Miten joku voi olla niin tyhmä, että ostaa tuntemattomalta PDF-konserttilipun?
Siis vaikka se ei olisi väärennös, niin sama lippu on todennäköisesti myyty vaikka kuinka monelle.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cde3fa6-c545-4b49-b560-dc4c68f8f903
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin juuri tuntemattomalta asunnon vuokralle, sopimus pdf:llä :/
vuokranmaksu salkkarityyliin ?
Niinpä, kun on näitä turvallisia lipun välityspaikkoja kuten liput vaihtoon ja liputon! Tuolta on hienosti saanut ostettua lippua loppuunmyydyille keikoille ja teattereihin!
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kun on näitä turvallisia lipun välityspaikkoja kuten liput vaihtoon ja liputon! Tuolta on hienosti saanut ostettua lippua loppuunmyydyille keikoille ja teattereihin!
Mitenkäs noissa estetään se, että myyjälle ei jää sitä pdf-lippua, jonka käyttää itse tai myy jollekin muullekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs noissa estetään se, että myyjälle ei jää sitä pdf-lippua, jonka käyttää itse tai myy jollekin muullekin?
Joskus myynyt. En käyttänyt itse ja myin vain yhdelle henkilölle. En tiedä voiko estää.
Huutonetistä olen ostanut aika montakin lippua, aina ovat toimineet. Noi Facebook ryhmät ja Tori on täynnä huijareita.
Tai Onnibus-, teatteri- tai VR:n lipun. Sellainen jälleenmyynti pitäisi kieltää ja siten suojella harkintakyvyttömiä kuluttajia.
Jotkut vielä luottaa ihmisiin. Eivät ole oppineet, että suomalaiset ovat nykyään valehtelevia ja huijaavia paskoja ihmisiä.
Joo tyhmä pitää olla kun lippupalvelussakin on ilmoitettu, ettei konsertteihin ole olemassa pdf/paperi/yms lippuja. Vain lippu.pass-liput toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vielä luottaa ihmisiin. Eivät ole oppineet, että suomalaiset ovat nykyään valehtelevia ja huijaavia paskoja ihmisiä.
Älä hauku suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävää, kun joku ensin rohmuaa tapahtuma-/lippuja ja sitten myy niitä voitolla. Joku jolla on sellaiseen/kin aikaa eikä parempaakaan tekemistä tai helpon rahan lähteitä.
Vierailija kirjoitti:
Lippurahan menetys on siinä pieni menetys. Suurempi henkinen menetys on se, kun tajuaa, millaisten paskojen ihmisten keskellä täällä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hauku suomalaisia.
Ei ole suomalaiset enää rehellisiä niin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippurahan menetys on siinä pieni menetys. Suurempi henkinen menetys on se, kun tajuaa, millaisten paskojen ihmisten keskellä täällä eletään.
Älä hauku suomalaisia ihmisiä.
Anna heidän olla.
Miten joku voi olla niin tyhmä, että ostaa konserttilipun ja käyttää mun sähköpostiosoitetta 😂
Sain liput Flowhun. Asialla tunari täyskaima.
No ei kyllä tulisi mielenkään ostaa mitään tuntemattomalta. Eikös Mobile Pay vaadi nykyisin hetulla rekisteröitymisen? Toki jos tietää kaverin hetun ja pääsee vielä tunnistautumaan jotenkin ko kaveriksi....
Niin, entäs sitten? Jos haluu loppuunmyydylle keikalle, niin ei noita muita vaihtoehtoja oikein ole.
Ja aina voi tehdä rikosilmoituksen jälkeenpäin. Jos on mobile pay, niin henkilöllisyys tulee aina selville kun se on liitetty pankkitiliin.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla niin tyhmä, että ostaa konserttilipun ja käyttää mun sähköpostiosoitetta 😂
Sain liput Flowhun. Asialla tunari täyskaima.
Ja tämä liittyy ap:n juttuun miten?
Itse ostin juuri tuntemattomalta asunnon vuokralle, sopimus pdf:llä :/