yritän tiputtaa 30 kiloa ensi kuun loppuun mennessä mutta rakastan makeaa ja sipsejä!
Etenkin sipsukat on suuri heikkouteni, voisin vetää niitä vaikka pari pussia päivässä eikä tekisi tiukkaakaan, rouskuvan rapeaa pikkusyötävää
Kommentit (24)
Hommaat sellaisia pieniä, puolen desin vetoisia minigrip-pusseja. Ostat sipsipussin ja jaat siitä 20 annosta ja kirjoitat pussin päälle minä päivänä kunkin pussin saa syödä, yksi pussi päivässä.
Ja nautit siitä pikkupussista raksu kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
No siinähän yrität. Ei tuommoista määrää voi tiputtaa noin vaan. 30 kiloa on semmoinen että joudut sahaamaan jalkas irti. No vitsillähän sinä vain, eikö?
yrttitee-protskujuomakuurilla voipi onnistuakin
Jaa. Makeasta en juuri piittaa, mutta syön vaikka tiskirätin, kunhan se on uppopaistettu ihrassa.
Noin ison kilomäärän tiputtaminen alle kahdessa kuukaudessa vaatii kyllä vähän enemmän kuin pelkistä sipseistä luopumista. Jos sanoisit, että ensi vuoden syyskuun loppuun mennessä, niin siinäkin olisi tekemistä. Ja paljon.
30 kilon laihdutus toki todellisuudessa vie 40-150 viikkoa pudotustahdista riippuen.
Tuo kilomäärän tarkoittaa että pudottaisit monta sataa grammaa painostaisi päivässä. Paljonko sipsipussi painaa? Joudut muuttamaan ruokavaliosi täysin ja lisäämään paljon liikuntaa.
no lasket paljon voit syödä sipsuu ja karkkii ja käytät kaloris niihin.
Vierailija kirjoitti:
Hommaat sellaisia pieniä, puolen desin vetoisia minigrip-pusseja. Ostat sipsipussin ja jaat siitä 20 annosta ja kirjoitat pussin päälle minä päivänä kunkin pussin saa syödä, yksi pussi päivässä.
EI, vaan pitää kävellä kauupassa sipsihyllyn OHITSE
Helposti onnistuu jos lähtöpaino on 200kg
Vierailija kirjoitti:
Tuo kilomäärän tarkoittaa että pudottaisit monta sataa grammaa painostaisi päivässä. Paljonko sipsipussi painaa? Joudut muuttamaan ruokavaliosi täysin ja lisäämään paljon liikuntaa.
amputoimalla ajattelin. hyvä kun huomasit
Kokeile ensivuoden loppuun mennessä. Ja jätä ne sipukat kaupan hyllyyn, sitä mitä ei ole kotona sitä ei voi syödä
Vierailija kirjoitti:
no lasket paljon voit syödä sipsuu ja karkkii ja käytät kaloris niihin.
EI, TÄYSIN POIS SIPSIT JA KARKIT
Vierailija kirjoitti:
Ei AP:n itsekurilla... Menee tunnissa niin kuin pikkulapsen joulukalenteri, jos joku ei vahdi lasta ja aseta rajoja, kun itse siihen ei kykene.
AP, mene USAan johonkin fatfarmille pariksi kuukaudeksi. Saat puputtaa rapeaa salaattia ja kuntoilla, kun pakotetaan. Maksaa tietenkin mansikoita, mutta mitäpä sitä ei tekisi tavoitteidensa eteen.
Vierailija kirjoitti:
30 kilon laihdutus toki todellisuudessa vie 40-150 viikkoa pudotustahdista riippuen.
Ei vie, jos tosisssaan laihduttaa. Itse aloitin ja 2,5,viikossa 3 kiloa. Syön vähärasvaista kaalikeittoa joka päivä. Vanha hyvä dieetti. Kaikki herkut pois!
Vierailija kirjoitti:
Ei vie, jos tosisssaan laihduttaa. Itse aloitin ja 2,5,viikossa 3 kiloa. Syön vähärasvaista kaalikeittoa joka päivä. Vanha hyvä dieetti. Kaikki herkut pois! Kali pitää kylläisenä
Osta 30kg kahvakuula. Nosta se ylös. Tiputa varpaillesi. Tavoite saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vie, jos tosisssaan laihduttaa. Itse aloitin ja 2,5,viikossa 3 kiloa. Syön vähärasvaista kaalikeittoa joka päivä. Vanha hyvä dieetti. Kaikki herkut pois!
Ensimmäiset kilot lähteekin nopeasti. Loppujen kanssa joutuu taistelemaan.
Ja 3 kg / 2,5 vk tarkoittaa kuutta kiloa viidessä viikossa, eli tolla sun tahdilla ap pystyisi kaalikeittodieetillä pudottamaan ehkä 7 kg, ei 30 kg. Ja todennäköisesti ei sitäkään, kun ensimmäisten nestekilojen jälkeen vauhti hidastuu.
No siinähän yrität. Ei tuommoista määrää voi tiputtaa noin vaan. 30 kiloa on semmoinen että joudut sahaamaan jalkas irti. No vitsillähän sinä vain, eikö?