Yleisurheilun EM-kisat 2026 OFFICIAL
Kisat järjestetään Birminghamissa 10-16.8. Asiallista keskustelua kisoista, kuinka monta mitalia tulee Suomeen minä sanon että kolme.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida brittejä paljon nämä kisat kiinnostaa, lehterit ihan tyhjillään.
Surkeaa joo. Hakisivat edes jotain koululaisia katsomoon ilmaiseksi.
Taitaa olla kesäloma.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin kuuma että katsojat jääneet kotiin? Tyhjä pieni stadion.
21c näyttäisi olevan Birminghamissa.
Onpas komia kuulanainen tuo Portugalin Bandeira! Jopa kauniskin!
Ai niin, näin ei saa sanoa enää. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas komia kuulanainen tuo Portugalin Bandeira! Jopa kauniskin!
Ai niin, näin ei saa sanoa enää. Anteeksi.
Mabry, Saksa. mahottoman komia.
Tänään paljon suomalaisia.
Miten pärjää Antti Sainio ja Wilma Heltelä?
Olipa surkeita suorituksia Senni Salmiselta, aivan turisti. En ymmärrä miksi piti lähteä kisoihin, ei ole kehittynyt vuosikausiin(selitykset huonoille tuloksille kyllä parantuneet). Kemppinen oli hyvä, kuten Mononen ja useimmat eilen kisanneet naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni radio kiinni kun sieltä alkoi kuulua urheilua.
Et osaa valita toista kanavaa?
En osaa, minulla on vakava kehitysvamma.
Vierailija kirjoitti:
Tänään paljon suomalaisia.
Miten pärjää Antti Sainio ja Wilma Heltelä?
Hilla Uusimäki kiinnostaa varmaan mua eniten, ja Riku Illukka. Daniel Kosonen on hulvaton tyyppi mutta ei tule pääsemään jatkoon. Sainiosta en tykkää, ei se Jeesusläppä oikein istu suomalaiseen meininkiin. Elmolle vois toivoa hyvää juoksua viimeisiin kisoihin.
Tänäänkin saadaan kuulla puhetta että kuinka mukavaa EM-kisoissa on ollut vaikka menestys oli ala-arvoista, esim miesten korkeushypyn edustaja on täysi vitsi, jopa naisetkin pystyvät samaan mihin kyseinen heppu on tänä vuonna kyennyt hyppäämään.
En olis uskonut näkeväni tätä, mutta Silja Kosonen on nyt ihan kivan näköinen. Kiloja karissut. Tervo sen sijaan miehistyy. Ja Senni vois kadota jo pois kauas kaikista kisoista.
Elmo röyhistelee kotikisoissa, ei röyhistele kun joutuu tosipaikkaan. Ei jatkoon yök.
Vierailija kirjoitti:
En olis uskonut näkeväni tätä, mutta Silja Kosonen on nyt ihan kivan näköinen. Kiloja karissut. Tervo sen sijaan miehistyy. Ja Senni vois kadota jo pois kauas kaikista kisoista.
Mä olin yllättynyt kun näin Siljan livenä, pienempi kuin kuvittelin, ei mikään "mörssäri". Mun pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa surkeita suorituksia Senni Salmiselta, aivan turisti. En ymmärrä miksi piti lähteä kisoihin, ei ole kehittynyt vuosikausiin(selitykset huonoille tuloksille kyllä parantuneet). Kemppinen oli hyvä, kuten Mononen ja useimmat eilen kisanneet naiset.
"Salmiselta, 30, kysyttiin, mitä EM-reissusta jää käteen.
– Ei yhtään mitään, hän vastasi naureskellen."
Kotona olisi pieni lapsi hoidettavana, mutta kivempi tietysti lepakkona liihotella naureskelemassa ympäri Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Salmiselta, 30, kysyttiin, mitä EM-reissusta jää käteen.
– Ei yhtään mitään, hän vastasi naureskellen."
Kotona olisi pieni lapsi hoidettavana, mutta kivempi tietysti lepakkona liihotella naureskelemassa ympäri Eurooppaa.
Sinänsä aina kun puhutaan "kisaturisteista" niin tavallaan ihan ookoo että jotkut junnut päästetään nippanappa riittävillä rankingpisteillä sinne, mutta ei näitä joilla on ollut yli 10v aikaa näyttää. Vaikka onhan Salmisella se EM-hallipronssi viime vuodelta.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei katsoin vahingossa naispituushyppääjän peppua!
Tämä, eikö noiden paljaiden pakaroiden kuvaamisen pitänyt jo loppua.
Sumentaisivat edes lähikuvat
Sitten 10-ottelu. Kaivattaisiin Elmo Petri Keskitaloa. Missä luuraa nykyään
Ruotslaisnainen heitti ekallaan melkein 65m ja sillä finaaliin. Heti perään suomen edustaja heitti 10m lyhyemmän heiton. TURISTI!
Vierailija kirjoitti:
Ruotslaisnainen heitti ekallaan melkein 65m ja sillä finaaliin. Heti perään suomen edustaja heitti 10m lyhyemmän heiton. TURISTI!
Suomen pitää laittaa nämä tummempihipiäiset urheilemaan niinkuin muutkin maat. Ehkä sitä kautta löytyisi menestystä.
Surkeaa joo. Hakisivat edes jotain koululaisia katsomoon ilmaiseksi.