Hän tekee it-hommia koneella.
Meneekö ihan oikein? Minusta ei pitäisi olla oletuksena, että teen kaiken vaikka olenkin lomalla...Kyllä ihan mielellään voin noita tehdä, mutta olisi mies jotain voinut tehdä mutta ei vaan totesi että sinulla on lomalla aikaa..
Kommentit (23)
Ei kannata pitää puudeleita, jos ei kiinnosta siivota. Kumpi haluaa enemmän pitää puudelin?
Kyl kotityöt kuuluu kaikille perheen jäsenille lemmikkejä lukuun ottamatta. Myös miehille ja lapsille ! Eikä siitä mitään palkkaa makseta. Jätä osa tekemättä. Mitäs mies siitä sanoo, kun tulee kotiin ? Sanot, että tee säkin nyt jotakin. Eivät kaikki kotityöt sisällä kuulu vain naisille. Miesten kuuluu tehdä suurin osa. Muistelen, kun isäni ei tehnyt kotitöitä nimeksikään muuten, kuin vain lämmitti saunan. Ja kesäisin ajoi nurmikon. Ei muita ! Miten te miehet voitte olla noin avuttomia ??????? Eikö äitinne opeta MITÄÄN ????????? Ei edes lakanoiden oikein vetäminen yms onnistu. Ihan täysin käsittämätöntä !!!!!!!!! Me naiset emme ole mitään työkoneita. Vaik mies olisiki ollut päivän töissä, mitä sitten ? Kotityöt kuuluu tehdä. Halusi tai ei.
Ei tietenkään mene oikein. Voimskuleja ja haleja sinne lomalaiselle.