Kaksi päivää miehen itsemurhan jälkeen, Satu löysi kirjeen. Sisältö oli järkytys!
Kommentit (32)
Kuinka on mahdollista ettei nainen kiinnittänyt koskaan huomiota jemmattuihin laskuihin, eikö hän koskaan itse siivonnut?
Kuinka on mahdollista ettei vaimo koskaan kiinnittänyt huomiota laskukasoihin? Eikö hän siivonnut itse koskaan? Itse löysin aikoinaan puolison jemmaamat tyhjät pullot.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka on mahdollista ettei vaimo koskaan kiinnittänyt huomiota laskukasoihin? Eikö hän siivonnut itse koskaan? Itse löysin aikoinaan puolison jemmaamat tyhjät pullot.
Tuli viiveellä tekstini.
Vierailija kirjoitti:
Emme tule koskaan tietämään mikä oli ongelma sillä emme lue maksullisia paskajuttuja.
Ei pitäisi lukea muitakaan iltapaskojen juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kirjeessä järkytti?
Puolikas talosta oli ulosmitattu, mies ei ollut antanut viranomaisen kirjettä vaimolle. Eikä muitakaan laskuja yms perintäkirjeitä.
No onpa siinä ollut kunnon pariskunta, ei ilmeisesti hirveästi ole edes puhuttu tuossa perheessä
Vierailija kirjoitti:
Miten surullista. Ei raha ole koskaan tuon arvoista. On velkaneuvontaa, velkajärjestelyä, ulosoton kanssa voi neuvotella. Ja jos talo menee, niin menee. Ei siihenkään kuole.
Pelkkä mies eli mitä sä selität? Niitä riitää kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolikas talosta oli ulosmitattu, mies ei ollut antanut viranomaisen kirjettä vaimolle. Eikä muitakaan laskuja yms perintäkirjeitä.
No onpa siinä ollut kunnon pariskunta, ei ilmeisesti hirveästi ole edes puhuttu tuossa perheessä
Ei varmaan tehty mitään muutakaan jos pystyy vaimon tietämättä juomaan itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan tehty mitään muutakaan jos pystyy vaimon tietämättä juomaan itsensä hengiltä.
Näinpä.
Noh onneksi lopetti vain itsensä eikä koko perhettä niin kuin "Bulevardin perhesurmassa"
"40-vuotias mies surmasi 38-vuotiaan vaimonsa sekä 1- ja 3-vuotiaat tyttärensä perheen kotona Helsingissä 13. huhtikuuta.
- Äiti surmattiin teräaseella, lapset hukuttamalla.
- Tapausta tutkittiin kolmena murhana.
- Esitutkinnassa isä varmistui tekijäksi
Perhe asui arvotalossa Helsingin ydinkeskustassa ja isä työskenteli teknologiajohtajana.
Päätöksen taustalla on ollut (isän) kokema epäonnistuminen hänelle tärkeässä asiassa. Kokemansa epäonnistumisen seurauksena (isä) on katsonut, ettei voi jatkaa elämäänsä, kuuluu esitutkintapöytäkirjan johdantoon kirjattu päätelmä."