Aina kun teen ruokaa, niin se maksaa noin kympin!
Kymppi menee. Teki mitä hyvänsä. Keittoa tai laatikkoa. Tai pizzaa tai pastaa.
Aina kymppi. Juomat, lisukkeet ja leivät päälle Ja sitä samaa syön sitten 2-3 päivää.
Aina.
Taidan olla aika tasanen ja tylsä ihminen?
Kommentit (49)
No jos kotoa löytyy perusmausteet niin 6 eurolla tekee jo tosi hyvän keiton josta syö monta päivää! Ei häviä maussa kalliimmille ruoille. Itse oon nakkikeittospesialisti :D
Vierailija kirjoitti:
No jos kotoa löytyy perusmausteet niin 6 eurolla tekee jo tosi hyvän keiton josta syö monta päivää! Ei häviä maussa kalliimmille ruoille. Itse oon nakkikeittospesialisti :D
Ne kodin perustarpeetkin maksavat. Kymppi menee. Turha yrittää väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, voihan tohon kuuteen euroon lisätä jokusen sentin ku siihen käyttää 0,5 lihaliemikuutiota, muutaman maustepippurin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ala kuule tehdä lohesta, sisäfileestä ja tryffeleistä ruokaa jos sulla aina menee kymppi. Sähän se kummoinen kaveri oot! Myyt ne annokset sitten moninkertaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kymppi ei kuulosta kovin pahalta, mutta se satanen, joka aina menee kaupungilla käydessä, se kuulostaa pahalle. Saisitko mitenkään tiputettua siitä vaikka sitä kymppiä? Ei aina, mutta joskus?
Ei saa. Satanen menee. Siksi en uskalla mennä kaupungille kuin korkeintaan kerran kuussa.
Satanen menee näin:
- Se vakio neljä kymppiä ruokakauppaan
- Rommipullo 25€
- torilla kahvit ja pulla, tai lihis 5€
-Tokmannilta nötköttiä, suklaatia ja kalsareita tai sukkia. Kaikki kympin satseja. kolme kymppiä meni
Yhteensä satanen. Aina. Kymmenen kymppiä. Ja 6 euroo bussiin.
No hitto. Ei kai siinä sitten mitään. Toisaalta ei tarvii miettiä, että mitenkähän tänään käy, kun aina käy samalla tavalla.
Näin on. Elämäni on se "MURMELINPÄIVÄ"-elokuva. Groundhog Day. Joka päivä sama päivä. Kympin päivä. Kaupungilla satasen päivä.
Ja se kaupan ihana tyttö on minun Andie MacDowell. Eteerinen kaunotar, mutta tavoittamattomissa.
Leffassa Phil pääsee elämästä samaa päivää aina uudestaan, kun tajuaa kehittää itseään, mutta sinä selvästi haluat viettää samaa päivää uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viikon ruokakulut 70e ei paha, kannatta kyllä itse tehdä, mutta laiskottelupäiviäkin joskus tarvitaan, vaikka olis miten tylsä
Ymmärsin tuossa että sitä ruokaa syö sitten 2-3 päivää
Kai hän sen valmistamansa aterian lisäksi syö päivittäin jotain muutakin.
Meillä on yhden annoksen hinta 1-2€. Ei käytetä kovin kalliita aineksia eikä meillä ole suursyömäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin tyyriit mausteet, jos 6 euron keittoon laitetaan mausteita 4 eurolla. Missä niin kalliita myydään? Vaikka laskisin siihen jauhelihan ruskistamiseen käytetyn voin ja tuoreet yrtit, on aika vaikea saada noin kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva miettii paljonko kerralla kuluja menee jostain lusikallisesta jauhoja, mausteita tai yhdestä liemikuutiosta.
Voihan sitä aina jäädä auton alle. Tai saada infarktin. Vaihtelua sekin. Kympin päivään.