Olen aina nuhjuisen näköinen. Miten muuttua?
Kommentit (10)
Mikä sen nuhjuisuuden saa aikaan? Oikean väristen, kokoisten ja ehjien itselle sopivien vaatteiden valitseminen tekee jo paljon.
Vältä liian pitkiä roikkuvia hiuksia. Selkeät värit ja vaatteet. Ei nuorisohampputyyliä.
Hiusten pörröisyyden taltuttaminen tekee paljon.
Jos hiuksesi ovat pitkät tai puolipitkät, laita ne ylös. Esim. nutturalle. Pukeudu yksivärisesti tai saman värin eri sävyihin. Se antaa heti huolitellumman ja mietitymmän vaikutelman. Nämä ovat helppoja konsteja, jos jaksaminen on vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen nuhjuisuuden saa aikaan? Oikean väristen, kokoisten ja ehjien itselle sopivien vaatteiden valitseminen tekee jo paljon.
mulla on pitkät ohuet hiukset
Olen kalpea ja laiha
En meikkaa en käy kampaajalla
Käytän nukkaisia vaatteita
Mulla ei oo koskkaan ollut mitään hajua mitkä värit sopii mulle joten yleisin väri mitä käytän on musta ja harmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on pitkät ohuet hiukset
Olen kalpea ja laiha
En meikkaa en käy kampaajalla
Käytän nukkaisia vaatteita
Mulla ei oo koskkaan ollut mitään hajua mitkä värit sopii mulle joten yleisin väri mitä käytän on musta ja harmaa.
Hiuksia kannattaisi varmaan lyhentää johonkin hyvään malliin. Youtubesta löytyy hyviä vinkkejä kun haet kampauksia ohuille hiuksille. Jos olet kovin kalpea, poskipuna tai aurinkopuuteri voisi vähän tuoda eloa kasvoille ja joku väri huuliin. Osta nukkanpoistaja ja poista sillä nypyt vaatteista. Yritä jatkossa välttää nyppyntyvien vaatteiden ostamista. Itsellesi sopivat värit saat selvitettyä värianalyysilla. Omien värien löytymiseen löytyy myös apuja googlaamalla, ellet halua maksaa ammattilaisen tekemästä anslyysistä. Mutta kannattais tosiaan edes käydä kampaajalla. Itse on vaikea leikata hiuksia niin, että niistä tulee siistit.
Lämpöraudat ei mahda mitään hiuksilleni. Tai jos mahtaa, niin max. tunniksi.
Onko sulla huono iho? Kun mulla oli paha hormonaalinen akne, näytin spurgulta.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla huono iho? Kun mulla oli paha hormonaalinen akne, näytin spurgulta.
Ja siis oikeasti mietin tätä, kaikki ihmiset, jotka on mun mielestä epäsiisti tai nuhjuinen näköisiä, heillä on ruusufinni, akne, tai he ei yhtään urheile tai laita hiuksia..mikä vain näistä edes yksi tekee nuhjuinen näköiseksi
No hirvittävän vaikeaa on näyttää huolitellulta, jos ei viitsi nähdä vaivaa. Noin kolmessa vartissa suihkusta on meikki ja pitkä tukka ok kuosissa, kun käännän lämpöraudalla. Luulitko, että tekemättä mitään olemus muuttuu?