Onko kenelläkään kuulunut mahasta ääni vähän ennenkuin lapsivedet menneet? Millainen...?
Kommentit (10)
vauvan imeneen peukkuaan niin hanakasti, että napsahdus kuului ulkopuolelle asti kun peukku irtosi suusta. Ja ne napsahdukset todella olivat niin kovia, että mieskin ne kuuli parin metrin päähän.
justhan mä kävin pissalla! Menin siis uudelleen vessaan ja lirisi vähän sinne pönttöön ja koko ajan sen jälkeenkin, mutta holahti sitten kunnolla vasta autoon kun olimme matkalla sairaalaan noin tunnin kuluttua " naks" äänestä.
Sen jälkeen numerot yhdestä kymmeneen, värit ja aakkoset.
voisi verrata skumppapullon avaamiseen. Vedet meni siitä n. 2min ja heti alkoi supistukset. Ja ei muuta kuin sairaalaan
Olin silloin vessassa ja ihmettelin, että mitä toi ääni on. Siitä ehkä viiden minuutin päästä meni lapsvedet. Että ei todellakaan ihan välittömästi.
napakka napsahdus, nousin sängystä ja vedet holahti lattialle.
Olin nukkumassa ja heräsin poksahdukseen. Nousin nopeasti sängystä seisomaan ja lapsivedet hulahtivat lattialle. Tosin ei mennyt kaikki kerralla vaan lorisi pitkän aikaa.
En ole varma kuinka kovaääninen se poksahdus oli eli kuuluiko vai tuntuiko enemmän.
Olen kuullut kanssa, että mahasta voi kuulua just joku napsahdus tms. ennen vesiä, mutta holahtaako ne vedet sit heti siltä istumalta vai millaisella viiveellä?