Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö tuosta nollamaksuluokkapäätöksestä voi valittaa?? Eikös demokratiassa pitäis kuunnella myös kansaa? OV!

Vierailija
24.05.2007 |

Nyt jos koskaan ois korkea aika älähtää meillä pienituloisilla! Näköjään matalapalkkaiset naiset ajetaan entistä syvemmälle suohon -tällä kertaa pakottamalla yht (jotka usein ovat naisia ja siis huonosti palkattuja) maksamaan päivähoitomaksuja!!

Tämäkö on sitten reilua?! Miksi meidät voidaan pakottaa maksamaan olemattomista tuloista päivähoitomaksut, josk erran suurituloisien päivähoitomaksukattoa ei saanut nostaa?!!

NOUSTAAN BARRIKADEILLE, NYT SAA LOPPUA NAISTEN MAAHAN POLKEMINEN!!!

Laaditaan adressi, kerätään porukkaa mielenosoitukseen, tälle on tultava loppu nyt!!!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa aikaan..

Vierailija
2/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

YYL:lle (yksin- ja yhteishuoltajien liitto) asiasta viestiä, sekä Vasemmistoliitolle (olen itse vielä enemmän vasemmalla, mutta let' s face it, Vasemmistoliitto on eduskunnassa).

Tämä ei jää tähän! Minä muutan maasta, jos naisten asemaa näin sorretaan. Naisia tulee kuolemaan tämän takia, sillä naiset eivät uskalla erota edes väkivaltaisesta miehestä tälläisten vammaisten lakien takia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pidä miedän puoliamme, ellemme me itse!

Harvoin mikään näin kovasti saa minussa kiukkua pintaan kuin tämä asia nyt. Miksei tehdä jotain ylimääräistä veroa yksinasuville miehille? Miksi se on aina (yksinhuoltaja)naiset, jotka joutuvat kärsimään? Tässäkin taas nähdään, miten naiset on alinta kastia. Maksaisivat sitten edes kunnon palkkaa, josta olisi varaa maksella niitä hoitomaksuja!!!!!

Vierailija
4/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion budjetista saataisiin varmaan useampi tuhat äänestystä aikaan joka vuosi. Siihen ne verorahat sitten uppoaisivatkin.

Valta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta, vai miten se nyt olikaan.

Vierailija
5/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön vetoa että jos maailmassa yh:t olisivat suurimmaksi osaksi miehet, niin elatukset olisivat ihan eri luokkaa....

Vierailija:

Kukaan ei pidä miedän puoliamme, ellemme me itse!

Harvoin mikään näin kovasti saa minussa kiukkua pintaan kuin tämä asia nyt. Miksei tehdä jotain ylimääräistä veroa yksinasuville miehille? Miksi se on aina (yksinhuoltaja)naiset, jotka joutuvat kärsimään? Tässäkin taas nähdään, miten naiset on alinta kastia. Maksaisivat sitten edes kunnon palkkaa, josta olisi varaa maksella niitä hoitomaksuja!!!!!

Vierailija
6/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se juu pieneneekin.. Jos todellakin tuo nollamaksuluokka pistuu, tämä yh jättäytyy sitten työttömäksi. Enkä varmasti ole ainoa, joka joutuu miettimään elämänsä täysin uusiksi.

Vierailija
7/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. kokoomus. fi/eduskuntaryhma/suora_linja/

kommenttia suoraan Kokoomuksen eduskuntaryhmän kansliaan. Laitoinkin. Asiallista, mutta ponnekasta tekstiä sen puolesta, ettei tälläistä älyttömyyttä tehtäisi.

Vierailija
8/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opiskeleva yh ja nyt siis joudun alkaa maksamaan päivähoitomaksuja ???

Vierailija
9/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä muutan maasta, jos naisten asemaa näin sorretaan.

Vierailija
10/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kuunneltiin maaliskuussa, jolloin Suomeen valittiin uusi eduskunta. Tämä nyt oli ihan odotettavissa olevaa porvaripolitiikkaa, odottakaa vain, lisää on varmasti tulossa! Sitä saa, mitä tilaa....

Itse päätöksestä olen kyllä pitkälti samaa mieltä, onneksi kuitenkin vielä lastensuojelutapaukset jätettiin päätöksen ulkopuolelle. Sitä, saadaanko tällä mitään todellista lisätuloa kunnille, epäilen suuresti. En usko, että siinä nollamaksuluokassa on kovin paljon väkeä edes ollut, koska suurin osa pienten lasten vanhemmista kuitenkin käy töissä ja joutuvat ainakin jonkin suuruisia maksuja maksamaan. Näinollen kovin montaa uutta maksajaa ei tuolla tempulla saada, mutta niille harvoille, joilla ei ole juuri mitään tuloja (esim. molemmat vanhemmat opiskelijoita), on tuo päätös todella suuri heikennys. Vaikka se alin maksuluokka onkin käsittääkseni vain 20¿ (tosin maksutkin nyt ilmeisesti nousevat), tuntuu se tulottoman kukkarossa jo paljon, varsinkin, jos lapsia on useampi.

Köyhät kyykkyyn, sano Kokoomus!

Vierailija
11/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen opiskeleva yh ja nyt siis joudun alkaa maksamaan päivähoitomaksuja ???

Vierailija
12/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tarkoitus saada työttömät hoitamaan itse lapsensa. Eipä tuota muuten voi ymmärtää.

Vierailija
13/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskorvauksella ei osteta askartelutarvikkeita, eikä syödä 5 ateriaa päivässä. Pitkäaikaistyötön on varmasti myös usein masentunut, eikä täten parasta seuraa lapselle kasvatusmielessä.

Ja toisaalta, monesti jää työpaikka saamatta, koska ei voi aloittaa heti.

Vierailija
14/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä on hyvä että varattomille annetaan avustusta kuten opintotukea, asumistukea tai työttömyystukea, mutta kyllä heidänkin pitää osata maksaa palveluista. Kuten me palkansaajat olemme aina tehneet. Jos nykyiset tuet ei riitä, niitä tulee korottaa, mutta kaikki ilmaiset palvelut tulee poistaa. Näin varattomat voivat myös itse katsoa mitä palveluita haluavat käyttää.

Vierailija
15/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olette nyt tyytyväisiä!

Kävitkös ap äänestämässä ja mitä puoluetta äänestit?

Vierailija
16/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten uudet maksuluokat tulee, mikä on minimimaksu, milloin tulee voimaan?

Vierailija
17/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä voitontavoittelusta ja heikkojen sortamisesta pääsee vain sosialismin kautta pois?

Vierailija
18/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse maksaa hoitomaksuja, jossei lapsi ole hoidossa. Ja jos jäätte kotiin, näinhän se toteutuu.

Vierailija
19/19 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten saanut todellakaan sitä mitä halusin. Mä en kyllä ymmärrä että jos jotkut keskiluokan ihmiset ja köyhät ovat menneet äänestämään kokoomusta uskoneet siihen mitä kokoomus lupasi kyllä tämä oli tiedossa. Rikas ei ajattele muita kuin itseään ja sitä miten saisi vielä lisää rahaa kynittyä kun ei mikään riitä.

Tietenki nämä hölmöt sairaanhoitajat ovat innoissaan vaaliuurnille juosseet ku luulivat että kokoomus antaa 500e palkankorotuksen voi voi.