Oletteko olleet telkussa?
Minä olin kerran. Tulin töistä ja olin menossa lähikauppaan. Hölmön näköisenä ihmettelin lähellä olevaa kuvausporukkaa.
Kuvasivat juuri jaksoa Suomen paras asuinalue ohjelmaan. Hah, olin hassun näköinen ja monttu auki siinä ohjelmapätkässä.
Kommentit (32)
Iltauutisiin on asiantuntijana haastateltu.
Nuorempana tein itse haastatteluja, mutta niissä ei tarvinnut olla kuvassa.
Toivottavasti en. Kaikkeni olen vältellyt joutumasta telkkariin.
Uutisissa olin erään tehtaan kuvauksissa.
Olen joutunut kuvattavaksi kun kävelin kadulla
Varmaan aika monikin jos on Helsingissä liikkunut kun kuvataan jotain ohjelmaa telkkariin.
En ole televisiossa ollut, mutta radiohaastattelussa muutaman kerran. Yhdessäkään suorassa lähetyksessä en ole ollut.
Kouluni valinnainen kurssi päätyi johonkin ohjelmaan. Kuvasivat koulussa ja minäkin vilahdin taustalla vaikka en sillä kurssilla ollut.
Ainakin kahdesti ja sitten olen ollut twitch livessä kahdesti ja google maps street viewissä. Eli olen aika julkkis.
Päiväkodin tädit kertoivat nähneensä mut alueuutisissa kun ne alkoivat, itse en nähnyt. Olin tätini ja äitini kanssa kaupungilla.
Olen ollut ainakin Jyrkissä, Mirja Pyykkö showssa, Resiinarallissa ja alueuutisissa (kun vallattiin talo Turusta). Radiossa olen ollut Radio Mafian haastateltavana.
Olin talossa joka on talon jota kuvattiin uutisiin takana. Eli käytännössä olin uutisissa.