Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi olla niin tyhmä, että ostaa tuntemattomalta PDF-konserttilipun?

Vierailija
13.08.2026 |

Siis vaikka se ei olisi väärennös, niin sama lippu on todennäköisesti myyty vaikka kuinka monelle.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cde3fa6-c545-4b49-b560-dc4c68f8f903

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin juuri tuntemattomalta asunnon vuokralle, sopimus pdf:llä :/

Vierailija
2/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin juuri tuntemattomalta asunnon vuokralle, sopimus pdf:llä :/

vuokranmaksu salkkarityyliin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina

Vierailija
4/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kun on näitä turvallisia lipun välityspaikkoja kuten liput vaihtoon ja liputon! Tuolta on hienosti saanut ostettua lippua loppuunmyydyille keikoille ja teattereihin!

Vierailija
5/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kun on näitä turvallisia lipun välityspaikkoja kuten liput vaihtoon ja liputon! Tuolta on hienosti saanut ostettua lippua loppuunmyydyille keikoille ja teattereihin!

Mitenkäs noissa estetään se, että myyjälle ei jää sitä pdf-lippua, jonka käyttää itse tai myy jollekin muullekin?

Vierailija
6/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs noissa estetään se, että myyjälle ei jää sitä pdf-lippua, jonka käyttää itse tai myy jollekin muullekin?

Joskus myynyt. En käyttänyt itse ja myin vain yhdelle henkilölle. En tiedä voiko estää.

Vierailija
7/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetistä olen ostanut aika montakin lippua, aina ovat toimineet. Noi Facebook ryhmät ja Tori on täynnä huijareita.

Vierailija
8/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Onnibus-, teatteri- tai VR:n lipun. Sellainen jälleenmyynti pitäisi kieltää ja siten suojella harkintakyvyttömiä kuluttajia.

Vierailija
9/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vielä luottaa ihmisiin. Eivät ole oppineet, että suomalaiset ovat nykyään valehtelevia ja huijaavia paskoja ihmisiä.

Vierailija
10/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tyhmä pitää olla kun lippupalvelussakin on ilmoitettu, ettei konsertteihin ole olemassa pdf/paperi/yms lippuja. Vain lippu.pass-liput toimivat.

Vierailija
11/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hauku häntä ap. 

Vierailija
12/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vielä luottaa ihmisiin. Eivät ole oppineet, että suomalaiset ovat nykyään valehtelevia ja huijaavia paskoja ihmisiä.

Älä hauku suomalaisia. 

Vierailija
13/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ikävää, kun joku ensin rohmuaa tapahtuma-/lippuja ja sitten myy niitä voitolla. Joku jolla on sellaiseen/kin aikaa eikä parempaakaan tekemistä tai helpon rahan lähteitä.

Vierailija
14/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippurahan menetys on siinä pieni menetys. Suurempi henkinen menetys on se, kun tajuaa, millaisten paskojen ihmisten keskellä täällä eletään.

Vierailija
15/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hauku suomalaisia. 

Ei ole suomalaiset enää rehellisiä niin kuin ennen.

Vierailija
16/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippurahan menetys on siinä pieni menetys. Suurempi henkinen menetys on se, kun tajuaa, millaisten paskojen ihmisten keskellä täällä eletään.

Älä hauku suomalaisia ihmisiä. 

Anna heidän olla. 

Vierailija
17/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin tyhmä, että ostaa konserttilipun ja käyttää mun sähköpostiosoitetta 😂

Sain liput Flowhun. Asialla tunari täyskaima. 

Vierailija
18/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tulisi mielenkään ostaa mitään tuntemattomalta. Eikös Mobile Pay vaadi nykyisin hetulla rekisteröitymisen? Toki jos tietää kaverin hetun ja pääsee vielä tunnistautumaan jotenkin ko kaveriksi....

Vierailija
19/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entäs sitten? Jos haluu loppuunmyydylle keikalle, niin ei noita muita vaihtoehtoja oikein ole.

Ja aina voi tehdä rikosilmoituksen jälkeenpäin. Jos on mobile pay, niin henkilöllisyys tulee aina selville kun se on liitetty pankkitiliin.

Vierailija
20/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla niin tyhmä, että ostaa konserttilipun ja käyttää mun sähköpostiosoitetta 😂

Sain liput Flowhun. Asialla tunari täyskaima. 

Ja tämä liittyy ap:n juttuun miten?