Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Provoilija, päästä mut tuskista! Oliko se aloitus
24.05.2007 |
ufoista jossain Pohjois-Suomessa provo vai ei. Siis ne humanoidit jossain syrjäisen omakotitalon lähellä pellolla. Ja perhe joka ei uskaltanut enää asua talossa. Että mua jäi vaivaamaan se että oliko totta vai ei! Oli kyllä yksi uskottavimpia provoja ikinä!
Kommentit (2)
Toki jos sen ketjun kirjottaja oli tosissaan, niin sehän ratkaisee jotain ainakin. Toisaalta ufoja voi olla vaikka se ihminen olis provoillutkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei ole mitään muuta elämää kuin maaplaneetta??