Kelasta tuli viesti
"Olemme tarkastelleet yksilöllisiä olosuhteitasi ja niiden perusteella katsomme, että ylijäämän huomioon ottaminen on kohtuullista. Kohtuullisena pitäminen johtuu siitä, että tietojemme perusteella tuloa ei ole käytetty toimeentulotuessa hyväksyttävään tarkoitukseen."
Olin käyttänyt hammaslääkäriin 223 euroa veronpalautuksista joten minun mielestä minun olsi pitänyt saada toimeentulotukea. Toimeentulotuki hylätty. Jaa ei kai hammaslääkäri ole sitten hyväksyttävä meno. Käyn kerran 10 vuodes hammaslääkäris muutenkin. Ulkomaalaiset ja kaikki saa kaiken hoidon ja suomalaisena veronmaksajana en saa edes kerran 10 vuodessa tukea hammaslääkäriin. Ei kai sitten töitäkään tarvii hakea, en aio hakea vaan lähetän hupi hakemuksia.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kela ei maksa yksityisiä lääkärikäyntejä duh! Sinne vaan parin vuoden mittaiseen jonoon julkiselle.
Ainakin Helsingissä olen saanut akuuttiin vaivaan ajan heti - joko terveysaseman hammashoitolaan tai sitten maksusitoumuksen yksityiselle - ja hammastarkastukseen, hammashygienistille ja mahdollisiin tarkastuksessa löydettäviin toimenpiteisiin olen saanut maksusitoumuksen, joka tuli minulle viikossa, eli olisin päässyt viikossa hammaslääkäriin.
Jos on joku akuutti vaiva, viikko on pitkä aika odotella. Äläkä ala länkyttämään mistään päivystyksestä, siellä saa hoitoa vain jos suu on viittä vaille mätänemässä ja kuumetta vähintään 40 astetta.
Siis akuuttiin vaivaan sain apua HETI. Tuo viikko oli sellainen, jossa varasin ajan hammastarkastukseen, kun mitään akuuttia vaivaa ei ollut, vaan halusin käydä vain tarkistuttamassa hampaat sekä hammaskiven poistossa yms. Puolikiireelliseen pääsee parissa päivässä.
Jos vaikka kokeilisit mennä töihin. Ei tarvitse kelan kanssa tapella..