Miksi Ville Rydmania saa pilkata täysin rinnoin, ilman pidikkeitä
Ketjut eivät poistu, vaan kirjoittajat kirittävät toisiaan aina vain törkeämpiin mielipiteisiin. Toinen ääripää on Razmayer. Kirjoitukset jäävät sensuuriin automaattisesti. Ei hyvältä näytä tämä meininki.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin rikos: mamman mielestä epäviehättävä mies, joka kehtaa tykätä mammaa nuoremmista naisista. Paha paha.
14-vuotias on tosiaan aika paljonkin mammaa nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaakaan ei ole tuomittu joten samat väittämät mitä saa sanoa Willestä saa sanoa myös Nasimasta.
Tietääkseni Nasima ei ole osoittanut seksuaalista mielenkiintoa alaikäisiin.
Miten hyvin sinä tiedät tämän asian? Ja miten hyvin tiedät Rydmanin? Se hesarin juttuhan paljastui täysin valheeksi.
ei paljastunut, valheeksi...net on nuo alamittaiset, kaikella tapaa, persut teinipillujen perään...alkaen jopa 8-v...ja noita palstapersut fanittaa ihan kybällä, oksettavaa lahkoa...
Pedomammalla taas 8-vuotiaat mielessä seksuaalisesti. Aikamoista. Toivottavasti poliisi käy jututtamassa sinua.
Rydman on nyt pedomamma? Jopas.
Tämä ketju on osoitus Vauva-palstan ideologiasta.
Muistelin että Wille on itse puhunut apinoista, ay-mafiasta, maalittanut toimittajia yms. mukavaa. Se tavallaan avaa ovet rakentavalle kritiikille henkilöä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.
Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.
Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.
Milja jatkoi: En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.
https://www.hs.fi/feature/art-2000008840422.html
Lopulta tyttö pääsi lähtemään asunnolta.
Ja oliko niin että Miljaa ei oikeasti ollut edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistymättömät yksinkertaiset ihmiset ovat heitä, jotka irvailevat ihmisten ulkonäköä, fyysisiä ominaisuuksia joihin ei voi vaikuttaa. Kun on vähän älliä, niin ei mene tajuntaan ettei kukaan voi pituudelleen mitään. Kuten joihinkin muihin ominaisuuksiin. Voisin asiantuntijana luetella mitkä muut ovat ihmisessä niitä, jotka pysyvät.
Pedofiliasta ei ymmärtääkseni parane.
Ei tietenkään koska se ei ole sairaus vaan seksuaalinen suuntautuminen kuten homous tai lesbous.
Pedofilia on parafilia eli häiriö. Nyt takaisin koulun penkille.
Väitättekö te että, Muhammed Allahin sanansaattaja oli sairas. Hänen mukaansa nainen on kelvollinen seksikumppani heti, kun kuukautiset alkavat. Näillä mennään.
Niinhän raamatussakin sanotaan. Ja hallituksessa on henkilöitä jotka uskovat raamattuun kirjaimellisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.
Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.
Milja jatkoi: En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.
Lopulta tyttö pääsi lähtemään asunnolta.Ja oliko niin että Miljaa ei oikeasti ollut edes olemassa?
Milja on oikeasti olemassa. Sekoitat Enkeli-Elisaan joka oli ihan toinen juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Rydman on niin monessa asiassa täysin oikeassa!
Kuten että mitä nuorempi sen parempi?
Mitä hoette, ei kai hän nainut 9-vuotiasta, vaimonsa on täysikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nasiman kotimaassa pedofilia on ihan normaalia
Lapsiavioliitot ovat yleistyneet ja laillistuneet Afganistanissa huolestuttavaa vauhtia sen jälkeen, kun Taliban palasi valtaan elokuussa 2021
Ikärajan poistaminen: Taliban-hallinto mitätöi aiemmat suojelulait (kuten vuoden 2009 lain, joka kriminalisoi alle 15-vuotiaiden tyttöjen avioliitot). [1]
Jopa 9-vuotiaiden avioliitot: Uuden tulkinnan mukaan avioliitto on sallittu heti, kun tyttö saavuttaa murrosiän. Islamilaisen oikeustulkinnan mukaan tämä alaraja voi olla vain yhdeksän vuotta.
Salliiko Nazzima harmaapartaisen muslimin panna kouluikäistä tytärtään? Ellei salli niin hän on sekundamuslimi.
Persut sallisivat sen Willelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistymättömät yksinkertaiset ihmiset ovat heitä, jotka irvailevat ihmisten ulkonäköä, fyysisiä ominaisuuksia joihin ei voi vaikuttaa. Kun on vähän älliä, niin ei mene tajuntaan ettei kukaan voi pituudelleen mitään. Kuten joihinkin muihin ominaisuuksiin. Voisin asiantuntijana luetella mitkä muut ovat ihmisessä niitä, jotka pysyvät.
Pedofiliasta ei ymmärtääkseni parane.
Ei tietenkään koska se ei ole sairaus vaan seksuaalinen suuntautuminen kuten homous tai lesbous.
Pedofilia on parafilia eli häiriö. Nyt takaisin koulun penkille.
Väitättekö te että, Muhammed Allahin sanansaattaja oli sairas. Hänen mukaansa nainen on kelvollinen seksikumppani heti, kun kuukautiset alkavat. Näillä mennään.
Niinhän raamatussakin sanotaan. Ja hallituksessa on henkilöitä jotka uskovat raamattuun kirjaimellisesti
Kerro toki, missä kohtaa Raamattua näin sanotaan. Odottelemme vastausta, sillä ethän suinkaan ja varmastikaan ole valehtelija, ethän?
Vierailija kirjoitti:
Willelle mieluisampia ovat kehittymättömät rinnat
Tykkää Sanna Marinista?
Mistä Rydmania nyt sitten pilkataan?
Jos on eri mieltä hänen tekemisistään, se ei vielä ole pilkkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopulta tyttö pääsi lähtemään asunnolta.Ja oliko niin että Miljaa ei oikeasti ollut edes olemassa?
Milja on oikeasti olemassa. Sekoitat Enkeli-Elisaan joka oli ihan toinen juttu
Mikä hänen nimensä on ja mitä mieltä hän on hesarin jutusta ja siitä nostetusta syytteestä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi hallituksessa ei ole mitään pidäkkeitä rasseilulle vaikka yhteisesti on sovittu rasismin vastaisesta ohjelmasta.
Aina ennemmin rasse kuin wokevasse 😊
Vierailija kirjoitti:
Voitko asiantuntijana luetella, onko ääliömäisyys sellainen ihmisen ominaisuus, johon voi vaikuttaa.
Minulle on aivan sama, kuinka pitkä tai lyhyt joku ministeri on.
Rydman on ansainnut kaiken arvostelun omalla käytöksellään, ilkeydellään ja erityisesti tyhmyydellään.
Vierailija kirjoitti:
Lasten ahdistelu on parasta :D
T:Persut
Ilmoitin asiattomaksi.
Willeä ei ole tuomittu mistään, Hesari teki rikoksen Willeä kohtaan
Koska hän on mies.
Tässä ei-persuja sisältävä esimerkki:
Alexander Stubbin shortsit aiheuttivat kohun kesällä 2014 kun hän oli pääministeri. Kansa raivosi "kuinka hän kehtaa" ja demarit jopa järjesti kokouksen jossa pohdittiin onko hänellä edelleen heidän luottamuksensa asioiden hoitamiseksi.
Sanna Marinin pukeutumista ylistettiin, vaikka pakarat vilkkuivat. Asiasta huomauttavia syytettiin naisvihasta.
Onko Stubbin arvostelu siis ollut miesvihaa?
Yksi keskusrikospoliisin kuulustelemista tytöistä tapasi kaverinsa kanssa Rydmanin juhlissa vuonna 2016. Tytöt olivat 17-vuotiaita.
Siellä synttäreillä oli pääasiassa 17-18-vuotiaita, toinen tytöistä kertoi poliisille.
Juhlien jälkeen Rydman pyysi tyttöjä baariin. He olivat liian nuoria päästäkseen sisään. Rydman viestitti tyttöystävälleen ja kertoi tuovansa kotiin ”tuliaisia”.
Mulla on kaks alaikäistä tyttöä mukana. Saat itse arvioida, tykkäätkö niistä 😉, Rydman kirjoitti HS:n näkemässä viestissä.
”Parisuhteessa viestitellään kaikenlaista hassua ja höpöä.”
Tyttö kuvasi poliisille, miten ilta eteni.
[Rydman] sitten pyysi luokseen jatkamaan bileitä, jonne menimmekin. Sitten hän pyysi myös lopulta meitä jäämään yöksi, mutta tähän ei suostuttu ja lähdettiin pois sieltä.
Tyttö jatkoi: Hän oli erittäin painostava mutta ei kuitenkaan pakottanut meitä jäämään tai tekemään mitään. Päästiin siis lähtemään sieltä hänen luotaan ihan vapaasti lopulta. Kysyttäessä vastaan, että Wille ei koettanut lähestyä minua ja kaveriani fyysisesti. Nykyään hän saattaa Facebookissa laittaa syntymäpäivän toivotuksia ja hän on pyytänyt käymään eduskunnassa syömässä, minne en ole mennyt kuitenkaan.
Rydman ei halua kommentoida HS:lle viestiä, jossa hän kertoo, että hänellä on ”kaksi alaikäistä tyttöä mukana”.
Rydmanin rikos: mamman mielestä epäviehättävä mies, joka kehtaa tykätä mammaa nuoremmista naisista. Paha paha.