Meillä on lapset totutettu a'la carte ravintolaruokiin jo pienenä. Esikoinen oli kolme ja kuopus 1.5v. Ovat hyvän ruuan perään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kuule niin meilläkin lapset söi pieninä sushia,oliiveja, katkarapuja jne.
Nyt kun ovat 9v ja 11v niin kaikki on "yäkyäkyäk", kinkkupitsaa ja kananuudeleita vaan ptäisi saada.
Sama. 3v söi etanoita ja sushia ja halusi itse maistaa kaikkea. Nyt 8v:nä haluaa nugetteja ja pakastepizzaa :D
Kuule niin meilläkin lapset söi pieninä sushia,oliiveja, katkarapuja jne.
Nyt kun ovat 9v ja 11v niin kaikki on "yäkyäkyäk", kinkkupitsaa ja kananuudeleita vaan ptäisi saada.
Sama. 3v söi etanoita ja sushia ja halusi itse maistaa kaikkea. Nyt 8v:nä haluaa nugetteja ja pakastepizzaa :D
Meillä ei syödä valmisnugetteja koskaan vaan teen vastaavat itse fileestä. No nyt lapsenlapset 8 ja 11v osaavat tehdä niitä itsekin
A la carte tarkoittaa ruokalistalta.
Jos meillä on ruokalistalla hernerokkaa, se on à la carte -ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on, ap, tämän ilmoituksesi tarkoitus, jos saan tiedustella?
Kävi päivä liian pitkäksi.
Meillä ei koskaan ole varaa mennä ravintoloihin syömään. Lapset ovat siis tottuneet makaronilaatikkoon, kesäkeittoon, juurespihveihin jne.
ja se on hyvä.
Meillä ei koskaan ole varaa mennä ravintoloihin syömään. Lapset ovat siis tottuneet makaronilaatikkoon, kesäkeittoon, juurespihveihin jne.
ja se on hyvä.
Hyvin voi syödä myös kotona ja hyvät tavat tietty pätee kotonakin.
Meillä on aina ollut paljon isoja päivällisiä ystävien kanssa ja omaa perhettäkin oli pöydässä enimmillään 18. Tehdään hyvä ruokaa (ei mitään vikaa kasvispihveissäkään), katetaan kauniisti ja nautitaan hyvässä seurassa. Jälkiruokiin panostetaan aina:)
Eilen oli 6 henkeä oöydässä ja tulevana perjantaina taas. Edullisestikin saa juhlavaa
Entäs sitten? Ihan älytön aloitus.
Sama meillä mutta koiran kanssa. Koira syö vain parasta.
Joko hyvän ruuan arvostus alkaa näkymään lasten vyötäröllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kultturelli ap, panostaa ruokaan, ei kirjoittamiseen
Se on kyllä kulturelli. Yhdellä t:llä.
Se on gyldyrelli.
Sama täällä. Emme vain syö mitään tankkauspäivällisiä epämääräiseen aikaan, vaan illallisen yhdessä. Ei tarvita mitään -paloja sen jälkeen.