Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näinpäs sitten tosi kivaa unta viime yönä!! :´( :´(

Vierailija
25.05.2007 |

Siinä unessa mies esitteli uuden tyttöystävänsä joka oli raskaana! Ja minulle kolahti kerralla, että hän oli pettänyt minua vaikka kuinka kauan tämän tyttösen kanssa! Ja unessa sanoin miehelle että minä pidän sitten lapset ja mies vaan kohautteli hartioitaan että ok... Siinä unessa itkin ja huusin epätoivoisesti miehen perään (mitä en kyllä oikeasti tuossa tilanteessa tekisi jos olisi pettänyt ja jättänyt) ja ajattelin että ottaisiko mies minut takaisin jos laihduttaisin (!!!!).

Inhottava uni :( Ja niin inhottavan todentuntuinen, vaikka tiedän että mies ei meitä jättäisi, eikä ikimaailmassa luopuisi lastensa huoltajuudesta olkiaan kohauttamalla. Mistä tällaiset ikävät unet tulevat?? :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetunto-ongelmia minulla, mutta ei muuta pitäisi alitajunnassakaan olla.

ap

Vierailija
2/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne paljastavat meille mikä on meille oikeasti tärkeää ja kuinka haavoittuvaisia me loppujen lopuksi olemme. Tällaiset unet saa ymmärtämään, että se mitä olemme pitäneet itsestäänselvänä ei sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin näin ihan vastaavaa unta- paitsi että mies otti siinä vaimoksi tuon raskaanaolevan. ja olin katsonut big love-sarjaa samana iltana.