Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä aikuiset naiset löytyy rintaliivejä

Vierailija
10.08.2026 |

Kun on selvästi nuorten malleja ?   

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneesta, pyykkikorista, narulta , joskus jopa lattialta jos on ollut kiire. Mökilläkin löytyy saunan narulta.

Vierailija
22/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexiltä.

Urheiluliivit hm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Lumingerielle, en osta enää muualta.

Vierailija
24/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivikaupasta niitä löytyy.

Hyvä havainto. Kiitos t. Ap.

Vierailija
25/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä tarkoitat nuorten malleilla?

En ole ap, mutta nuorten on varmaan sellaisia, joista ei löydy tukea. Mutta kun maan vetovoima alkaa tehdä tekojaan haluan paremmin istuvat liivit vaikka nuoruuskoko onkin ollut  sama c kuin nykyään, niin ihan eri rinnat on.

Eiks suurin osa rintsikoista melkein olekin tuellisia?

Joku menkkahaukan tavallinen kaarituellinen viritys ei kyllä tee oikein mitään sellaiselle jolla on c-kuppi saati isompi. 

Vierailija
26/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change on paras!

Vierailija
27/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneesta, pyykkikorista, narulta , joskus jopa lattialta jos on ollut kiire. Mökilläkin löytyy saunan narulta.

Imuroidessa sohvan alta, pyykkikorin pohjalta , eteisen lattialta ja vaikka sun mistä.

Vierailija
28/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa nuorten malli, ei mun mielestä nuorilla kyllä edes ole mitään erityisiä malleja... Itse keski-ikäisenä käytän esim. Calvin Klein tai Victoria's Secret. Sitten jos jotain vähän hienompaa haluan niin Agent Provocateur.

Liivit, jotka eivät oikeasti tue yhtään. Toki voi olla myös nelikymppisenä niin tissitön, ettei tarvitse liivejä, mutta se on harvinaisempaa. 

Ai meinaatko, että nelikymppisillä on aina jo hehtaaritissit? Kun ei anna painon nousta, niin ei ne tissitkään miksikään rasvakasoiksi väkisin kasva. Näin 50v minulla on yhä kiinteät C kupin rinnat. Erittäin Harvoin käytän liivejä. Toppejakin harvakseltaan.  

Vierailija
29/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tanttoja liivejä käyttää "aikuinen nainen". Itse olen 55++  ja ostan liivini ihan H&M.sta,  ja vastaavista liikkeistä. Ihan niistä samoista kuin parikymppisenäkin. 

Kuinka kertoa, ettei sinulla ole rintoja mainitsematta ääneen, ettei sinulla ole rintoja... 

Vierailija
30/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tanttoja liivejä käyttää "aikuinen nainen". Itse olen 55++  ja ostan liivini ihan H&M.sta,  ja vastaavista liikkeistä. Ihan niistä samoista kuin parikymppisenäkin. 

Täällä toinen aikuinen nainen. Nyt on varaa ostaa itselleni hyviä ja laadukkaita alusvaatteita. H&M vaatteita tuli käytettyä silloin kuin ei ollut varaa muihin. Ei ole aiemmin tullut mieleen, että olen tantta kun pystyn elämään toisin kuin parikymppisenä.

Vierailija
31/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imuroidessa sohvan alta, pyykkikorin pohjalta , eteisen lattialta ja vaikka sun mistä.

Kerran löysin työsalkustani. En muista sinne laittaneeni, mutta kivaa oli varmaan ollut.

Vierailija
32/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Primadonna erikoisliikkeistä

Myös Sokos myy.

Vierailija
33/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hooetämmää ei meillä vielä ollut silloin, kun olit parikymppinen, Seppälä kyllä. 

Vierailija
34/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa nuorten malli, ei mun mielestä nuorilla kyllä edes ole mitään erityisiä malleja... Itse keski-ikäisenä käytän esim. Calvin Klein tai Victoria's Secret. Sitten jos jotain vähän hienompaa haluan niin Agent Provocateur.

Liivit, jotka eivät oikeasti tue yhtään. Toki voi olla myös nelikymppisenä niin tissitön, ettei tarvitse liivejä, mutta se on harvinaisempaa. 

Ai meinaatko, että nelikymppisillä on aina jo hehtaaritissit? Kun ei anna painon nousta, niin ei ne tissitkään miksikään rasvakasoiksi väkisin kasva. Näin 50v minulla on yhä kiinteät C kupin rinnat. Erittäin Harvoin käytän liivejä. Toppejakin harvakseltaan.  

Miksi kirjoitat noin rumasti isorintaisisista naisista? Etkö tosiaan tiedä, että täysin normaalipainoisella naisella voi myös olla isot rinnat? Miksi pitää tuolla tavalla solvata ihmisiä asiasta jolle ei edes voi mitään ilman kirurgia.

Vierailija
35/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkutissisiä tai kangasta säästäen malleja.

Vierailija
36/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta löydän ja olen 40vuotias. Tukevat on.

Vierailija
37/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos olet normaalipainoinen niin saat SOKOS-tavaratalosta ja ihan Prismasta. Niillä aika suuret ja hyvät valikoimat. Toki normaalipainoiselle voi löytyä mistä vaan ja esim Lindexiltä. Sokoksella aika hyvä aikuisten naisten alusvaateosasto. Sokos=Prisma=??? Lindex=Stocka=??????? H & M on myös mutta ehkä nuoremmille.

Laita sellaiset vaatteet päälle kun menet ostoksille että on helppo riisuutua ja sovittaa niitä liivejä. Rohkeasti vaan monet rintsikat sinne sovituskoppiin ja kokeilemaan. Ainakin Sokoksella on liiveihin perehtyneitä myyjiä paikalla koko ajan.

Vierailija
38/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä menee taas mammalla muiden ihmisten rinnat tunteisiin? Olen ollut koko ikäni normaalipainoinen, ja minulla on ollut C-kuppi siitä lähtien kun olin yläasteella ja D-kuppi koko aikuisikäni. En ala kauniita rintojani vihaamaan vain siksi että joku sisäistetystä misogyniasta ja alemmuudentunnosta kärsivä harppu niin toivoo. 

Vierailija
39/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta nuorten on varmaan sellaisia, joista ei löydy tukea. Mutta kun maan vetovoima alkaa tehdä tekojaan haluan paremmin istuvat liivit vaikka nuoruuskoko onkin ollut  sama c kuin nykyään, niin ihan eri rinnat on.

Eiks suurin osa rintsikoista melkein olekin tuellisia?

Nimenomaan nuorten mallit on tuellisia, topattuja push-uppeja, olkaimettomia ym. 

Vierailija
40/73 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisena naisena ostan tilaan Lumingerieltä. Mun on ihan turha katsella liivejä marketeista tms. kun ei ole kokoja eikä liivit ole tarpeeksi tukevia. Lumingeriellä on kunnon liivejä ja vielä nättejäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi