Käyttäisitkö suoralahkeisia collareita siisteinä housuina?
Onko ne liian rennot vai voisiko toimia siistin yläosan kanssa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Collarit ovat urheiluun/oleskeluun. Ei ne siistit housut ole siinä mielessä kun siistiä yleensä käytetään pukeutumisen yhteydessä.
Jos on vaikka tummansiniset, niin miten ne eroaa tummansinisistä suorista housuista, paitsi että ovat paksumpaa kangasta ja mukavammat? Kaikkiin sekoitekankaisiin ei tule edes pahoja polvipussejakaan.
Siten, että suorat housut ovat siistiä pukeutumista ja collarit ovat urheilupukeutumista. Suorissa housuissa voi mennä vaikka hautajaisiin, mutta collarit eivät sinne todellakaan sovi. Tilannetajua pitää olla pukeutumisessakin.
Ei. Collarit kuuluu lapsien päälle, ei aikuisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Collarit ovat urheiluun/oleskeluun. Ei ne siistit housut ole siinä mielessä kun siistiä yleensä käytetään pukeutumisen yhteydessä.
Jos on vaikka tummansiniset, niin miten ne eroaa tummansinisistä suorista housuista, paitsi että ovat paksumpaa kangasta ja mukavammat? Kaikkiin sekoitekankaisiin ei tule edes pahoja polvipussejakaan.
Siten, että suorat housut ovat siistiä pukeutumista ja collarit ovat urheilupukeutumista. Suorissa housuissa voi mennä vaikka hautajaisiin, mutta collarit eivät sinne todellakaan sovi. Tilannetajua pitää olla pukeutumisessakin.
Jaa. Mä olen nyt eri mieltä. Olen ehkä ollut tuota mieltä myös joskus mutta nyt olen muuttanut mielipiteeni. Ei se kangas tee housusta epäsiistiä jos väri on hyvä ja malli. Kyse on ehkä vain siitä mihin on tottunut. Nykyisin perinteinen kotelomekko ja jakkupuku tuntuu kovin vieraalle sekä myös vanhanaikaiselle. Sellaisia ei taida tarvita kuin ehkä eduskunnassa ja jossain Brysselissä tms.
Niin, mummoni aikaan kaikilla naisilla oli aina mekko ja huivi, muuten ei ollut kunnon ihminen ollenkaan.
Jossain asiakaspalveluammateissa tietysti on omat pukukoodinsa, meillä ei onneksi ole, joten hyvinkin voisin käyttää.
Niin,.Prismasta.