Tuttavan polyamorinen suhde ällöttää ja joudun olemaan tekemisissä monen osapuolen kanssa. Mitä teen?
Kommentit (66)
Mikä se tuollainen tuttava, jonka kanssa pitää olla tekemisissä? Itse olen tekemisissä vain läheisteni kanssa ja he ovat perhettä, sukua ja ystäviä. Töissä sitten tapaa muitakin.
Ymmärrän, en olisi itsekään vapaaehtoisesti vastaavien kanssa tekemisissä. Jännä, mikä sellainen tuttava on, jonka kanssa on pakko olla.
Sinua ällöttää, koska yrität piilottaa todellista minääsi eli sitä, joka haluaisi itsekin polyamorisen suhteen.
Saa mun puolesta ihmiset pyöriä vaikka minkälaisissa polysuhteissa, ei se mua haittaa, en tuomitse.
Mutta mulle ei kannata sitä tuputtaa tai mainostaa, kun en ole sellaisesta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, en olisi itsekään vapaaehtoisesti vastaavien kanssa tekemisissä. Jännä, mikä sellainen tuttava on, jonka kanssa on pakko olla.
Ollaan samassa harrastuksessa, jota en halua lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaisi, jos naisella olisi useampi naisrakastaja. Oikeastaan parempi. Yrittäisin päästä kimppakivaan mukaan.
Entä jos ne ei ota?
Kysymys mietitkö normaalisti ystäviesi seksielämää? Miksi miettisit sitä polyamorian kohdalla? Jos tyyppi on sun ystävä ja mukava niin opettelet elämään asian kanssa. Joskus on hyvä vähän ravistella omia pinttyneitä ajatuksia. Esim. Mulle teki hyvää saada homoseksuaali ystäväksi. Olin tosi suvaitsematon ennen hänen tapaamista. On ihan huippu tyyppi ja voidaan puhua ihan kaikesta avoimesti, myös siitä etten ole aina ollut kovin suvaitsevainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan samassa harrastuksessa, jota en halua lopettaa.
Ok, no pitäisin kontaktin minimissä ja tiukasti harrastukseen liittyvänä. En vastaisi mitään, jos selittäisi jotain suhdejutuistaan.
Mikä on mahdollisuus et jokainen noista kantaa jotain mega sukupuolitautia?
Aika jännä, että tuo polysekoilu sopi hienosti hipeille ja muille marginaaliryhmille, mutta kun perushetero selittää pettämistaipumustaan polypersoonallaan niin siitä tulee jotenkin ällöttävää. Yäk.
Tämä oli vain minun vaatimaton mielipiteeni ja vieläpä vähän aiheen vierestä. Hengittäkää.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys mietitkö normaalisti ystäviesi seksielämää? Miksi miettisit sitä polyamorian kohdalla? Jos tyyppi on sun ystävä ja mukava niin opettelet elämään asian kanssa. Joskus on hyvä vähän ravistella omia pinttyneitä ajatuksia. Esim. Mulle teki hyvää saada homoseksuaali ystäväksi. Olin tosi suvaitsematon ennen hänen tapaamista. On ihan huippu tyyppi ja voidaan puhua ihan kaikesta avoimesti, myös siitä etten ole aina ollut kovin suvaitsevainen.
Polyamoria on kuitenkin eri asia kuin homous. Homous on synnynnäistä ja ei kovinkaan erilaista kuin heterosuhde.
Ei se nyt näin vaikea paikka ole. Sitä joko nielee toisen polyamorisen suhteen tai sitten ei.
Kaiken maailman mielisairaudet ovat nykyään näköjään hyväksyttyjä.
Itse en ainakaan ole tekemisissä ympäriinsä hässivien henkilöiden kanssa, osoittaa moraalista ja mielenterveyden rappeumaa moinen ja mitä lie persoonahäiriötä jos pakko saada kaikki eikä yhteen tyydy.
Voisitko tarkentaa. Onko suhde sellainen, johon kuuluu useampia henkilöitä kummastakin sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko tarkentaa. Onko suhde sellainen, johon kuuluu useampia henkilöitä kummastakin sukupuolesta.
On, mutta mitä se tähän liittyy?
En osaa sanoa mikä siinä on niin väärin tehty? Tarkoittaako ap että ystävä harrastaa orgioita vaiko vain irtonaisia suhteita vai seksiä tiettyjen valittujen kanssa? Ja onko samaa sukupuolen vai sekaseksistä kyse?
Kaikkia hulluja niitä vapaalla onkin.
Minua ei haittaisi, jos naisella olisi useampi naisrakastaja. Oikeastaan parempi. Yrittäisin päästä kimppakivaan mukaan.