Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä tämä on, että melkein eläkeikäiset käyvät festareilla? Ennen nuoret kävi

Vierailija
14.08.2026 |

Mua vähän harmittaa nuorten puolesta, että ikuista nuoruutta tavoittelevat käyvät festareilla nuorisokuteissa ja postaavat ryhmäselfieitä ja ovat niin nuorta, niin nuorta ja niin äänekästä juhlijaa. Tutut kysyivät mua mukaansa viikonlopuksi Helsinkiin. Juu ei. 

N62

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin festareille pääsee ilmaiseksi, jos on tarpeeksi vanha :)

Sinänsä hassua, että nuorilla ei ole rahaa ja se rikkain kansanosa suuromaisuuksineen pääsee ilmaiseksi.

Vierailija
42/46 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rahat on kuusi/seitsenkymppisillä. Kuulemma nuorien homma on ottaa velkaa heidän elättämisekseen, näin sanoi joku ekonomi lehdessä.

Mitä tämä tarkoittaa? Miksi pitää ottaa velkaa rikkaiden elättämiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin festareille pääsee ilmaiseksi, jos on tarpeeksi vanha :)

Sinänsä hassua, että nuorilla ei ole rahaa ja se rikkain kansanosa suuromaisuuksineen pääsee ilmaiseksi.

Ei kaikki eläkeläiset ole rikkaita.

Vierailija
44/46 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tosiasiassa minä lähentelen eläkeikää. Festareilla kävin viimeksi parikymppisenä. Sen jälkeen en ole kerennyt. Ruuhkavuodet lasten ja kodin hoitamisessa, työssä käyminen ja opiskelu työnkin ohella.

Sitä minä kummastelen, että miten lapsiperheen äidit ja isät ehtii ravaamaan näissä festareissa.

Kiillota, kiillota kyllä se kruunun kiiltämään saat.

Joo olen se, joka ei olisi saanut lapsiarkea suorittaessani kuunnella yhtenä viikonloppuiltana sitä musaa kuulokkeilla kun äijä tuli äkisemään siitä. Lapset kuulemma kärsii, kun kuuntelin sitä musiikkia ja en keskity siihen perässä vedettävään vapaamatkustajaan ja lapsiin. Sellaista se oli ysärillä. Annoin äijälle lähtöpassit. Nykyisin kuuntelen musaa aviopuolisoni kanssa yhdessä. Ei ole lapsia. Musamaku menee yksiin.

Vierailija
45/46 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on selvä markkinarako. Aletaan järjestää ikäihmisille oikean rockmusiikin festareita. Näissä tapahtumisssa esiintyy perinteistä rockmusiikkia kaikissa sen eri muodoissa soittavia bändejä. On punkbändejä, hard rockia, bluesrockia ja bluesia, 50- ja 60-luvulle painottuvaa rockia, progea, rokahtavaa fuusiota jne. Kirjo on yllättävän laaja, kun asiaa alkaa ajatella. Jotenkin tuntuu siltä, että tämmöiset tapahtumat voisivat kiinnostaa maksukykyisiä perinnemusan ystäviä.

Vierailija
46/46 |
14.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tosiasiassa minä lähentelen eläkeikää. Festareilla kävin viimeksi parikymppisenä. Sen jälkeen en ole kerennyt. Ruuhkavuodet lasten ja kodin hoitamisessa, työssä käyminen ja opiskelu työnkin ohella.

Sitä minä kummastelen, että miten lapsiperheen äidit ja isät ehtii ravaamaan näissä festareissa.

Kiillota, kiillota kyllä se kruunun kiiltämään saat.

Joo olen se, joka ei olisi saanut lapsiarkea suorittaessani kuunnella yhtenä viikonloppuiltana sitä musaa kuulokkeilla kun äijä tuli äkisemään siitä. Lapset kuulemma kärsii, kun kuuntelin sitä musiikkia ja en keskity siihen perässä vedettävään vapaamatkustajaan ja lapsiin. Sellaista se oli ysärillä. Annoin äijälle lähtöpassit. Nykyisin kuuntelen musaa aviopuolisoni kanssa yhdessä. Ei ole lapsia. Musamaku menee yksiin.

Nyt me kuunnellaan yhdessä meidän suosikkibiisejä. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme