Mulloin viimeksi söit viinerin?
Kommentit (36)
Mökkimatkalla ostettiin miehen kanssa pitkä viineri Rieskapaikasta Tervolasta ja syötiin puoliksi. Ihan ok oli, vaikkakin luulen, että oli edellispäiväinen. Ei maistunut ollenkaan tuoreelle ja oli liian kuiva.
Vuosia sitten ehkä 5 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Liian kauan aikaa sitten. Niitä saa nykyään niin harvasta paikasta. Enkä tarkota mitään muovilaattikko kolme vuorokautta nahistuneita leipomuksia... niitä saa joka marketista, mutta voi yök.
Rakastaisin syödä vaikka joka päivä, kun olen viinerintykkääjä. Liian suuritöinen tehdä itse.
Joka arkipäivä saa S.marketista. Perjantaina viimeksi söin
Oiskohan ennen Joulua?
Äsken söin suklaata. Eilen söin salmiakkia. Muuten, miksi tämä kiinnostaisi ketään?
Varmaan kuukausi sitten. Silloin tällöin ostetaan, nyt on mennyt jo vähän aikaa. Ei ole vaan tullut mieleen.
Lidlistä yleensä ostetaan paistopisteestä.
Ja juu, tiedän kyllä että ovat raakapakasteita ym kamalaa. Ostetaan silti ja hyvää on.
En muista yhtään, on siitä varmaan 20 vuotta tai sitten olen täysin unohtanut. En ole koskaan niistä välittänyt, mutta kyllähän niitä aina joskus lapsena syötiin. Leivonnaisista valitsen mielummin pullan, kakunpalan, muffinssin tai oikeastaan ninkä vaan mielummin kuin viinerin. No munkki on toinen inhokkini kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan ennen Joulua?
Äsken söin suklaata. Eilen söin salmiakkia. Muuten, miksi tämä kiinnostaisi ketään?
Minäpä söin äsken tuoretta ruisleipää. Luulisi kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kauan aikaa sitten. Niitä saa nykyään niin harvasta paikasta. Enkä tarkota mitään muovilaattikko kolme vuorokautta nahistuneita leipomuksia... niitä saa joka marketista, mutta voi yök.
Rakastaisin syödä vaikka joka päivä, kun olen viinerintykkääjä. Liian suuritöinen tehdä itse.
Joka arkipäivä saa S.marketista. Perjantaina viimeksi söin
Prismasta saa kanssa, ja Citymarketista Leipomo Juuren wiinereitä. Tuoreita ovat, samanpäiväisiä.
Lapsena kasarilla. Olisko ollut noin 1988.
karkauspäivän jälkeisenä sunnuntaina 1964, klo 03.51
Varmaankin joskus v 1988. Töihin mennessä ostin leipomon kahvilasta ja aamukahvin kanssa sitten söin. Tämä tapahtui silloin tällöin.
Viime viikolla kun kaveri kövi yllätys vierailulla, toi viinerit kahvin kanssa.
Muutama vuosi sitten. Ovat alennetuilla hinnoillakin niin kalliita, samalla rahalla saa Tokmannilta 2 herkullista tuoretta munkkia.
Nakkimakkaran