Mistä aikuiset naiset löytyy rintaliivejä
Kommentit (73)
Halvoista parhaat: Lindexin Dahlia T-paitaliivit on napakat, H-kuppiin asti. Tokmannin Pola Dagny saumattomat liivit ovat mukavat kotiliivit, F-kuppiin asti.
Rahalla saa mm. Triumphin, Patrician ja Miss Maryn liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nuorten malli, ei mun mielestä nuorilla kyllä edes ole mitään erityisiä malleja... Itse keski-ikäisenä käytän esim. Calvin Klein tai Victoria's Secret. Sitten jos jotain vähän hienompaa haluan niin Agent Provocateur.
Liivit, jotka eivät oikeasti tue yhtään. Toki voi olla myös nelikymppisenä niin tissitön, ettei tarvitse liivejä, mutta se on harvinaisempaa.
No ainakin näin C-kuppisena olen löytänyt itselleni noista aivan tarpeeksi tukevia rintsikoita. Urheilurintsikat sitten erikseen.
Ei iso kuppikoko tarkoita välttämättä, että liivien pitäisi olla erityisen tukevat. Enemmänkin ikä vaikuttaa, että kudokset eivät ole ehkä aivan niin kiinteät kuin nuorempana, ja vaatteet istuvat paremmin, jos liiveissä on hiukan tukea.
Eikä se ikä myöskään tarkoita välttämättä sitä, että rintojen kudos olisi olennaisesti muuttunut ja että tarvitsisi tukevampia liiviä kuin ennen. Mulla (ikää 45 v.) ainakin rintojen kudos on ihan samanlaista kuin nuorempanakin. Mulla ei tosin ole lapsia/en ole imettänyt, joten se ehkä on yksi merkittävä tekijä.
Iho vanhenee eri ihmisillä eri tahtiin. Imettäminen itse asiassa lisää sitä kiinteämpää maitorauhaskudosta ja vähentää löysempää rasvakudosta, eli kiinteyttää rintoja pikemminkin kuin löysyttää. Toki raskauteen joskus muuten kuuluu lihomista ja sen jälkeen laihtumista, toisilla enmmän, toisilla vähemmän, ja painonvaihtelut yleensä löysyttävät ihokudosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa nuorten malli, ei mun mielestä nuorilla kyllä edes ole mitään erityisiä malleja... Itse keski-ikäisenä käytän esim. Calvin Klein tai Victoria's Secret. Sitten jos jotain vähän hienompaa haluan niin Agent Provocateur.
Liivit, jotka eivät oikeasti tue yhtään. Toki voi olla myös nelikymppisenä niin tissitön, ettei tarvitse liivejä, mutta se on harvinaisempaa.
No ainakin näin C-kuppisena olen löytänyt itselleni noista aivan tarpeeksi tukevia rintsikoita. Urheilurintsikat sitten erikseen.
Ei iso kuppikoko tarkoita välttämättä, että liivien pitäisi olla erityisen tukevat. Enemmänkin ikä vaikuttaa, että kudokset eivät ole ehkä aivan niin kiinteät kuin nuorempana, ja vaatteet istuvat paremmin, jos liiveissä on hiukan tukea.
Eikä se ikä myöskään tarkoita välttämättä sitä, että rintojen kudos olisi olennaisesti muuttunut ja että tarvitsisi tukevampia liiviä kuin ennen. Mulla (ikää 45 v.) ainakin rintojen kudos on ihan samanlaista kuin nuorempanakin. Mulla ei tosin ole lapsia/en ole imettänyt, joten se ehkä on yksi merkittävä tekijä.
Imetyskään ei vaikuta. Paitsi jos jättää imetyksen kesken liian aikaisin, se saa rinnat lässähtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin nuorehkona, isot kiinteät rinnat omaavana koen että liivien tuki on tosi tärkeä että selkä/hartiat/niska pysyy kunnossa ja ryhti suorassa. Huonosti tukevien liivien olkaimet myös painaa olkapäitä ikävästi kun ympäryksessä ei ole riittävästi tukea. Toki ihmiset on yksilöitä, mutta tämä on rintojen roikkumisen lisäksi toinen syy miksi moni kaipaa liiveiltä tukea.
Varmasti tuossa on yksilökohtaisia eroja. Muistan, että nuorempana olen väitelly liivimyyjän kanssa juuri tuosta aiheesta. Halusin kapeaolkaimiset ja sirot liivit ja minulle tarjottiin aina jotain tätimalleja, joissa ole levät ja tukevat olkaimet, koska liivimyyjän käsitys oli, että isot rinnat tarvitsevat tukea, ettei tule selkä tai hartiat kipeiksi. Arrgh. ikään kuin en itse olisi tiennyt, tuleeko minulle hartat kipeiksi.
Liivithän eivät tutkimusten mukaan vaikuta rintojen riippumiseen, vaan se riippuminen johtuu kudosten löystymisestä, lähinnä estrogeeni- ja kollageenikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoista yleensä.
Kaupoista löytyy ihan kaikille naisille kotka osaa hakusanalla hakea 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
No ei löydy aina kokoja tai malleja edes rintaliiviliikkeestä joten lopeta toi lapsellinen räkänauru. Välttämättä kaikilla myyjillä ei löydy edes ammattitaitoa ohjeistaa oiken kokoisia tai mallisia liivejä, etenkään näissä "peruskaupoissa", tyyliin H&M, Lindex, Kappahl, .. Parhaimmat liivini koskaan olen löytänyt Cellbesiltä (olen rintava ja tarvitsen tukevia liivejä). Kaikki ei myöskään halua maksaa 100€ yksistä liiveistä. Normipäivät menee pääasiassa tukea antavilla rintaliivitopeilla jotka tukevat myös hartioita ja juhliin ja muihin menoihin sitten liivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan menee just niin päin, että kun rintaliivejä alkaa ylipäätään nuorena käyttämään niin niiden pitää jo silloin tukea ja olla oikein mitoitettu. Kyllä sen nuoremmankin rinnat venyttää ihoa ja rinnanmuotoa alaspäin. Kun on alusta asti pitänyt tukevia liivejä, rinnat ovat pysyneet "kiinteinä" vaikka ikää on 50+.
Minä en löydy rintaliivejä mistään.
Kun täytin 45v. alkoi ärsyttää kaarituet ja kaikki, mikä hiertää tai painaa. Aloin ostaa vaan kaarituettomia. Rintamusta löytyy omasta takaakin. Eniten tykkään Anitan proteesiliiveistä, joita pidän ilman toppauksia. Eihän ne paljoa tue, mutta pitää sentään paikallaan ettei vallattomina heilu. Muu ei mua enää kiinnosta.
Jostain marketista jotkut perusrintsikat.