Jätteiden lajittelussa ei ole mitään järkeä
Olen nyt muuttamassa paljon pienempään asuntoon ja tavaraa pitää karsia rankalla kädellä. Siis esim. tuo lasitavaran heittäminen pois. Ei voi laittaa lasinkeräykseen. Paljon pitää laittaa tavaraa taloyhtiön poltettavaan jätteeseen. Siis vaatteita, koriste-esineitä, kenkiä, kirjoja, astioita ym.
Ja näin autottomana ei pysty kuskaan mihinkään.
Kommentit (13)
Kierrätyskeskuksetkin joskus hakee tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Laita ilmoitus jonnekin pois annettavista tavaroista, jos ihmiset tulee noutamaan.
Olen laittanutkin, mutta aika huonosti ihmiset hakee täälä tavaraa
Pahvi ja metalli ja paperi kaiketi kannattaisi kerätä. Kaikki muu sekajätepolttouuniin. Siirtolaiset tietenkin takaisin heti kun heidän kotimaansa sen mahdollistaa :)
Vierailija kirjoitti:
Laita ilmoitus jonnekin pois annettavista tavaroista, jos ihmiset tulee noutamaan.
Laitoin toriin ilmoituksen annetaan sain vastauksen haen huomenna jos maksan 200% tavaran ostohinnasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä merkki siitä, että tavarat todella ovat roskaa, kun niitä ei kukaan halua edes ilmaiseksi. Joten mihin muuallekaan niitä ajattelit laittaa kuin sekajätteeseen?
On muuten kyllä järkeä mut ei ole suunniteltu autottomien kannalta pätkääkään. Iso vika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä merkki siitä, että tavarat todella ovat roskaa, kun niitä ei kukaan halua edes ilmaiseksi. Joten mihin muuallekaan niitä ajattelit laittaa kuin sekajätteeseen?
Totta, itse kun karsin tavaraa niin tarjosin hyviä, mutta itselleni turhia kirppikselle myyntiin ihan ilmaiseksi. Oli sentään hieman pienyrittäjän tukemista koska se kirpparin myyjä sai sitten myydä ne omiin lukuihinsa :) sitten joitain sai tutut katsella omalta hyllyltäni johon olin joutavia laittanut: saa ottaa- periaatteella. Hyvin vähän meni varsinaisesti sitten roskiin, toisen roska on toisen aarre! Eri
On järkeä. On vain laiskureiden puhetta, ettei muka olisi järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, itse kun karsin tavaraa niin tarjosin hyviä, mutta itselleni turhia kirppikselle myyntiin ihan ilmaiseksi. Oli sentään hieman pienyrittäjän tukemista koska se kirpparin myyjä sai sitten myydä ne omiin lukuihinsa :) sitten joitain sai tutut katsella omalta hyllyltäni johon olin joutavia laittanut: saa ottaa- periaatteella. Hyvin vähän meni varsinaisesti sitten roskiin, toisen roska on toisen aarre! Eri
Toisen roska voi olla myös toisen roska.
Kosmologisessa mittakaavassa hullun hommaa. Täällähän ne pyöri pizzapaketit ja tyhjät pullot maapallolla ati ainakin aurinkokunnassa.
Joku laittoi pihalle annetaan. Yhdeksi päiväksi. Ilmoitti ilmoitustaululla, milloin on tavarat esillä.
Vei sitten loput veks.