Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: 'naisen ammatilla tai tuloilla ei ole pariutumisen kannalta mitään väliä'

Vierailija
13.08.2026 |

Tulee valittua treffit pelkän ulkonäön perusteella

Sitten ekoilla treffeillä: sikamaista olettaa, että mies maksaa naisellekin sen 3e kahvin! 

Naimisissa: valitusta kun vaimolla ei ole varaa maksaa saman verran kuluista ja hoitovapailla sitä pitäisi vielä elättääkin (samalla vaimo uhraa vähäisenkin uransa, eläkkeensä ja säästönsä)

Erotessa: akka vei erossa kaiken!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mies: vain naisen nuoruudelle ja kauneudella on väliä

Sama mies myöhemmin: naisilla on kamala luonne

Vierailija
2/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasen sinkkupalstoilla kun joku pienipalkkaisessa ammatissa oleva nainen esittäytyy, niin heti joku mies kommentoi siihen: etsit sitten elättäjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: naisen pitää olla nätti ja hoikka

Sitten: kauheeta draamaa ja mt-ongelmia!

Vierailija
4/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Miten haluatte keskustella aiheesta, onko tuossa jokin kysymys mikä mietityttää vai miksi tämä aloitus?

Vierailija
5/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos nainen on miesvaltaisella alalla tai tienaa miestä enemmän, siihen ei monella itsetunto riitä.

Vierailija
6/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Miten haluatte keskustella aiheesta, onko tuossa jokin kysymys mikä mietityttää vai miksi tämä aloitus?

Miesten logiikka ihmetyttää

Vierailija
7/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: Naisen tuloilla ei ole välitä, kunhan ei tienaa ainakaan enempää kuin mies.

Nainen: Miehen tuloilla ei ole väliä, kunhan tienaa vähintään saman kuin nainen.

Vierailija
8/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Keiden miesten? Keneltä nuo lainaukset ovat?

Vierailija
9/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan miestäni enemmän nykyään. Suhteemme alussa tienasin vähemmän. Miehellä on tästä ollut pari kertaa tosi paha mieli ja on haukkunut työpaikkaansa (josta ennen piti). Mua lähinnä huvittaa kun mulle raha on jotain millä maksetaan laskut, asuminen ja ruoka. Miehelle se selkeästi on egon jatke kuten hieno auto - joka myös minulla on nykyään parempi kun sain työsuhdeauton.. Hih ootte me miehet hassuja välillä xDD

Vierailija
10/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Täältä

Vierailija
11/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaan miestäni enemmän nykyään. Suhteemme alussa tienasin vähemmän. Miehellä on tästä ollut pari kertaa tosi paha mieli ja on haukkunut työpaikkaansa (josta ennen piti). Mua lähinnä huvittaa kun mulle raha on jotain millä maksetaan laskut, asuminen ja ruoka. Miehelle se selkeästi on egon jatke kuten hieno auto - joka myös minulla on nykyään parempi kun sain työsuhdeauton.. Hih ootte me miehet hassuja välillä xDD

Teille ei edes olisi tullut suhdetta, jos olisit jo alussa tienannut enemmän ja sinulla olisi ollut parempi auto kuin hänellä

Vierailija
12/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teille ei edes olisi tullut suhdetta, jos olisit jo alussa tienannut enemmän ja sinulla olisi ollut parempi auto kuin hänellä"

En ole se jolle vastasit mutta minä olen käytännössä aina (äitiysvapaita lukuunottamatta) tienannut enemmän kuin mieheni. Eikä ole vielä häntä haitannut. Ennemminkin on ylpeä minusta.

Joku kaverikin kysyi kuulemma häneltä vähän kateellisena että "miten sinä oikein tuollaisen vaimoin sait" kun oli sattunut mainitsemaan minun palkkani.

Vierailija
13/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Teille ei edes olisi tullut suhdetta, jos olisit jo alussa tienannut enemmän ja sinulla olisi ollut parempi auto kuin hänellä"

En ole se jolle vastasit mutta minä olen käytännössä aina (äitiysvapaita lukuunottamatta) tienannut enemmän kuin mieheni. Eikä ole vielä häntä haitannut. Ennemminkin on ylpeä minusta.

Joku kaverikin kysyi kuulemma häneltä vähän kateellisena että "miten sinä oikein tuollaisen vaimoin sait" kun oli sattunut mainitsemaan minun palkkani.

Vähän epäuskottavaa, että mennään ulkopuolisille kertomaan puolison palkka..

Vierailija
14/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tästä ilmiöstä huvittavin esimerkki eräs sukulaismies, joka 40+ iässä päätti hakea itselleen kehitysmaasta vaimon. Kun ei kiihota "mummot", jollaisiksi kutsui ikäisiään suomalaisia naisia. No, Afrikasta sitten löytyi morsian, 22-vuotias, kuulemma todellinen "sielunkumppani". Alkuun rakastuneena vuosi-pari. Sitten alkoi kitinä, että sitä naista täytyy elättää, ja lähettää rahaa äidilleenkin Afrikkaan, ja on rankkaa kun on ainoa tienaaja ja nainen on ns. high-maintenance. Ja ei ole mitään yhteistä puhuttavaakaan kuulemma. 

Ja tämä mies on ihan fiksu ja akateemisesti koulutettu ihminen. Ilmeisesti miehillä se mulk ku ohittaa järjen himo- ja ihastumistilanteissa niin, että havahtuu vasta huuman mentyä ohi siihen, mitä tuli valittua kun tuli mentyä vain ulkonäön ja nuoruuden perässä.

Vierailija
15/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies: naisen pitää olla nätti ja hoikka

Sitten: kauheeta draamaa ja mt-ongelmia!

Miten nuo liittyvät toisiinsa? 

Vierailija
16/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi täydellistä pakettia alusta asti. Työ ja opiskelu kuvioita voi suunnitella yhdessäkin, samalla kun suunnittelee yhteistä asuinpaikkaa perheelle.

Vierailija
17/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin, mutta sivistystasolla ja älykkyydellä on, sen lisäksi, että on mukava.

Vierailija
18/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista.

Täältä

Ja olet varma että ne ovat saman miehen käsialaa?

Miten tunnistat heidät ja tiedät sukupuolen?

Vierailija
19/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tästä ilmiöstä huvittavin esimerkki eräs sukulaismies, joka 40+ iässä päätti hakea itselleen kehitysmaasta vaimon. Kun ei kiihota "mummot", jollaisiksi kutsui ikäisiään suomalaisia naisia. No, Afrikasta sitten löytyi morsian, 22-vuotias, kuulemma todellinen "sielunkumppani". Alkuun rakastuneena vuosi-pari. Sitten alkoi kitinä, että sitä naista täytyy elättää, ja lähettää rahaa äidilleenkin Afrikkaan, ja on rankkaa kun on ainoa tienaaja ja nainen on ns. high-maintenance. Ja ei ole mitään yhteistä puhuttavaakaan kuulemma. 

Ja tämä mies on ihan fiksu ja akateemisesti koulutettu ihminen. Ilmeisesti miehillä se mulk ku ohittaa järjen himo- ja ihastumistilanteissa niin, että havahtuu vasta huuman mentyä ohi siihen, mitä tuli valittua kun tuli mentyä vain ulkonäön ja nuoruuden perässä.

Tulee ihan mieleen Tauski ja hänen (nykyään taitaa olla entinen) afrikkalainen nuori vaimonsa. Heistä tehtiin se joku jaksokin televisioon.

Vierailija
20/23 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en kyllä ymmärrä sitä että akateemisesti kouutettua pidetään automaattisesti fiksuna ym.  Jos on hyvä muisti ja oppii helposti niin kyllä ne paperit saa mutta mutta... onko hän älykäs ja fiksu luonnostaan ja luonnoltaan?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi