Tytöt vs pojat. En ole koskaan nähnyt polkupyörällä keulivaa tyttöä
Poikia näkyy keulimassa joka päivä. Mikä juttu tää keulimistarve on pojilla?
Kommentit (72)
En osaa keulia, enkä ole koskaan tajunnut miksi pitäisi keulia. Ehkä siinä on jotain elämää suurempaa. T. yksi poika
Minä kyllä tyttönä keulin jo ennen koulu ikää pyörällä, ekalta luokalta alkaen olenkin tähän 50 vuoden ikää asti keulinut ensin erilaisilla mopoilla ja myöhemmin moottoripyörillä. (Kuuluu harrastukseen, ei turuille ja toreille)
Vierailija kirjoitti:
tytöt ylipäätänsä ovat aika tylsiä, katsovat vaan itseään peiliin eikä mitään liiku niiden päissä.
Sun päässä ei liiku. Meillä on siitä todistusaineistoa.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalista oppimista?
Sosiaalista pätemistä pikemminkin. Tosin en tiedä kuinka imbesilli sitä pitää olla, että antaa respektiä keulijalle. Toisaalta en myöskään ymmärrä miksi palvovat oranssia apinaa ja levittävät hänen alleen punaisen maton.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt.
Harvinaista se on. Päivittäin näkee keulivia poikia. En muista tyttöä nähneeni. Varmasti heitäkin on, mutta murto-osa poikiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Nii-in. Miksi tytöillä on monimutkaiset sosiaaliset kuviot ja pojilla posse. Miksi tytöt tykkää leikkiä nätisti ja rauhassa ja pojat remuaa. Miksi tytöt ajaa pyörällä sääntöjen mukaan ja pojat temppuilee ja keulii. Olisko ne jotenkin erilaisia.
Meillä oli ainakin posse, kun olin tyttö. Poikapossea ei meidän luokalla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten toisaalta hyvin harvoin näkee poikia tekemässä kärrynpyöriä nurmikolla, tyttöjä kyllä.
Koska tytöt tungetaan lajeihin, joissa keskitytään paljon jalkojen levittelyyn.
Kärrynpyöräkään ei oikein onnistu, jos jalkoja ei saa levitettyä.
Miten sä saat kärrynpyörästä mieleen jalkojen levittelyn? Yhtä lailla mopoillessakin on jalat auki.
Kivasti hyrrää eturauhasella
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt poikaa keppihevosleikeissä, tulis pian pipi jalkoväliin eikä hinkkais kivasti ollenkaan.
Sä olet sairas.
Pienenä tyttönä yritin minäkin keulia kun pihan pojat näyttivät että on helppoa. Ei ollut, en saanut eturengasta tarpeeksi ylös. Harmitus jäi tietysti.
Kyllä tytötkin keulii, ainakin jos heillä on veljiä, kuten mulla. Isoveli oli idolini ja tein aina kaikkea mitä hänkin. Lopetin oikeastaan vasta siihen, kun hän sai kutsuntakirjeen ja tajusin, että minä en tule sellaista saamaan. Näin siis ennen uudistuksia, muutoin olisin todennäköisesti pyrkinyt sinne inttiinkin.
tytöt ylipäätänsä ovat aika tylsiä, katsovat vaan itseään peiliin eikä mitään liiku niiden päissä.