Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, nyt se Nightwishikin on löytänyt uuden laulajan. Mitäs ootte mieltä?

Vierailija
24.05.2007 |

Ihan kypsänoloinen ja mukavaääninen tuntuu olevan. Kypsänoloinen ainakin ikänsä puolesta. :)

Onkos hänellä muuten tytär vai poika ja minkä ikäinen? Selailin tiedot varmaankin huonosti läpi, kun en löytänyt tietoa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto :x. Ja just tuollainen " mul oli ennen blondi tukka mut nyt ku oon hevibändis niin värjäsin sen mustax, hehe" . Koulutuskaan on tuskin samaa tasoa kuin Tarjalla...

Vierailija
2/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottaa lukea ihmisten kommentteja, varsinkin nega sellasia, kun tytskä hädin tuskin on edes tullut julkisuuteen. mutta maailma on täys tekopyhiä paskoja, jotka vetää kommentteja ilman et tuntee sen kummemmin ihmistä.

Taas olen tyytyväinen uravalintaani et pystyn heikkoja puolustamaan julmilta ihmisiltä.

TE OLETTE VAIN KATEELLISIA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä toisella foorumilla kirjoitettiin jo muutama kuukausi sitten näin:

En osaa kuvitella miten rautainen itseluottamus pitää olla ihmisellä, joka lähtee bändin uudeksi solistiksi. Tsemppiä vaan kuka ikinä onkaan, suomalainen, ruotsalainen, norjalainen, ghanalainen tai marsilainen! Takuuvarmaa on, että ensin lyö paskalehdistö, sitten vanhat troo-fanit, tämän jälkeen laajempi yleisö ja vasta kaiken paskan jälkeen joku saattaa huomata, että tämä uusi laulajahan istuu bändiin ihan hyvin. Tässä syitä dissata tulevaa vokalistia, kukin valitkoon mieleisensä:

-se kuulostaa ihan Tarjalta

-se ei kuulosta lainkaan Tarjalta

-se näyttää ihan Tarjalta

-se ei näytä lainkaan Tarjalta

-se vetää vanhat biisit eri lailla kuin Tarja

-se vetää vanhat biisit ihan kuin Tarja

-se laulaa korkeammalta / matalammalta

-se ei ole koskaan laulanut heviä

-se on vanha hevilaulaja

-se on liian laiha / lihava / voimakas persoona / heikko persoona / rock / klasari / jazz / iskelmä

---

Itse en osaa sanoa tästä laulajasta mitään muuta, kuin että on mielestäni varsin kaunis :)

Vierailija
4/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni kaunis ja hänellä on upea ääni ja laulutaito. Mielestäni hän laulaa paremmin kuin Tarja. Olen kuunnellut ja seurannut bändiä vuodesta 1999,joten en ole mikään uusi fani. Uskon että Nightwish tulee menestymään hienosti uuden laulajan kanssa,saattavat nyt vihdoin jopa lyödä Amerikassa läpi! Itselläni on tuo tuleva sinkku koko biisinä,ei kappaleena mikään kauhean häävi ole,mutta Anette laulaa hienosti.

Vierailija
5/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan hyvä, että ikää ja kokemusta löytyy...ei nouse niin helposti kusi päähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi